{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

strømkabel ? {{forumTopicSubject}}

hey der ude..

jeg overvejer og købe sådan en her.. og som sagt den er jo ikk særlig kraftig..
er det så nødvendig og trække kabel fra battereit af.. eller kan man finde strøm om bag i et sted..

http://www.astina.dk/aktive-enheder/magnat-active-reflex-300a-p-105449.html?cPath=68_460_654

og bilen er en chevrolet aveo.

og hvis jeg skal trække et kabel i en aveo.. hvor er det nemmest og trække den henne.. er nok mest baseret til aveo ejere smiley


takkker


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  strømkabel ?
  • #1   15. maj 2011 Hvis du kan finde noget ibag der kan holde til 10-15 ampære gerne mere så kan du ..

    Jeg ville trække et kabel.. på den anden side hvis du har cigar stik i bagragerummet (har mange nye biler) så burde den kunne trække det sidder 20A sikring.. ihvertfald i de biler jeg har brugt stikket i (bla passat land cruiser suzuki og caravelle


  • #2   15. maj 2011 Du skal trække kabel direkte fra batteri uanset hvor kraftig din forstærker er... for det originale ledningsnet er lavet i max 1.5mm2 ledning... og det kan ikke tå¨le det strømtræk selv den mindste forstærker trækker... At tro andet er sgu for dumt...

  • #3   15. maj 2011 Cody . til det der cigarstik der sidder bag i bilen da har de trukket ordentlig kabel.. men det er også det enste kabel jeg kan anbefale at bruge

  • #4   15. maj 2011 oki takker

Kommentér på:
strømkabel ?

Annonce