{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 bass, vs 2?
  • #1   14. mar 2012 Det kommer jo an på om din forstærker kan trække det..?

• #2   14. mar 2012 ja det er klart, men det skulle ikk være noget problem,

• #3   14. mar 2012 hmm mener at det gir best når der et ulige antal bass i bilen. altså 1-3-5 men men men ret mig meget gerne hvis jeg tager fejl. det var noget jeg fik at vide i carsound for noget tid siden. havde kigget på 2 bass nemli men om det var et salgs trick om at få solgt 1 mere ved jeg så ik lige.

• #4   14. mar 2012 Jannick: Det lyder godt nok som et trick for at få flere penge i kassen. Jeg har både kørt med 1 og 2 10" subs og jeg synes det lød bedst med 2. Så det er jeg sikker på er noget lort de har bildt dig ind... smiley

Nansen: Jeg kunne ikke høre nogen helt vild forskel i lyden, da jeg kørte med 1 sub og derefter satte en ekstra til... dog synes jeg der blev en bedre bund i lyden.

• #5   14. mar 2012 afhænger at sammenhængen med de 1-3-5 subs. er der det hele i bagarerummet ja så det ligehvid tom det er 1-2-3-4-5
    men smider man en i værd dør og så en bag i bilen ja så det jo en snak...

om du skal havde en eller t er jo et personligt spørgsmål..
    med 2 enehder har du mere smæk på end med en enhed (antaget at det er sat rigitig op. har du eks 500RMS til 1 enhed skal du havde 2x500rms til 2 enehder og at enhederne er af samme mærke og model..)

lige som med kaffe har du en kop kaffe er det godt har man 2 så det endnu bedre...
    men er bassen helt i skabet med kun 1 så der ikke nogle grund til to... ud over faktummet at man kan

• #6   14. mar 2012 Ketil... Er det ik oz det bedste grundlag? altså bare fordi man kan? smiley

• #7   15. mar 2012 Hellere to 8''.. Det spiller altså bare bedre..

• #8   15. mar 2012 Luca - Hvorfor gør det så det? smiley

Jamen der vil jo logisk være mere skrald på 2 enheder end 1, hvis forstærkerkraften er tilsvarende... smiley

Kommentér på:
1 bass, vs 2?

Annonce