{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Phoenix Gold "The One" Vs. Zapco Zx26KW Afsteming :D {{forumTopicSubject}}

Hey gutter..

Vi sidder lige på en anden tråd og vil gerne ha afstemning på dette!

Forestil dig at du vandt i lotto, og skulle gi den gas med bilstereo i en Cadillac Escelade Limosine! Link følger..

Ville i dekorere den med Limited Edition Phoenix Gold " The One"

Eller

Zapco Zx26kw

Link til for stærkere:
http://www.phoenixgold.com/products/amplifiers/THEONE/product.php?productID=36

Eller
http://www.hificarfi.dk/Shop/tabid/80/ProdID/1519/CatID/41/language/da-DK/Default.aspx

Link til Bil:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2007-Cadillac-Escalade-Limo-/121072710562?pt=US_Cars_Trucks&hash=item1c307ef3a2


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Phoenix Gold "The One" Vs. Zapco Zx26KW Afsteming :D
  • #1   26. feb 2013 Helt klart Phoenix.. smiley

  • #2   26. feb 2013 phoenix gold selvfølgelig, det ved man sgu hvad er!

  • #3   26. feb 2013 Jeg ville købe en anden bil og skide hul i hvilken forstærker der sad i den. Bum. smiley

  • #4   26. feb 2013 Uden tvivl Phoenix Gold, den er bare kræs med kræs på smiley

  • #6   26. feb 2013 Kryds finger for mig så ender i alle med sådan Plus en drømmebil og resten af high end anlægget

  • #7   26. feb 2013 Zapco...

    PG var cutting edge i 90'erne... og starten af 2000'erne... Men nu er de altså ikke bedre end så mange andre... Ja de har lavet "The One"... Men den slags forstærkere har Ground Zero, Hertz, Hifonics, Zapco, DD, Massive, SPL Dynamics, Soundstream Og flere andre lavet massere af de sidste 10 år... hvad er det der gør PG'en mere speciel end de andre ud over det er en PG og de har klasket et "Limited edition" mærke på???

    Effekten? den levere12000 watt rms ved 16 volt... dvs. kan kun levere den effekt i en 16 volt konkurrence opsætning...
    Hmm: http://www.dcsoundlab.com/10k.html Den leverer ved 14,4 volt... Sp den er faktisk kraftigere i sidste ende...

    Denne: http://www.hilmars-audio.dk/shop/massive-audio-d-4011p.html
    Presser samme effekt ud i 14,4 volt som PG'en... Såeh...

    Denne: http://www.hilmars-audio.dk/shop/spl-dynamics-d-10s-3419p.html
    Presser større effekt ud ved samme spænding...

    lydkvaliteten? Nej for med den slags effekter i klasse D, er lydkvaliteten ikke hørbart forskellig... Og hvis det endelig er såeh: http://au2tek.dk/images/editor/Datablade/Audison/THESIS/Thesis%20UNO.pdf
    Jeg ville hellere lytte til den... Ja den leverer mindre effekt men lydkaliteten vil være langt bedre...

    Eller hvis vi skal være fluekneppere: http://www.hertzaudiovideo.com/schedaProdotto_en.asp?id=10&idcat=46&idprod=122&numid=9&numcat=1&numprod=1

    15.000 watt rms i 16 volt... altså endnu kraftigere end "the one"

    Jamen hvad gør den så speciel? Altså ud over at den lefler for de mere uoplyste nostalgikere der tror at bare der står PG på noget så er det, det bedste i verden...


  • #8   26. feb 2013 Ja jeg har 2 af de Hertz fra det sidste ling of hvis jeg skulle prøve noget af alt det der ellers er linket til skulle det være 10s fra spl dynamics smiley

  • #9   26. feb 2013 Klaus J

    Uhh ja de SPL Dynamics forstærkere ser fede ud..


  • #10   26. feb 2013 Cody
    smiley Du har helt ret..

    Det er bare federe og ha noget i bilen som folk kender og ved er lækkert.. Limited PG er Cool..

    Jeg kunne sagtens smide Zapco og andet i.. men den "spiller" sku ikke i en Limo til noget F&F med lir og gejl... så skal det bare være noget Limited.. og ja.. skide være med det bare er et klistermærke i nogen´s verden..!

    MEEEEEN... Skulle jeg lave SPL bil til DB drag.. SÅ havde jeg uden tvivl valgt noget Zapco med DD subs..!

    Indtil videre er PG i spidsen i denne tråd som 5-1.. smiley


  • #11   26. feb 2013 Jeg ville klart vælge MChammer 4 kanals sindsygt hvor meget power denn kan lever smiley

  • #12   26. feb 2013 ja PAPIR POWER

  • #13   26. feb 2013 smiley nej da real power from MC hammer cant toucht this hahaha

  • #14   26. feb 2013 Corty75

    Havde ikke valgt PG... Alene af den grund at kun gamle drenge som os selv rent faktisk ved hvad PG stod for, og hvad de forhåbentlig vil stå for igen...

