{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.540 visninger | Oprettet:

Dynamat - er det noget værd? {{forumTopicSubject}}

Undskylder hvis det der allerede findes lignende emne. Jeg har søgt forummet tyndt og jeg kunne ikke helt finde noget der matcher mit egentlige spørgsmål. smiley

Det er således at jeg har nogle dørpaneler (både venstre og højre side) i min Golf Plus som ikke sidder helt fast og derfor ville jeg lige pille panelerne af og se om jeg kan få sat dem bedre fast på igen.. Jeg fandt en guide hvor en bruger i samme tilfælde havde sat noget "Dynamat" på døren for lyddæmpning.. har efterhånden så kigget rundt og set hvad det egentlig var for noget.

Til det egentlige spørgsmål.. Er Dynamat noget værd? Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogle eksempler på "before and after" for lydanlæg i biler. Jeg har kun "stock/standard" højtalere i min bil men jeg har på fornemmeren om at et par nye rainbow bass-højtalere og noget dynamat på dørene evt. kunne gøre den helt store forskel?

Når jeg tænker på støjdæmpning, så er det ikke kun fra selve dørpanelerne som kan finde på at vibrere.. nu tænker jeg også på dækstøj, men der skal Dynamat vel så placeres andre steder?

Jeg håber at jeg gav en god nok forklaring. Håber på inputs. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dynamat - er det noget værd?
Kommentér på:
Dynamat - er det noget værd?

Annonce