{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Roskilde anlæg
  • #2   19. jun 2015 Super! Jeg siger mange tak. Med hensyn til radioen så er jeg godt klar der er smartere måder, men det må vente til næste år, da jeg har en uge til det plus arbejde ser ska passes. Og så er planen ikke at bruge penge på dette anlæg. Har alt liggende.

• Joker
    Joker Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 230
    #3   20. jun 2015 Har selv bygget en kasse med 2x 6.5'' + 2x 6x9'' og 2x 10''
    Med batteri, forstærker og radio.. Det kunne satanlynme spille højt, ska' jeg lige love dig for. Men den var en lidt bagefter med bassen.. og den spillede mange timer, selv på en halvfladt batteri, smiley
    kassen var 90x50x50 smiley

• #4   20. jun 2015 Tommy: i så fald skal radioen afsætte måske 25-50w til varme i selve radioen, det lyder ret usandsynligt i mine ører, i så fald vil den blive meget varm

• Joker
    Joker Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 230
    #6   21. jun 2015 Tommy har ret, i stoooort spild af strøm, når man tager den billige og mest enkelte version i brug,
    - Men det virker stadig, så har man bare et ekstre batteri med, så spiller det hele sådan set fint nok,

• #7   21. jun 2015 1.
    Drop din HU.
    Brug et Jack-phono kabel.
    2.
    Så mange amp timer som muligt på batteriet.
    3. En forstærker ser bruger så lidt amp som muligt. Helst en digital.

Tjeck carsound Roskilde evt på Facebook. De ved hvad de laver. Og deres anlæg til i år er vildt og kan samtidig spille hele natten uden batteri skift

• #8   25. jun 2015 super med alt det input! men den er bikset sammen nu, med dele jeg har fået gratis rundt omkring og spiller, langt over forventningerne! 2 batterier med og mulighed for at ladde dem op. det er fint for mig smiley

• #10   26. jun 2015 der er mulighed for det på festvallen for et mindre beløb

• #12   26. jun 2015 pas. det er hvertfald muligt et eller andet sted på pladsen smiley

Kommentér på:
Roskilde anlæg

Annonce