{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

hvad bas {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg står i lidt dilema da jeg skal have anlægget hivet ud af golfen for at få plads til barnevogn.

Men jeg skal jo have en bil hvor jeg kan høre musik. Så har købt mig en VW taro aka hilux.

Her skulle mit anlæg så gerne over i. Men jeg ville jo helst gerne have mest muligt plads i taro stadi.

Så tænkte på at bygge mine basser ind i siderne bag ved sæderne. Der er der nemlig sådan to huller hvor man kan have lidt ting inde. Men jeg tror ikke jeg kan få min 12" ind i hullet. Og hvis jeg kunne så skal jeg vel bygge en kasse bag ved så de er i lukket kabinet for de spiller optimal?

Basserne er Cerwin-Vega V-Max 12" subwoofer
800W Max
300W RMS
4 Ohm
2,5" Dual voice coil

Monteringsdiameter: 283 mm
Monteringsdybde: 152,4 mm

Sensivity (2,8V@1m) 92dB

Fs: 20 Hz
Qts: 0,37
Qms: 9,94
Qes: 0,38
Vas: 93 liter
Xmax: +/- 0,8" / 20,3 mm
Revc: 3,68 ohms/coil

Anbefalet kabinet størrelse:

Lukket kabinet:
28,3 L

Kabinet med basrør:
74 L
2x 3,5" basrør (102mm)

Men tænkte så på at købe nogen 8" bass i stedet da jeg tror de ville kunne være i hullerne.

Så kiggede lidt på nogen. Men er meget i tvil om hvad for nogen man så skulle kigge efter da jeg er blevet ret glad for mine 12" Cerwin-Vega

Kiggede på http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?marid=68114 Men ville såda nogen kunne gøre det lige så godt som mine 12" ? og så er de "free-air" så jeg slipper for at bygge en kasse bag ved.

Eller skal jeg kigge efter nogen helt andre 8" ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad bas
  • #1   21. feb 2006 Jeg ville købe en aktiv bas ( 8 eller 10" ) til at have bag sædderne

• #2   21. feb 2006 ***JLCK*** - Ja det er jo hele pointen med mit emne smiley

Men hvad for nogen?

Jack Dalton - Hvad mener du med aktiv bass?

Jeg ville jo helst gerne have det fylder så lidt som muligt så jeg har så meget plads som muligt uden at jeg skal til at sætte tingene på ladet. Derfor havde jeg tænkt mig at sætte en bass i værd side inden i det hul som er i siderne. For bag sæderne er der en slags kasse hvor der er huller ned hvor man kan have nogen ting. De huller ville jeg gerne have var muligt at komme til da man kan have de ting man ikke bruger så tit nede så som starter kabel, træk tov osv.

Kommentér på:
hvad bas

Annonce