882 visninger
|
Oprettet:
Valg af forstærker {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg står og skal til at købe en forstærker har bare ik selv så meget forstand på dette område.
Nogen der kunne hjælpe og evt. har noget tilsalg.
Skal bruge en 4 vejs forstærker.
Bilen er udstyret med en en Xzound radio model kan jeg ik huske.
2 xzound 80watt front-højtaler.
Vil gerne have tilslutte yderliger
2 højtaler i en hatte hylde jeg fået derfor ukendte højtaler.
og en subwoff som også er ukendt.
Nogen der kan hjælpe og skriv hvis der mangler oplysninger
aug 2009
Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 3.665
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
jan 2015
Emner: 1 Svar: 6
jan 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 3
Skal bruge 4 kanals forstærker da jeg køre de 2 front højtaler ind over radioen. og radio skal dem tilsluttes til forstærkere og forstærkere skal tilsutte de 2 rear højtlaer og sub.
Så det er en forstærker som skal kunne spille rigtigt godt og gøres billigt.
apr 2010
Følger: 47 Følgere: 44 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 103
jan 2015
jan 2015
Følger: 2 Følgere: 3 Emner: 21 Svar: 85
500 kr så den din
jan 2015
Tommy a: Syntes du bliver lidt grov nu, da jeg en person under uddannelse hvor penge er ektrem små, syntes jeg nu ik du har behov for at være så grov.
Kan sagten være du syntes min radio og højtaler er lort. Men syntes jeg nu ik selv.
Det jeg har i bilen nu spiller udmærket men vil bare gerne have det som jeg har fået forarende til at virke også derfor søgte jeg hurtigt vejlende til hvordan jeg får det til at virke den på måde som jeg nu beskrev samt hvis nu nogle havde en forstærkere billigt de vil af med.
apr 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Emner: 4 Svar: 127
Ellers så køb en 5 kanals som de andre siger og sæt det hele til. Her får du klart det bedste resultat.
jul 2010
Følger: 22 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 865
Den billige løsning og den fedeste.. Hook dit front system op på forstærker sammen med en cool sub.
Drop dine baghøjtalere, de er bare i vejen for et fedt lydspektrum.
Stereo billede bliver SÅ meget bedre af at køre KUN front, med en enkelt sub i baggerummet.
Køb et godt kabel kit til din installation og få justeret dit setup ind af en god kompetent lyd nørd..
Og ja.. X zound er IKKE det fedeste, men nu har du det, og så bruger du det indtil du selv kan gøre noget mere ved det økonomisk. ( og har hørt på måske et fedre setup, og gerne vil have samme lyd. )
Det er vigtigt af ha et godt kabel kit, og køb nu ikke det billige skrald i Thansen..Der findes andre gode tilbud, som osse er nævnt her i tråden..
Skal du bruge hjælp, ja kontakt evt mig her igennem.
Jeg har OK styr på.. uden at prale :o)
Se evt. Bil
Valg af forstærker