{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremser hos thansen
  • #1   2. jul 2013 køb ved ftz eller ligende i stedet for - det ved man da holder..

• #2   2. jul 2013 jeg har ikke haft nogle problemer med bremser derfra

• #3   2. jul 2013 min fatter købte nogle ved thansen og de holdte 1 måned så vil ikke anbefale det

• #4   2. jul 2013 Har ikke haft problemer med dele derfra... Har selv arbejdet der...

• #5   2. jul 2013 Køb fra tyksland eller UK, brug alle de penge du spare til at tørre røv i som en konge!

Bremserne fra thansen fejler ikke noget, det er kun deres egen producering der er noget lort...

• #6   2. jul 2013 Skiftede skiverne ca. hvert halve år fordi de blev skæve. Til gengæld var de møg billige. Et lorte produkt, men prisen var også derefter.

• #7   2. jul 2013 Se ikke så meget på hvem du køber hos, men selve producenten.. Er det den samme som FTZ, så er det jo ligegyldigt hvor du køber den.

• #8   2. jul 2013 Hvorfor skulle bremserne være dårlige bare fordi de er langet over desken ved Thansen??,, hvis nogle har oplevet de kun har holdt en mdr. er det vel nok fordi de er blevet monteret forkert..

• #9   2. jul 2013 hvis bremser kun holder en måned er det ikke bremserne der fejler noget... det er sku montagen...

• #10   2. jul 2013 har nu aldrig rigtig haft problemer med dele fra t hansen og vil tro jeg handler for ca 10 k der om måneden

• #11   2. jul 2013 Har købt nogle bagbremser og håndbremsebakker til min bmw. De virker da godt nok,
    nu efter 2 mdr.

• #12   2. jul 2013 min egen audi køre med bremser fra t hansen og de fejler intet efter 7-8 mdr

• #13   2. jul 2013 har ikke haft problemer med deres bremser har dog skiftet et støddæmper konsold og hjul leje som begge har kørt 50.000 på 4år ,det nye konsold holde dog kun 3uge ,men fik da penge tilbage

• #14   2. jul 2013 skrammel

• #15   3. jul 2013 Det præcis det samme de sælger i Thansen, ved FTZ, Mekonomen, Refako osv.
    Det hele kommer fra den samme producent.

• #16   3. jul 2013 uanset om thansen er begyndt at få fra samme sted som alle andre eller ej, så ville jeg ikke købe der..
    Min erfaring er at det er skrammel det fra thansen (eller har været), men nu er det også ved at være nogle år siden jeg sidst har købt dele til biler hos dem, jeg vil sku ikke røre ved deres dele med en ildtang længere!!
    Hvis i vil bruge jeres penge på skrammel derfra, så gør i bare det..
    Jeg vil bare ikke anbefale det!

• #17   3. jul 2013 ATE Bremser fra Tyskland koster det samme som lavpris bremser herhjemme.. Det eneste der dur.

• #18   3. jul 2013 Købte komplette bremser på ebay.de til min Mondeo 2.0 fra 2000. 4 skiver, 2 sæt klodser. Samlet pris 700,- inkl. forsendelse. Det er fandme billigt, meget biligere end thansen, og så er det en ganske fornuftig kvalitet...

• #19   3. jul 2013 Personligt tør jeg ikke at spare et sted som bremser vil gerne have bilen bremser når den skal

Så heller give lidt mere

• #20   3. jul 2013 Kejser.... Kan du dokumenter den udtalelse....?

• #21   3. jul 2013 Tror jeg næppe han kan Doktor A.

• #22   3. jul 2013 Ja, kan jeg faktisk ..
    Har arbejdet i Refako, FTZ og Thansen, og udover at indpakningen er præcis den samme, så kommer det også med posten fra samme fabrik ..
    Dog har FTZ og Mekonomen nogen bedre fagfolk ansat, da de faktisk bliver udlært i at sælge reservedele ..

