{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.593 visninger | Oprettet:

Kasse til Boxter 12" Shark {{forumTopicSubject}}

Som overskriften lyder, skal jeg have lavet en kasse til min Boxter 12" shark bass.

Jeg er absolut nybegynder hvad angår bilstereo - Men jeg er klar på en udfordring, men mangler hjælp og råd! smiley

Hvor mange liter skal sådan en kasse være på til den bas, skal der være udluftning og har formen af kassen noget at sige i forhold til lyden hvis kassen har samme antal liter.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kasse til Boxter 12" Shark
  • #1   13. okt 2009 lukket omkring de der mindst 18-25 l lukket og portet 25-35l sådan rundt regnet skal du ha meget tryk skal du bygge portet skal det være stramt og præcist så skal det være lukket og husk porten skal sidde i fronten på kassen dvs. samme flade som bassen er monteret og husk port ender både ind i kassen g udvendigt og som grundregl portens diameter fra bagvæggen

• #2   13. okt 2009 boxter basser spiller bedst i lukkede kabinetter

og inde på www.autohifi.dk kan du finde tegninger til kabinetterne... til højre på hjemmesiden..

• #3   13. okt 2009 Mange tak for jeres svar, som jeg kan læse det. Hvis jeg bygger mit kabinet lukket, vil jeg få en mere præcis og hård bass. Ikke den "rungende" bass? smiley

• #4   13. okt 2009 jeg ville smide den i et 50 L kabinet med en 4" port på 35 cm.
    det er i vært fald det jeg fik anbefalet af jøren der havde dansk auto hi fi i herning for et par år siden