    Skulle jeg lave noget i sådan en limo fætter du linker til Så ville PG langt fra være mit første valg... Da sådan en vogn klart ikke skal bruges til dB-drag ville jeg gå efter noget der fungerer i SQL... (Sound Quality Loud)

    Og dvs. en enkelt stor forstærker ville være et elendigt valg... (Ingen SQ)
    Der ville jeg nærmere gå efter nogle RE Audio Subs eller Gladen SQL subs... Gladen SQL 165 Dual komponentsæt over det hele... Uhhh Eller RE XXX komponentsæt... (Glemt alt om High-end lyd i en bil hvor det bliver umuligt at lave en korrekt lydscene) Noget Audison, Eller Mosconi til at Drive komponentsættene... Og enten Forstærkere fra Mosconi, SPL Dynamics, eller DC-audio til at drive subwooferne... Flere små vil i sidste ende resultere i at du får mere effekt til rådighed... bedre lydkvalitet, (så vidt det er muligt i en limo) og det ser bare federe ud...

    Godt nok vil sådan nogle som os to Corty75, stå og savle over PG forstærkere osv. Men det vil de 18-25 årige der kommer til F&F Ikke... de ville ikke ane hvad fanden PG er... Hell har sågar svaret på et emne her på BG i dag hvor en eller anden spørger en en forstærker fra PG er noget værd... Så ved man bare at PG har været for længe væk fra markedet...

    PS: Så kan jeg fortælle om en forhandler her i DK... En entusiast kan man kalde ham, der vil af med en route 66 fordi han nu har Mosconi og de er bedre... Go Figure...

    Og så er det kun i Danmark at PG ville give mere respekt end Zapco... Prøv at tage til tyskland... De kender skam godt Zapco dernede... smiley


  • #15   26. feb 2013 Cody
    Ja.. PG var godt.. men de er ved at rejse sig igen .. småt..

    Det er klart sørgeligt det er gået PPG som det er, og der hersker heller ike tvivl om at "min" Limo ville være probbet med SQL grej fra USA produceret grej.. Så som RE audio og andet..

    Men jeg er PG til finger spidserne, ( Det Gamle ).. og har skide svært ved at indse de andre mærker/ nye produkter er gode.. - Med andre ord er jeg pisse stædig! -

    Anyway´s
    PG fører stadig.. smiley



  • #16   26. feb 2013 Cody . tja sidst jeg smed min m44 samt min m100 til salg herinde blev jeg budt 800 kr samlet, m44 er jo kun på 4 x40 watt, det er jo det samme som en hu. hehe
    og m100 kan jo ikke trække en bas med sine 100 watt.



  • #17   27. feb 2013 Johnny.. Fejl...

    M44 er 4x 75RMS
    M100 kan Gi 1x500..

    Ren faktisk et sådan sæt er lavet med OUTLAW!

    Og sørme ikke om det er Triple darlington.. Altså du kan køre 3 kanal på 2!

    Stereo på de to kanaler, og stadig en sub brokoblet PÅ SAMME TERMINALER!!

    De er max fede de AMP´s.. smiley


  • #18   27. feb 2013 johnny .

    Nej det er sørfeligt at alt der tælle nu er hvor mange watt der står på papiret... Så få der faktisk forstår tingenes rette værdi...


  • #19   27. feb 2013 Cody

    HØRT! smiley

    Har nemlig en 700Watt terminator G700.4 liggende.. og den er nok bare det sejeste manner.. Det helt vildt.. smiley Den gir 700 WATT.. Slap af det vildt..
    Og den fylder SLET ingen ting.. på størrrelse med min søn´s madkasse!

    Det fandme smart og ha så meget effekt i en SÅ lille forstærker!

    NOOOOOOOOOOOOOOOT !!

    Men det sælger.. Pga. ----> 700WATT!!


  • #20   27. feb 2013 Corty75 på papirrene er den på 4x40 watt. dog skal jeg ikke bruge gain knappen synderligt meget for at drive mine dali komposæt.
    m100 er oplyst til 2x100 watt i 4 ohm. det er dog ganske fint til mine 2 x 10" dali basser.


  • #21   27. feb 2013 Johnny

    HI-FI klubben har haft godt gavn af dig.. smiley

    Læg mærke til jeg skriver "kan gi" 1x 500 V/ 14,4volt og 1 Ohm brokoblet!


  • #22   27. feb 2013 host host ved 14.4 volt og brokoblet ved 1.33 ohm, smed den næsten 1000 watt af sig, det sagde sgu bum i bagagerummet. desværre må man helst ikke brokoble den og smide den ned omkring 1 ohm. kunne bruge den som stegepande efter et par min. hehe

    hifiklubben har ikke fået en klap ud af mig og da slet ikke de amatører der er der i dag.! det hele er skam købt brugt og indsamlet over en årrække.
    har haft endnu mere af det, men en eller anden retard syntes da lige han skulle tømme min bil en tirsdag morgen, der var jeg temmelig træls at være i nærheden af.!


  • #23   27. feb 2013 Johnny

    HHaaahaaa... Det er osse kun PG der kan levere den styrke!

    Trist når man får stjålet sit shit.. har selv video overvågning og GPS tracker i bilen.



Kommentér på:
Phoenix Gold "The One" Vs. Zapco Zx26KW Afsteming :D

Annonce