Men ja, hvis du ikke vil betale for "2 års garanti" og "bedre" rådgivning hos Mekonomen eller har erhvervskort til FTZ eller Refako, så handel ved Thansen, de har prisgaranti og danmarks bedste returservice også sælger de faktisk også originale reservedele til de fleste biler, det koster dog noget mere

• #23   3. jul 2013 har kørt thansen på 3 forskelige biler, alle 3 gange døde de efter kort tid.

• #24   3. jul 2013 Kenneth h - No offence, men 3 gange?
    Det lyder som en fejl 40.

• #25   3. jul 2013 Kejser, eller også er det bare noget lort!!

• #26   3. jul 2013 Har Thansen skriver på en golf 2, de har klaret snart 70.000 km, og ser stadig fine ud. Og på min Volvo har de kørt 25000 uden problemer smiley

• #27   3. jul 2013 ja ja, så siger vi det..

• #28   3. jul 2013 har sgu heller intet imod deres stumper. min 407 har nu kørt lidt over 20000 på thansen bremser og de ser stadig fine ud og de virker perfekt...

• #29   3. jul 2013 jeg tror nærmere det er andre fabrikater der er begyndt at få fra samme kinasted som thansen... da de alle køre på pumperne for at holde økonomien hjemme... Det er i navnet.... Thansen så gøre det for DIG....

Deres ting fejler ingenting... det er bare nogle små rige drenge som har fået nogle dele et andet sted fra som kan tolereres som en opgradering, og så syntes de jo selvfølgelig det er noget lort ved thansen... Thansen sælger uoriginale standart stumper og de er godkendt som alle andres....

• #30   3. jul 2013 har en corsa der kører på t-hansen bremsen de virker/ holder squ fint nok

• #31   3. jul 2013 jeg har i mange år købt bremser og andre stumper ved thansen,
    og har endnu ikke oplevet at noget dårlig,

tror der er mange der ikke skulle lave bil, når de kan ødelægge stumper derfra så hurtig.

• #32   3. jul 2013 Køber ikke ved thansen. For fik tit de forkerte dele, selvom de fik reg nr på bilen. Har ikke noget imod dele fra thansen. Bare træls man NOGEN gange skal køre engang ekstra. Især når man har skilt bilen ad. smiley
    Måske jeg bare har været uheldig. smiley

• #33   4. jul 2013 kører da selv med klodser og skiver fra tante hansen og de har da rundet de 15.000 km uden problemer. Tror simpelthen der er nogle folk der bare skal lade være med at skrue i deres biler siden det kun kan holde uger eller måneder

• #34   4. jul 2013 Kejser... Du har stadig ikke dokumenteret din påstand..??

• #35   4. jul 2013 Doktor A
    fald nu bare ned derfra smiley

• #37   4. jul 2013 3.sæt fra Au2parts på min Octavia smiley
    Efter par tusinde km begynder de at blive skæve.
    Og det skulle være OEM dele .
    Alt fungerer .glidere ,calibre osv. smiley
    pisse iriterende

• DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.740
    #38   4. jul 2013 Sidst jeg købte bremse dele hos FTZ fik jeg brembo skiver, det samme gjorde jeg hos Mekonomen. Det får man IKKE hos Thansen. Jeg har oplevet seriøs dårlig service i de afdelinger i mit nærområde. Det eneste tidspunkt, hvor thansen kan komme på tale er en lørdag eller søndag, hvor man akut mangler dele. Men så skal det sgu også være akut!

• #39   4. jul 2013 FTZ og Meko får dele fra SBS. Om thansen gør ved jeg ikke

• #40   4. jul 2013 Doktor A - Nej, hvis du ikke tror mig, så undersøg sagen selv, gider ikke at bruge min fritid, på at finde information til dig, når du ikke tror på, hvad jeg fortæller dig alligevel, jeg ved bare, hvad jeg siger er sandt.

