{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

anlæg støj {{forumTopicSubject}}

Hey bg, har lige byttet min gamle sub ud med en anden Idag, da den gamle døde.

Strøm kabel og phonekabel har hele tiden været trukket i højre side, uden problemer, indtil udskiftning af sub. Derefter kom den vidunderlige generator støj.

Har så ført phonekabel ned i venstre side, mens strømkabel fortsat ligger i højre side.

Men der er stadig delvis generator støj.

Nogle herinde der lige har en idé til en løsning på problemet, da musik trods alt lyder bedst, uden generator støj. smiley

- På forhånd tak, og go' aften. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anlæg støj
  • #1   13. maj 2017 det er muligt at din forstærker har taget skade da den gamle sub brænde af og det er forstærkeren.
    men tjek alle stel forbindelser stadig er gode det er tit dem der er problemet hvis ellers phono kabelet er iorden og ikke længere op af noget strøm


  • #2   13. maj 2017 Havde godt mistanke om forstærkeren. Men jeg tjekker, tak for hjælpen smiley

  • Claus R
    Claus R Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #3   15. maj 2017 Hej, mit anlæg brummer også. Jeg kører med tykke kabler, skærmede kabler og RCA kabler i den ene side af bil og højtalerkabler tilbage i den anden side af bil.
    Brummelyden er en konstant lyd, som ikke bliver værre når der gives gas.

    Er det forkert at slutte strømmen direkte stel på batteriet? Dette har jeg gjort, da det er en BMW 320 med batteriet i baggagerummet lige ved siden af forstærkeren (1/2 m stelkabel direkte på negativ polen).



Kommentér på:
anlæg støj

Annonce