{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

sub spiller diskant {{forumTopicSubject}}

har ikke en meter forstand på det med anlæg så er det sagt.. men har idag fået en forstærker mere i min dyt.. kender ikke navnet på den med ved det er en 4 kanals på 1800 w. Problemet er bare at der sidder en knap og den er knækket og har åbenbart været pæn varm og der står noget med on/off sub kanal 3+4..
jeg har en sub koblet til og den spiller diskant+bas.. kan man få det væk eller skal jeg ha en ny forstærker som har en sub udgang ...
håber i forstår mit ? og eventuelt kan hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sub spiller diskant
  • #1   31. jul 2008 ja det er jo det men fik den gratis så virkede den var det jo oki... Det eneste jeg kan indstille på den er noget der hedder gain.. og hvad jeg har fundet ud af så har det ihvertfald ikke noget med det at gøre.. ss..

• #2   31. jul 2008 hvad er så optimalt når der skal køres sub, bliver jo nødt til at spørge når man intet ved.. gg..

• #3   31. jul 2008 Noget monoblok 1kanals er vist bedre, skal lige tilføjes jeg er ikke nogen haj til anlæg, så måske jeg tager fejl men fik af vide at bassen helst skal ha sin egen forstærker

• #4   31. jul 2008 ja har også hørt noget om det med monoblock men så er jeg vist også stået af i svinget..gs.. men kunne den anden bruges ja så ville det jo være dumt at smide den ud.. men nu vil jeg lige prøve at bytte lidt rundt på det hele i morgen for den anden forstærker jeg har i den har en udgang til sub.. ville bare gerne ha at delt så bas på den ene og diskanter og mellemtone på den anden

• #5   1. aug 2008 Hvis man ikke har behov for at kæmpe lydtryk, er en god 4-kanals forstærker mere end fint til at drive en bas. Kører selv 2 x 12" fra henholdsvis R/L rear på min LRX4.5. Mere end fint til normalt behov, og med ganske god kontrol over enhederne.

Hvis du ikke har mulighed for at stille dele-frekvensen fra din forstærker kan du gøre det fra din HU, hvis den understøtter det?!
    Hvilken HU har du?

• #6   1. aug 2008 Kan ikke lige huske hvad den hedder men det er en ældre alpine som jeg har i.. ved der er nogle forskellige indstillinger til bas osv. men der er kun et sted hvor jeg kan ændre det for det andet køre vist igennem hu og bliver ikke brugt..

• #7   1. aug 2008 det er sådan en jeg har i nu bare i alpine men ville bare ha kørt sub for sig selv... men ellers tak for tilbudet.. ss

Kommentér på:
sub spiller diskant

Annonce