{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

Dennis J
Dennis J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

har jeg nok strøm {{forumTopicSubject}}

hej her inde
jeg skal trække 2000 rms fra en forstærker der giver 4000rms i 1 ohm jeg har et http://www.odysseybatteries.com/batteries/pc1750.htm i moter rummet
og vil sætte 2 http://www.batterilageret.dk/shop/optima-yellow-top-1958p.html?gclid=CjwKEAjwq6m3BRCP7IfMq6Oo9gESJACRc0bNfgvtzhu3X5ERm4k6ri7JHIXhaRbxDFerGGcrXuYHlhoCXnjw_wcB
bag i bilen
vil det være nok til 4 12" på 500 rms pr. styk
forstærkeren er den her
http://kj-tek.dk/ground-zero-gzpa-1-4k-hcx

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har jeg nok strøm
  • Dennis J
    Dennis J Tilmeldt:
    mar 2016

#2   18. mar 2016 alle kabler bliver 0 awg eller 50mm/2

• #3   18. mar 2016 Ja det vil være fint..

• Dennis J
    Dennis J Tilmeldt:
    mar 2016

#4   18. mar 2016 okay tak

• Dennis J
    Dennis J Tilmeldt:
    mar 2016

#5   18. mar 2016 det skulle jeg os lige høre om hvor når skal man sætte en størerer Generator på den jeg har i nu er på 80 amp

• #6   19. mar 2016 Hvis du har 80A generator, har du typisk et headroom på 50A = 650W. Det svarer roughly til 500Wrms output på forstærkeren. Men da Wrms er et performace tal, vil du mere realistisk kunne trækken spids strømme på 1000W måske merevedi reel musik effekt. De sidste 1000W (6db) ville gøre du træk strøm mere end generatoren kan levere og derved trækker på batterierne.

50mm2 kabel burde være fint. 3 batterier er i hvertfald også nok smiley

Held og lykke med projektet.

• Dennis J
    Dennis J Tilmeldt:
    mar 2016

#7   19. mar 2016 okay jeg siger mange tak

• #8   19. mar 2016 Nu er det de færreste der hører musik ved den volumen længe - så ville ikke være bekymret. Men hvis du faktisk hører musik der kræver mere end det i længere tid, vil batterierne evt blive flade hvorefter forstærkeren vil begynde at klippe. Derefter skal batterierne have lov at lade inden du kan fyrer den helt af igen smiley Du skal self vide jævnlig voldsomt effekttræk gør din generator har et hårdt liv smiley

• Dennis J
    Dennis J Tilmeldt:
    mar 2016

#9   19. mar 2016 okay jeg har nemlig kigget på en 100 amp generator der passer i bilen istædet for de 80amp

• #10   19. mar 2016 Rasmus P

netop det med strømtræk fra henholdsvis generator og batterier er det vi regner meget med i de større setups i konkurrencebilerne... (Så må man jo skifte den generator lidt oftere... Stadig billigere end at skifte forstærker fordi man ikke havde strøm nok... )

• #11   20. mar 2016 Cody

Ja, præcis. Og hvis en forstærker ikke får strøm nok, kan man også få nogle rigtig grimme clipninger hvis man presser den for hårdt, og det er enhederne heller ikke glade for ved lave frekvenser smiley

• #12   20. mar 2016 Uha nej... har vi set flotte eksempler på ved det vi kalder Deathmatch... smiley

Kommentér på:
har jeg nok strøm

Annonce