{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meninger og råd om anlæg opsætning
  • #1   1. maj 2009 god opsætning, der mangler nok lige en kondensator

• #2   1. maj 2009 det er en meget harmonisk opsætning... skal du opgradere bør det være over hele linie desværre smiley

men har du lyddæmpet dine fordøre ? det vil ihvertfald være en fin opgradering uden at skulle udskifte nogle enheder.

• #3   1. maj 2009 ellers var det også en mulighed med at batteri der er bygget til at levere flere ampere hvis du kører med standard batteri.

• #4   1. maj 2009 Treat your mother right << Nåååå ja Kondensator, hva størrelse skal man op i der???

Lars K << Nope har ingen lyd dæmpning i dørene, kan du anbefale et godt produkt til at klare den sag?? Jeps havde også overvejet andet batteri, samt en større generator, så anlægget ikke trækker bilen flad.

• #5   1. maj 2009 skal lige høre.. køber du 2 stk 1 kanals???? ser sådan ud på billedet :)..

men som Lars K siger.. hvis du skal skifte skal det være over hele linjen... for alt passer jo sådan set sammen :)...

en kondensator og måske et batteri som der er sagt...

også ville jeg personligt droppe de 6/9 og ha 2 stk kombo sæt istedet... men er jo os bare min mening smiley

• #6   1. maj 2009 Drop det med generatoren fuldstændig.. behøver du ikke med den her opsætning... en god kondensator 1farad pr 500 watt.... også et godt batteri.. yellow top eller optima... f.eks...

også er du godt kørende...

hvis du er bange.. så lig dit nye batteri i baggagerummet.. og kør ladevejen så den kun kan lade.. og derved ikke køre din bil tør for strøm....

men det gør du ikke med det her sæt...

• #7   1. maj 2009 peter - B2 fra www.danskauioteknik.dk skulle være rigtig godt og koster ikke kassen i forhold til så mange andre produkter.

• #8   1. maj 2009 Johan B << jep har købt 2 stk. 1 kanals. Til at starte på bliver det 6x9 i hattehylden, da de er købt, så må tiden vise om de skal skiftes ud til et kombo sæt smiley

• #9   1. maj 2009 haha ok... altså self... en bas kan aldrig få for meget power... men syns det er overdrevet lidt med 2 stk 1 kanal :)... 1 stk 1 kanal ville sagtens ha kunne trække dem. :).. men self.. mere power er bedre ;)....

• #10   1. maj 2009 johan B << tja....fik dem til en god pris smiley

• #11   1. maj 2009 i din opsætning vil jeg nu mene at 2 forstærkere er klart at foretrække så du kan køre det hele i 1 ohm smiley

• #12   1. maj 2009 ja der ramte lars self noget :)... 1 stk 1 kanal ville nok ikke være god nok til at trække flere i 1 ohm.. så jo mere kraft jo bedre :)...

men syns stadig at selve opbygningen ikke er stor nok til at du skulle skifte generator og lign..

ved mindre du self selv er mekaniker og gør det for 200 kr ;)...

• #13   1. maj 2009 jeg vil også tro at generatoren kan følge med i dette tilfælde men batteri bør du dog skifte

Kommentér på:
Meninger og råd om anlæg opsætning

Annonce