BTW, alle uoriginale dele fra de forskellige forhandlere er produceret i polen, eller 95% af dem er i hvertfald.

• #41   5. jul 2013 Nok mere fordi du ikke kan.... Go weekend...

• #42   6. jul 2013 købte klodser og skiver der fra de virker sku fint bare husk og masse stamplet tilbage smiley

• DisConFlubberated
    VIP

#43   6. jul 2013 Mads P - Ellers tror jeg det bliver svært at få klodserne til at være der, hvis de gamle klodser og skiver har været kørt helt ned. smiley

• #44   6. jul 2013 Ja self kunne jo være der er nogle der ved det siden deres kun holder et månede smiley

• #45   6. jul 2013 ja grunden til nogens kun holder 1 måned ca er sikkert fordi de køre som svin istedet for at læse trafikken

• #46   6. jul 2013 thansen er fin.
    let tilgænglig. og har det meste hjemme hvis ikke så det hjemme hurtigt.

desuden har jeg ingen problemer haft med deres reservedele. hjulejre. bremser. tandrem. kilerem. medløberhjul ,oliefilter. tændrør. pakninger. udstødninger (de passe lige så skift som alle andre uorginale ) ruder. osv.
    de er ganske enkel super fine. ligesom harald nyborg er det med værkstøjs osv.

• #47   6. jul 2013 DET er sku da utrolige så kloge i er ved bare at dem min far købte ved thansen kun holdt en måned om der så var fejl på dem ved jeg ikke

• #49   6. jul 2013 Brian j
    min onkel har slidt 3 sæt bremser ned på et år på sin avensis og brokkede sig over det hos toyota (orginale brembo værd gang). fejl var en fejl 40 da han ubevist konstant villede foden blødt på bremse pedalen.
    det kan også være kaliber der er dårlig smurte eller slet ikke er smurte.

ang dem med hylende bremser kan der fås skrigplader til mange biler. og mange nye klodser er belagt med noget "gummi knopper" som tager en del af det.
    mine bremser jeg har på min vectra er fra thansen monteret før jeg fik den og de køre stadig uden hylen efter 32000km (ved ikke hvornår de blev skiftet inden jeg fik den men vil tro den har kørt 10.000km med dem.

• #50   6. jul 2013 Forstår ikke alt det her mudderkastning som i har gang i, i disse tråde herinde. Kan vi ikke bare blive enige om at være uenige..

Der er rigtig mange der har gode erfaringer med reservedelene købt ved Thansen, andre har ringe erfaringer. Ligeså hos de andre leverandørere af reservedele i Danmark.
    Eneste ting i nok kan blive enige om, er at man ikke vil betale mere for den samme ting, hvis det er af samme kvalitet...

• DisConFlubberated
    VIP

#52   8. jul 2013 De kan sagtens komme fra samme fabrik, derfor KAN der stadig være forskel på kvaliteten...

• #53   9. jul 2013 Efter jeg har skiftet til klodser ved T-hansen begyndte min bil at skraldre hver gang jeg kørte over en bump. fandt så ud af at klodserne er for korte så der er 3mm frigang i hver side af kaliberne !!!. så det lyder som det hele er ved at rasle fra hinanden hver gang der er den mindst ujævnhed.
    Desuden HYLER de af h. til og har gjort det i en måned nu !
    Har lige bestilt nye klodser et andet sted fra.
    sidste gang jeg køber i t-hansen !!
    sikker på andre herinde kan genkende klodserne hyler

• #54   9. jul 2013 Hvad med at lade værd med at købe klodser fra den fabrikant så, istedet for at blive sure på folk der bare sælger dig ting som du selv godkender uden at tjekke det er de rigtige?

