{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  phoenix gold 'The One'...
  • #1   5. mar 2010 www.phoenixgold.com

  • #2   5. mar 2010 9419 watt i 1 ohm ved 16 volt. hvis det er samme kvalitet som i gamle dage, er den seriøs ond den forstærker.

  • #3   5. mar 2010 lige min tanke... Pg er i min verden noget af det fineste... Desværre har de valgt at ødelægge det for sig selv på det sidste... Men kommer den samme standart igen, kan det kun blive godt...

  • #4   5. mar 2010 nemlig kunne lige læse mig frem til at den kun koster 6000 dollars hvis den ryger i produktion, så skal man bare lige sørge for at den bliver fødet med 5-600 amp. men så skulle den også kunne sparke fra sig.

    den vejer da alligevel 25 kg. så mon ikke det muligvis er den gode gamle kvalitet.
    håber jeg da.


  • #5   5. mar 2010 lå bar med tanken om 2 x the one... Bar om hvornår den kommer i produktion... Selvom b2 m1 stadigt nu os er spændende...

  • #6   5. mar 2010 hehe og man kan linke 2 stk sammen svarende til 22000 phoenix gold watt

  • #7   5. mar 2010 hehe det er præcist min tanke... Haha...

  • #8   5. mar 2010 den ser ud til at være temmelig fornuftigt bygget op med strømforsyning osv. men deres nye serie højtalere ligner desværre det samme plastik skrammel som thansen sælger

  • #9   5. mar 2010 frygter desværre kun det er deres nye ti serie og the one som deler lidt med det ældre grej...

  • #10   5. mar 2010 tror jeg nu også. var lige ved at regne størrelsen ud, den kan sgu ikke engang lægge i bagagerummet af min 306'er hehe

  • #11   5. mar 2010 nu hvor bagsæderne er ude af min, skulle det gerne kunne lade sig gøre... Dog er bagsædet udskiftet med 6 x Pg zx'ere nu... Der er gået alt for meget overkill i mit frontsæt...

  • #12   5. mar 2010 hehe det fylder vel godt i sådan en lille 106ér. har lige lagt gulv bag i min, skulle prøve noget nyt og det pynter faktisk ganske godt hehe, nu skal der bare bygges kasse og fordører så er jeg snart klar til sommer hehe

  • #13   5. mar 2010 Og det specielle ved den forstærker i forhold til så mange andre der levere lige så mange eller flere watt er? Ja ud over det er phoenix gold der laver den og er flere år for sent ude... Det er som om vi har set samme princip i mange andre forstærkere: B2 M12, Hertz Monster, Kicker Warhorse, og mange flere... Forstærkere der sjovt nok alle yder mere end "the one"... Yes den skal jeg da ihvertfald ud og spilde penge på... Nej de redder ikke en skid med den forstærker... I stedet for at udvikle noget nyt og fedt til lydkvalitet som de var kendt for så laver de bare endnu en Street A fokuseret megaforstærker som der sjovt nok snart findes en af fra enhver producent...

  • bamse v
    bamse v Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 385
    #14   6. mar 2010 synes faktisk mere at det er pinligt at et firma som PG skal lave noget der er limited og så køber de ikke engang deres eget chassis, men smækker bare en logo på toppen.

    De har sgu ikke engang været med til at udvikle den eller i det mindste ændret på nogle detaljer, da den er identisk med en anden såkaldt prototype fra et andet kendt amerikansk firma.

    Føj for den....

    PG var godt før og bliver ikke bedre nu.

    @ Niclas, meget snak og lidt action. Du har jo snakket om både M12 og nu M1 og nu er det "the one"... Hvad med at hive nogle penge op ad lommen og få bestemt dig... lol


  • #15   6. mar 2010 Har sagt de m1 forstærkere må vente til næste år... Ville nu bar gerne se denne PG i aktion ;)... Regner ikke pt med den er noget særligt grundet de sidste års skuffende ting, men kan jo ske...

    Men det bliver M1'erne.... Har bar mange penge at skulle bruge endnu med lyddæmpning og frontsættet.... Desuden er jeg ikke helt tilfreds med mine batterier, så har måtte ud og finde nogle lidt speciele nogle... Men tror det er ved at gå op i en højere enhed... Jeg er bar så meget i tvivl om hva der skal i af frontsæt... Alt er så småt klart... Skal bar ha fundet de enheder jeg synes der harmonere bedst... Og det har nu været en svær opgave synes jeg....


  • bamse v
    bamse v Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 385
    #16   6. mar 2010 som Cody skriver, PG bliver sgu ikke reddet pga. denne forstærker.
    Selve produktet er der ikke noget i vejen med, men at et så stort firma som PG kun lige har smidt et logo på toppen, det giver ikke respekt i mine øjne.

    Nææ, MS1000, Frank ampensten, Outlaw, Reactor, der havde vi noget der var limited.


  • #17   6. mar 2010 Niclas A

    Ej nu synes jeg godt nok det der begynder at lyde lidt som undskyldninger...

    Ikke tilfreds med dine batterier??? Seriøst... Optima Bluetop så kan det næsten ikke blive bedre... De holder satme strøm... kunne da køre fra Kolding til slagelse uden generator...(Ok jeg havde også 2 stk bluetop) Min mekaniker synes det var sindsygt jeg kørte med batterrier til speedbåde i min bil... smiley

    De enheder der harmonerer bedst? Sig mig er det en EMMA bil du er ved at lave???


  • #18   6. mar 2010 det skal lyde ordentligt... Og harmonere... Overvejede bullit diskanter, men de lyder bar generelt afhelvede til... Hehe hvem satan køre dog os uden generatør... Haha... Må dog os indrømme drømmen var at køre kickerne i dørene på en gammel Ms1000... Den er altså vild... Tror min bil bliver mere bass race basseret end dbdrag... Hehe... Men bar det kan spille er jeg en glad man...

  • #19   7. mar 2010 Tja generatoren stod af i kolding... Så måtte jo bare køre hjem uden at den virkede... Ikke noget problem når man har ordentlige batterier... da jeg nåede Slagelse var der stadig 11,7 volt... smiley

  • #20   7. mar 2010 haha lige før du skulle ha hørt lidt musik på vejen hjemad da...

Kommentér på:
phoenix gold 'The One'...

Annonce