{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  thansen bremser
  • #1   16. jun 2010 thansen bremser er noget skod men har været ude for engang hvor de var færdige efter 2 mdr og en anden gang at de smed belægningen men ved så ikke om jeg har været uheldig hehe

• #2   16. jun 2010 Køb dog noget ordenligt i stedet for. Så når du skal til at sælge den en dag så sælger du også noget ordenligt istedet for

• #3   16. jun 2010 Plejer normalt heller ikke ha dey store imod thansen bremser hvis det bare er en billig vogn de skal på.. Men skiftet bremser for en for en måned siden og han havde selv købt bremser i thansen. Sagde jeg ikke gad stå inde for noget når det ikke var org. Men han havde fået dem billigt så han var glad..

her en måned efter kommer han så og siger a den altså ryster lidt ved nedbremsning og de piber foran når han bremser...

Jeg kan da godt skille det ad igen men finder jeg ikke noget er det bare en ekstra omkostning til ham for min arbejds tid smiley Det helt sikkert klodserne der piber og så måske skiverne der kan være skæve..

Brug de par hundrere ekstra og køb noget ordenligt første gang!!!

• #4   16. jun 2010 nymanns koster det samme og der er det ikke et 15 årigt scooterfjæs der prøver at finde de rigtige bremser for dig smiley

Har fandme tit skildt hele lortet ad for at finde ud af at mongolen igen har givet det forkerte smiley

• #5   16. jun 2010 ja folk skulle bare vide, at det de køber ved FTZ og Thansen er det samme, så ville de aldrig handle ved FTZ mere.. men sådan er det jo med så meget.. folk er jo heller ikke lige glad med om der står BREMBO på kassen eller der står CARLINE, men klodserne er det samme, det pap og papir betyder meget for folk.. men er det ikke aldrig sådan..
    jeg har haft thansen bremser på, og jeg skal ikke klage, de kunne bremse, uden og hyle og uden at blive skæve.. så jeg har intet problem med dem, og kunne godt finde på at smide thansen bremser på igen en dag. ikke fordi jeg skal sige det er det bedste i verden, men igen, hvis det ikke er en står smart dyr bil, jamen så kan thansen bremser være lige så godt som altting andet.. igen alarm her fra iværtfald, men hvis du går op og giver 199kr. for en skive, skal jo selvf ikke regne med det er en brembo skive til 3000kr. som holder 35 år, og ikke kan blive skøv selv om du smider den jo jorden.

• #6   16. jun 2010 de skal sidde på min mx3

• #7   16. jun 2010 Jeg vel hvertfald ikke købes deres klodser.. Dem har jeg efterhånden flere gange haft dårlige erfaringer med... jeg gider hvertfald ikke smide deres bremser på de biler jeg laver mere. Folk tror ofte det mekanikere der har lavet et dårligt stykke arbejde når tingene ikke bare funker bagefter smiley

• #8   16. jun 2010 jeg havde thansen bremser på min sierra, og den har fået TÆSK, og de har holdt 1,5 år, uden at blive skæve eller noget...
    så skulle da sagtens mene de skulle kunne holde på sin mazda også.. igen problem der,

• #9   16. jun 2010 Skiverne mener jeg kan købes alle steder, men køb klodser af anerkendt fabrikat hvis du gerne vil ha den skal være lidt bedre f.eks. Mintex, Danblock, Ferodo så går man ikke fejl der!

• #10   16. jun 2010 Præcis allan.. men deres skiver er nu heller ikke meget billigere end andre steder og ofte koster brembo kun et par hunderede mere så tjek lige priserne hos mekonomen og lign først..

• #11   16. jun 2010 Alle de dele jeg køber er væsentligt billigere end thansen dele..............

• #12   16. jun 2010 Jeg har haft thansen-skiver på min bil, og de blev bremset skæv på under 1000km...

Dem gider jeg satme ikke igen.

• #13   16. jun 2010 LAV FLINSTONS STILEN DET BREMSER BETYDELIGT BEDRE OG MERE LIGE END T-hansen..
    ja skær et huld i undervognen og stik benenen ned også derudaf "!

• #14   16. jun 2010 Jesper P: Tjek evt. refako.dk, har lige været inde og kigge for dig, klodser hele vejen rundt, altså til såvel for og bagaksel, for under 400 kr. samt skiver til foraksel for 288 og bagaksel for 318, kort sagt kvalitetsdele og så har du nye skiver og klodser der holder for omkring en tudse.

Gør dig selv en tjeneste og lad være at gå på kompromi med noget så vigtigt som bremserne.

• #15   16. jun 2010 køb noget andet, jeg har den holdnig at man ikke købe bbremse og motordele i thansen, havde en kammerat (i scooteralderen) der købte bremseklodser til sin scooter, første gang han bremsede hårdt røg belægningen af bremseklodserne.. og skæve skiver får du sku noget lettere , kender 2 der har haft det problem med skiverne fra dem... og du skal "kun" køre i den 3 år endnu? har du nogensinde tænkt over at det er din sikkerhed du sætter på spil for at spare nogle 100 kr? 3 år er sku lang tid..

• #16   16. jun 2010 Det er ikke deres stumper der er noget ivejen med gennerelt. men folk der ikke aner hvordan de skal monteres... især bremser...

• #17   16. jun 2010 har aldrig haft bøvl med thansen bremser. de sidder på min ene bil nu. refako er også rigtigt gode dele til en billig penge. så det jo bare at finde dem du syntes giver dig det bedste resultat og ja thansen bremser bliver hurtigt slidt men sådan er det jo som regel med de billige varer

• #18   16. jun 2010 Har nu aldrig haft vrøvl med med bremse klodser fra Thansen, men det så nok os fordi det er ATE klodser de sælger til Alfa Romeo (samme som original) smiley der står bare ikke Alfa Romeo på papkassen smiley skiver derimod har jeg aldrig købt derinde...

• #19   16. jun 2010 Klodserne støver pænt meget

• #20   16. jun 2010 Ortega vrøvl.

• #21   16. jun 2010 jeg har aldrig haft problemer med bremser fra thansen og har kørt 22.000km siden juni 2009 og de fejler intet har lige været til syn og der var heller ikke noget at komme efter de bremsede lige uden rystelser. når man lige har monteret nye bremser skal man jo ikke køre ræs med det samme de skal lige køres til

• #22   16. jun 2010 tak for svarende allesammen,
    det er vist et punkt bg ikke kan blive enig om haha (:

• #23   16. jun 2010 Har selv skiver og kloder fra thansen på min vento.. Og må sige at de piver helt vildt.. Har prøvet alt, rens, smurt, med og uden skrige plade og afrundet lidt op klodsen.. Piver stadig..

• #24   16. jun 2010 Jesper fordi der er så stor forskel i deres kvalitet. Det et åndsvagt sted a spare

• #25   16. jun 2010 til alle som nu har været så hjælpsom og givet en kommentar vil jeg lige sige, jeg har ikke købt i thansen,
    jeg har købt bremser og klodser ved nået der hedder refako autodele.

mvh

• #26   16. jun 2010 Jesper P: Det kommer du ikke til at fortryde, har selv købt dele der en del gange, derfor linket og jeg har kun været tilfreds!

Held & lykke med det!

• #27   16. jun 2010 mange tak (:

Kommentér på:
thansen bremser

Annonce