{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Valg af forstærker {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg står og skal til at købe en forstærker har bare ik selv så meget forstand på dette område.
Nogen der kunne hjælpe og evt. har noget tilsalg.

Skal bruge en 4 vejs forstærker.
Bilen er udstyret med en en Xzound radio model kan jeg ik huske.
2 xzound 80watt front-højtaler.
Vil gerne have tilslutte yderliger
2 højtaler i en hatte hylde jeg fået derfor ukendte højtaler.
og en subwoff som også er ukendt.

Nogen der kan hjælpe og skriv hvis der mangler oplysninger smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af forstærker
  • #1   31. jan 2015 Skal du have 4 højtalere og en sub tilsluttet en forstærker, skal du gå efter en 5 eller 6 kanals forstærker i stedet. Ellers kan du købe en 4 kanals til de dine 4 højtalere, også en 1-kanals/monoblok til din sub. Start med et budget, evt kig brugt herinde...

• #2   31. jan 2015 Med det crap kan du enten købe en DHD 6 kanals eller komm e og hente w forstærkere jeg har liggende til 200kr.

• Don keyballs
    Don keyballs Tilmeldt:
    jan 2015

Emner: 1 Svar: 6
    #3   31. jan 2015 Med 5000w og rette indstilling får du xzound til at spille alt andet under bordet.

• #5   31. jan 2015 Har ik særlig mange er derfor har jeg den radio og højtaler er de skam fine for mig.
    Skal bruge 4 kanals forstærker da jeg køre de 2 front højtaler ind over radioen. og radio skal dem tilsluttes til forstærkere og forstærkere skal tilsutte de 2 rear højtlaer og sub.
    Så det er en forstærker som skal kunne spille rigtigt godt og gøres billigt.

• #6   31. jan 2015 Hvor kommer du fra? har en billig 4 kanals hvis det er

• #7   31. jan 2015 Holbæk

• #8   31. jan 2015 Har en billig jbl 6 kanals
    500 kr så den din smiley

• #10   31. jan 2015 Daniel C: kan du sende nogle billede af den og Desc?

Tommy a: Syntes du bliver lidt grov nu, da jeg en person under uddannelse hvor penge er ektrem små, syntes jeg nu ik du har behov for at være så grov.
    Kan sagten være du syntes min radio og højtaler er lort. Men syntes jeg nu ik selv.
    Det jeg har i bilen nu spiller udmærket men vil bare gerne have det som jeg har fået forarende til at virke også derfor søgte jeg hurtigt vejlende til hvordan jeg får det til at virke den på måde som jeg nu beskrev samt hvis nu nogle havde en forstærkere billigt de vil af med.

• #12   1. feb 2015 Dude, Hvis du sætter forstærkeren til de 2 bagerste højttalere og de 2 fronthøjttalere til radioen vil du få MEGET forstyrret lyd... Forestil dig at person snakker til dig fra siden, imens en anden person der er 0.1 sekund forsinket SKRIGER dig lige i baghovedet..Drop de baghøjttalere, sæt forstærkeren til fronthøjttalerne hvis din forstærker kan det, så lav en brokobling af de to resterende kanaler til din sub, og sørg så for at dine Ohm readings er de samme på forstærkeren og subben. Mht. dine enheder så kan der skaffes mange rigtig fine radioer og højttaler til RIGTIG billige penge brugt på dba. Det ville jeg anbefale dig at gøre.

Ellers så køb en 5 kanals som de andre siger og sæt det hele til. Her får du klart det bedste resultat.

• #13   3. feb 2015 4 kanals til hele setup.
    Den billige løsning og den fedeste.. Hook dit front system op på forstærker sammen med en cool sub.
    Drop dine baghøjtalere, de er bare i vejen for et fedt lydspektrum.
    Stereo billede bliver SÅ meget bedre af at køre KUN front, med en enkelt sub i baggerummet.

Køb et godt kabel kit til din installation og få justeret dit setup ind af en god kompetent lyd nørd..
    Og ja.. X zound er IKKE det fedeste, men nu har du det, og så bruger du det indtil du selv kan gøre noget mere ved det økonomisk. ( og har hørt på måske et fedre setup, og gerne vil have samme lyd. )
    Det er vigtigt af ha et godt kabel kit, og køb nu ikke det billige skrald i Thansen..Der findes andre gode tilbud, som osse er nævnt her i tråden..

Skal du bruge hjælp, ja kontakt evt mig her igennem.
    Jeg har OK styr på.. uden at prale :o)

Se evt. Bil

Kommentér på:
Valg af forstærker

Annonce