{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.727 visninger | Oprettet:

Thansen bremser {{forumTopicSubject}}

Hey bg
Lige et hurtigt spørgsmål, der er mange diskussioner om thansen bremser er gode eller dårlige i forhold til eksempelvis refako... Personligt har jeg aldrig prøvet thansen bremser men kan også Google mig frem til mange utilfredse personer som har købt hos thansen, en fællesnævner for alle de personer er at indlæggene er skreven for minimum 3 år siden...

Så mit spørgsmål er, er thansen bremser gode eller dårlige i dag? Nogle der har erfaring med dem?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thansen bremser
  • #1   25. aug 2013 tænker bare lige: hvorfor spare på noget af det vigtigste på en bil????

• #2   25. aug 2013 Altså. Jeg stod og skruede i min kammarats A3 1.8turbo en aften hvor klodsen så tabte belægning da jeg skilte det ad. så var der jo kun thansen der havde åben på det tidspunkt. tror et sæt klodser kostede 250-300 kroner. De har da kørt 10.000 indtil videre og piver ikke og bremser fint, og den får høvl den bil smiley

at de så gav mig den forkerte klods 2 gange derinde er noget andet smiley

• #3   25. aug 2013 Jeg spørger bare, har lige købt brembo til min, og dem er jeg meget glad for... Men derfor har jeg stadig spørgsmålet af nysgerrighed smiley

• #4   25. aug 2013 Jonas r - hvor mange km har du kørt med dem ?

• #5   25. aug 2013 Lytter med da jeg selv over vejer at køber der det kun koster 329 for komplet bremser foran smiley

• #6   25. aug 2013 har kørt med det på flere biler de fungere sku fint... men mine toyota´er har fået orginalt brembo primært fordi jeg kunne få dem til en rigtig go pris.

• #7   25. aug 2013 Det du køber ved refako er det samme som du køber alle andre steder dvs mekononiem og de andre steder,men hold dig fra thansen du får hva du betaler for skrammel

• #8   25. aug 2013 Hvis deres bremser bliver solgt, er de jo nok godkendt til det danske marked. Man kan få bedre bremser, til andre priser. Men igen, det kommer an på hvad man vil med bilen. Er det til show, race, blær, eller andet så er dyre bremser jo fedt nok. Er det til hverdagsbrug, er THansen fint smiley Det er jo forskel på en Opel Astra og en Toyota Supra.

• #9   25. aug 2013 Allan m - er det en erfaring af nyere dato du har dig der? Eller er det også nogle år siden du har prøvet dem?

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.606
    #10   25. aug 2013 Størstedelen af dem der klager, er pga fejlmontering, eller pga de har glemt, at kaliberne også lige skal smøres igen, så de ikke hænger..
    Har dog aldrig selv haft dem på, da jeg har kunne finde bedre produkter til samme penge i udlandet.

• #11   25. aug 2013 allan
    nk er nk. og jarid er jarid. uansest hvem der sælger det...

• #12   25. aug 2013 De bliver hurtigt skæve og deres klodser hyler og bliver varme så de ikke bremser ordentligt. Jeg gider ikke det skrammel

• #13   25. aug 2013 tim R
    så har du samme problemer mede dremser fra merkonomen. refaco og ftz. for der er samme mærker thansen føre.

• #14   25. aug 2013 jeg har nu haft bremser fra thansen, på adskellige biler, og har endnu ikk haft en dårlig erfaring, udover personalet tit udleverer de forkerte ting..
    er det til en hverdagsracer som man ligger og tuller rundt i, så har jeg det fint nok med at købe derfra.

• #15   25. aug 2013 Det er somregel det samme man køber alle steder.. Mekonomen er bare smarte de tager meget mere for delene + de har lagt 15% oveni som de så gir i rabat til mekanikerne som så tror de gør en god handel ved at handle hos dem og derfor fortsat køber deres dele der og bibeholder dem som kunder i den tro de får særbehandling. Kun derfor værksteder handler der. Så ka mekanikerne samtidig give deres "stamkunder" 10% af den rabat og stoppe de sidste 5% i lommen.

Jeg har aldrig haft problemer med Thansens bremser eller dele gennerelt

• #16   25. aug 2013 Jeg stoppede med at handle bremser ved au2parts da jeg fandt ud af det er samme thansen. Har sat thansen bremser på en del biler og aldrig noget brok

• #17   25. aug 2013 Det lyder for mig til at thansen bremser er helt i orden og dem der har modsat mening mere ligger grunde at de har den "hader alt thansen" mening

• #18   25. aug 2013 jeg har kørt med T hansen bremser i mange år, og aldrig haft problemer med dem. det største problem er at få de rigtige dele. da T hansens personale tit ikke ved en skid om biler.

• #19   25. aug 2013 bo p
    syntes de er blevet meget bedre især i hillerød har de været dygtige i flere år...
    de er sågar begyndt at slå op i diverse produktkataloger for at finde dele de ikke lige kan finde i deres system ellers...

• #21   25. aug 2013 Altså alle TH's dele er jo OE-godkendt, og de skiver man får udleveret er dem der bl.a. sidder originalt på Hyundai.
    Med hensyn til udleveringsfejlene er der jo nu heldigvis kommet nummerplade opslag som gør det hele lidt bedre smiley

• #22   25. aug 2013 Deres skiver er som sådan gode nok, de blir bare RQV Skæve af en nedbremsning fra 110!

• #23   25. aug 2013 nogen af deres dele er vel gode nok, de få gange jeg har handlet der, har man fået noget forkert, selvom stelnr bliv udleveret.. jeg kender ik til deres bremse dele, for der køber jeg altid originalt.... det er dem der er med til at redde mit liv, så her skal der originalt på

• #24   25. aug 2013 Køber altid ved refako jack og det er alle dele og det bliver da til en del så der er ikke noget galt med dem,men er hold med at køb dele ved thansen da jeg mener det er noget skrammel bremser piver og blive skæve,og andre dele holder ikke re længe men det kan de jo heller ikke til det du betaler for dem for pris følger altid med kvalitet

• #25   25. aug 2013 ville heller ikke gamble med T-Hansen bremser, er fuldstændig færdig med at handle reservedele ved dem, skiftede forhjuls leje på en mondeo, det holdte knap en uge.....skiftede tårnleje på en 406'er der er møtrikkerne sat ned i gummi og jeg kunne faktisk skrue dem over med fingerne....

så har sgu fået nok af det bras de sælger......

• #26   25. aug 2013 Der er i hvert fald mange meninger...
    Nå men jeg er glad for mine brembo, jeg var som sagt bare nysgerrig smiley

• #27   25. aug 2013 Sø-propel: handler heller ikke de steder

Kommentér på:
Thansen bremser

Annonce