• Malik L
    Malik L Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 1 Biler: 2 Svar: 60
    #55   9. jul 2013 Jeg har ikke oplevet problemer med kvaliteten af T-hansens reservedele. Bremserne på min Volvo har nu holdt 18mdr og ca. 25.000km, og der er både skiver og klodser fra T-hansen. Købte en starter og generator til min Citroën hos dem, og fik nøjagtigt de samme dele som Citroën selv ville have solgt mig (de originale dele fra Valeo).

De fleste som jeg kender som har fået forkerte dele til deres biler hos T-hansen har selv været ude om det, f.eks. har man måske bestilt dele efter hvornår bilen er indregistreret, og ikke produktionsdatoen.

Rent personligt handler jeg der hvor det er billigst, om det er T-hansen eller refako eller helt andre steder er ligegyldigt, så længe kvaliteten er den samme. Og den Valeo generator til min Citroën som Citroën ville have 1800kr for, og Refako 2200kr for, ville Thansen sælge til mig for 900kr.

• #56   9. jul 2013 Mange spøjse indlæg smiley "Det er flere år siden" Skrammel" osv. ikke mange veldokumenterede på stande imellem. Hvis folk har oplevet problemer med bremser fra Th. får de det vel byttet? og hvad så med det nye de får, er det også defekt? eller har de fået byttet varen og det nye virker?
    Personligt stod jeg en lørdag og skulle skifte kalibre, kalibrene havde jeg fået fra mekonomen og var forkerte så jeg skulle bruge nogle nye og den eneste mulighed var TH. De passede perfekt og var også præget med "Ford", indtil videre har de kørt i 4 år uden problemer.

• DisConFlubberated
    VIP

#57   11. jul 2013 Bjørn - Det kan da umuligt være curacao's skyld at bremseklodserne er sølle 3 mm for smalle eller korte. Det er da producenten der har lavet en fejl, ellers er de åg, som klodserne slidt op, hvilket jeg ikke tror på...

• #58   11. jul 2013 Derfor burde han kigge det under montering, efter enten slid på åg eller fejl i klodserne, også self. gå tilbage til thansen.

• #59   11. jul 2013 jesper
    til min gamle vento kunne man få 5 forskellige sæt bremser. så han kan nemt havde fået til en anden model

• #60   12. jul 2013 Jeg fik mine nye klodser i dag.. når de gamle kommer af så måler jeg dem efter

• DisConFlubberated
    VIP

#61   12. jul 2013 Uanset, så er det lidt svært at vide, når manden ikke nævner hvilken bil det er til... Ketil - Hvis det er så svært at se, hvad det er for bremseklodser der er monteret, så burde man vidst bare holde sig fra at lave bil. Samtidigt med at det nok kun er VW der kan finde på at lave det stunt...

• #62   17. jul 2013 Faktisk nu når vi snakker om bremser så vil jeg sige at i hvertfald 90% af de trælse hændelser med bremser fra TH. er en fejl 40.
    Hold da helt kæft hvor jeg ser mange selvklyttere der lige sliber skiven hurtigt med sandpapir. DET SKAL DU IKKEE!!!!!!!!!!!

• #63   20. jul 2013 Det eneste du skal være voldsomt meget opmærksom på ved T. Hansen er at du får de rigtige varer, for typisk er det altså bare en konfirmand uden arme som står bag disken, derfor sørg for at du ved lige nøjagtigt hvilke mål du skal bruge på både skiver og klodser og sørg for at det er det rigtige du kommer afsted med fra butikken...

Jeg har på alle mine biler kørt med bremse dele fra T. Hansen når det bare har været almindelige bremser, og jeg har ALDRIG oplevet fejl med stumperne kun fra den fatsvage bag disken....

Dem som siger deres bremser er døde efter under et år, skulle måske hellere lærer at køre bil end skyde skylden på produktet...

• #64   25. jul 2013 Jeg kører med skiver og klodser jeg bestilte ved cm carpsrts . De virker endnu og var billige

Kommentér på:
Bremser hos thansen

Annonce