{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Søren N
Søren N
Tilmeldt:
23. aug 2007
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 16

Tilslutning fra hu til forstærker {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg er igang med et bilprojekt og skal til at have trukket nogle kabler til min forstærker (jbl 6 kanals gto). Jeg har en pioneer radio med 3 linieudgange, front, rear og sub, skal have alle tre dele spændt til.
Men har hørt lidt forskelligt angående phonokabler.
Har fået at vide at det er rigeligt med et phonokabel fra front også 4 y splittere på forstærkeren, han sagde det var den billigste og mest korrekte løsning.
Men så spurgte jeg en anden til råds for at være sikker (point s), og der fik jeg at vide at jeg skulle have trukket 3 phonokabler. Men kunne godt tænke mig at høre jeres mening om det, spiller det fint nok med det ene phonokabel, eller skal der trækkes 3. ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilslutning fra hu til forstærker
  • #1   24. feb 2008 træk 3 det er det bedste så kan du styre det hele fra radio´en, på den anden måde skal du om på forstærkeren og stille hvis du vil ha´det til og spille lidt højer i for eller vil ha´ lidt mere bas på bassen. f.eks.

  • Søren N
    Søren N Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 16
    #2   24. feb 2008 Det er så ingen problem med bassen, da jeg har en remote til den. Men hvis jeg tager løsningen med y splitterne, vil ulemperne så være at jeg ikke kan justere lydstyrken på de forreste og bagerste højtale hver for sig?
    Hvad med lyden, bliver den væsentlig forringet?


  • #3   24. feb 2008 Ja træk 3, så kan du altid finjustere fra radioen, og især med en pioneer. Der kan du finindstille helt til bunds.

    Helt klart, træk 3 phono! smiley


  • #4   24. feb 2008 der er uden tvivl bedst at trække alle 3..

    at der er en der har sagt du kun sku trække 1.. og det var den mest korrekte måde.. er da helt henne i vejret..

    sub udgangen især er et vigtigt phonokabel.... front og rear er mest til instillingsmuligheder...


Kommentér på:
Tilslutning fra hu til forstærker

Annonce