{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

lyden forsvinder.. {{forumTopicSubject}}

har lidt problemer med anlægget i min bil.
hvis jeg skruer for højt op forsvinder lyden, og hvis jeg så skruer ned igen kommer lyden igen. Det kom bare lige pludselig her for en uges tid siden.
jeg tror muligvis at forstærkeren slukker når jeg skruer op fordi der er intet lys i den (heller ikke i den røde ¨protect¨ pærer)
Jeg har prøvet at skifte batteri, sikringer, flyttet stel forbindelsen og tjekket alle ledningerne til anlæg.

Er der nogen der kan hjælpe mig lidt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lyden forsvinder..
  • #1   18. jun 2011 Hej Martin

Det lyder godt nok underligt... Især når du fortæller om alle de ting du har prøvet...
    Min umiddelbare fornemmelse siger mig at du har et stel problem. Du skriver godt nok at du har prøvet at flytte stellen, men hvis den stadig ikke er god nok, kan det sagtens være det. Du skal være opmærksom på at en stel helst skal tages direkte på selve bilens karosseri. Dvs. det dur ikke at sætte den på et eller andet beslag eller lign. Tag istedet for et stykke sandpapir, find et egnet sted på karossen og slib så alt maling væk, så du til sidst har helt rent metal... Herefter tager du en selvskærende skrue i en god stor størrelse og skruer stellen fast, der hvor du har slebet rent... Mal herefter over med spraymaliing for at rustbeskytte.
    Hvis dette ikke hjælper, kan det skyldes en kortslutning på et af dine højttalerkabler... Gennemgå kablerne fra ende til anden og tjek at der ikke er brud på kablerne...
    Sidst kan det være dit remotesignal fra radio til forstærker der ikke er godt nok... Typisk pga forkert valgt remote udgang, løs forbindelse eller overbelastning (hvis du har lys osv tilkoblet remoten) Tag dit måleapparat og sikr dig at du kan måle 12V mellem remote og stel (tænd radio) og også mellem 12V+ og stel.

Håber det kan hjælpe dig af med dit problem

Thomas

• #2   20. jun 2011 Thomas S YOU ARE THE MAN!!!!!!!!!
    Det var iso stikkende der drillede lidt smiley

Kommentér på:
lyden forsvinder..

Annonce