{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Støjende bas {{forumTopicSubject}}

Hey

Har her for ikke så lang tid siden installeret radio, forstærker og sub i bilen igen efter indbrud

Mit RCA kabel var ødelagt, men har loddet det om og sat nye stik på begge ender, alt er målt igennem og intet er i vejen

Når jeg tænder for min radio, Alpine 9884R, siger det BOOM omme bagfra, hvis man tager skiven ud og sætter den igen kan man, igennem bassen, høre skiven blive trukket op i omd. og læst for TOC og så siger det BOOM lige inden den spiller

Fænomenet kommer også hvis man bruger volume-hjulet fra 0-1 og 1-0, så snart den lander på 0 siger det BOOM
Og BOOM lyden kommer ved HVERT nummer på cden

Af forstærker har jeg monteret en MDS Monoblock 850W og som sub har jeg en billig noget som der spiller ok, se den i mine fotoalbums...

Jeg har tjekket alle kabler igennem, målt på 12V ledningen og udskiftet et stykke som gik fra batteri til sikring med nyt, spændt alt sammen.
Minus har fået mere rå metal og spaden røg af til fordel for direkte tilslutning på blokken samme med plus kablet, Remote kablet blev tjekket og udskiftet med nyt med samme resultat

Har haft radioen ude og prøvet de andre line outs med samme resultat

Hvad kan der så være galt ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støjende bas
Kommentér på:
Støjende bas

Annonce