Forum kategorier

Bilstereo

På forummet kan du få svar på alt vedrørende bilstereo. Hvis du eksempelvis er i tvivl om hvilket anlæg, du skal købe til din bil, så kan du bare oprette en tråd og få gode råd fra de mange kyndige brugere.
Højtalere, forstærkere, radio, subwoofer - du kan stille spørgsmål om alt vedrørende anlæg til bil lige her.

Du kan også få masser af tips omkring udskiftning af din eksisterende bilstereo. Eksempelvis hvordan du fjerner monteringskonsol, monteringsbøjler og frontplader, hvordan ledningerne skal tilkobles, eventuelt køb af adapter og så videre. Hvis du ikke har prøvet det før, kan det være komplekst at skifte bilanlæg, så du kan med fordel søge informationer på forummet, inden du påbegynder udskiftningen. Så sikrer du også, at du ikke skader din nye bilstereo via forkert montering.

Der er desuden mange spørgsmål, der kan trænge sig på inden købet - skal det fx være autostereo med bluetooth? Skal der være USB-indgang? Skal det være Alpine, Pioneer, JVC, Blaupunkt eller noget helt femte? Få svar på alle disse spørgsmål her på forummet.
Hvis du finder ud af, hvilken bilstereo du skal ha’, så kan du med fordel kigge forbi markedet og tjekke udvalget - der er mange penge at spare på de brugte bilanlæg.
Læs mere

Indlæser...
Sortering
Bass til Audi a6 i døren Er der nogle Audi kloge hoveder her? Jeg har en Audi A6 v6 2.4 fra 2008 Bassen er gået sig en tur. Jeg har vedhæf...
Bilstereo
Oprettet:
12. mar
Visninger:
435
Montering Hej Har købt en lidt mere moderne skærm, men mangler en til at montere den. Der er lidt flere ledninger end jeg tør bi...
Bilstereo
Oprettet:
23. apr 2024
Visninger:
758
afmontering af radio hej forum er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg piller radioen ud i en suzuki liana 2008.
Bilstereo
Oprettet:
28. feb 2024
Visninger:
719
Trækning af strømkabel til forstærker - Hyundai I30 Halløjsa alle i kloge mennesker. Jeg står lige og er i gang med at trække strømkabel til forstærker i min Hyundai I30 ...
Bilstereo
Oprettet:
4. nov 2023
Visninger:
995
Bluetooth modul ibiza 6j 2008 Kære forum, Jeg har fornyligt købt en seat ibiza 6j fra 2008. anlægget spiller super fint, jeg har dog et problem me...
Bilstereo
Oprettet:
12. sep 2023
Visninger:
1.066
Skift af radio i C3 2008 - hvilken passer? Hej folkens, aner intet om emnet, så søger rådgivning. Nuværende bilradio er identisk som vist her: https://ae01.al...
Bilstereo
Oprettet:
28. feb 2023
Visninger:
512
10” android anlæg zafira Hej alle Har købt dette anlæg hos Aliexpress, umiddelbart er jeg positivt overrasket. Det er næsten plug and play, o...
Bilstereo
Oprettet:
31. jul 2021
Visninger:
503
Radio virker men ingen lyd fra højtalerne Hej. Jeg har et problem med mit anlæg. Radioen virker fint, tænder når jeg drejer nøglen. Der er også antenne signal os...
Bilstereo
Oprettet:
29. jun 2021
Visninger:
4.803
Aktivere aux i en peugeot 207 fra 2008 Hej har lige købt en peugeot 207 fr 2008, jeg er glad for den men synes det er får dårligt at aux indgang er deaktivere...
Bilstereo
Oprettet:
22. feb 2021
Visninger:
665
2 Din radio i Opel Zafira B Jeg er blevet den "lykkelige" indehaver af en Opel Zafira fra 2008. Det er standard radioen der sidder i og den vil je...
Bilstereo
Oprettet:
19. jun 2020
Visninger:
1.024
Forlygter sprænger ved subwoofer Hej Jeg har lige sat renegade rxv1200 i med en 1100 watts forstærker fra renegade også Men kørte kun 20 km og så rø...
Bilstereo
Oprettet:
17. apr 2020
Visninger:
587
Subwoofer til radion Hej. Jeg skriver angående da skal til at købe et subwoofer sæt til bilen. Men jeg er meget i tvivl om radioen kan trækk...
Bilstereo
Oprettet:
3. apr 2020
Visninger:
555
Har problemer med radio der ikke kan tænde den har + og - men tænder ikke Seat Leon 1p 2008 Radioen tænder ikke ved tænding det er en original radio?
Bilstereo
Oprettet:
31. mar 2020
Visninger:
415
Dimensioner til højtalere Hej s Jeg kører rundt i en opel corsa d 1.3 CDTI fra 2008 og prøver at finde ud af hvilken størrelse højtalere jeg s...
Bilstereo
Oprettet:
14. jan 2020
Visninger:
810
Kufatec Fiscon - Golf V Min Golf V (2008) har et Kufatec Fiscon system installeret. Jeg kender ikke noget til det, jeg så det mere eller mindr...
Bilstereo
Oprettet:
9. okt 2019
Visninger:
555
audi a4 2008 b8 radio Hej BG jeg har en a4 fra 2008 bilen holdt stille i ca. 3 uger, og batteriet var gået ud, nu når jeg har startet bilen i...
Bilstereo
Oprettet:
9. sep 2019
Visninger:
416
Bluetooth adapter? Hej! Jeg har lige købt ny bil (Mazda 3 2008) og der er ingen bluetooth i radioen, men der er AUX. jeg tænkte på om ...
Bilstereo
Oprettet:
20. aug 2019
Visninger:
953
USB til Mazda6 radio Har lige købt en Mazda 6 fra 2008 med Bose anlæg i. Den har aux stik mellem sæderne. Men vil godt ha det lavet om til U...
Bilstereo
Oprettet:
19. maj 2019
Visninger:
639
peugeot 207 aktiver aux i radioen Hej folkens jeg kunne godt bruge hjælp med at få mit aux til at virke i bilen der sidder allerede aux stik i handskerum...
Bilstereo
Oprettet:
28. apr 2019
Visninger:
316
Pioneer højtaler til VW Polo 2005 - 2008 Vil bare høre forskellen på disse to sæt eller om i har andre forslag, det skal ikke være noget vildt highend. ht...
Bilstereo
Oprettet:
13. mar 2019
Visninger:
540

Annonce