{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Bilmesser.dk
Bilmesser.dk
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 6

Din mening om DASU Streetrace {{forumTopicSubject}}

Hej folkens
Var du med på Sjællandsringen i weekenden? Så vil vi meget gerne høre din mening om DASU's Streetrace og Dragracing.dk's måde at gribe arrangementet an på. Vi ved der er mange skuffede publikummer og kører, som bestemt ikke er tilfredse med den måde det blev afviklet på.

Læs hvad der skete i weekenden herunder og deltag i debatten:

http://bilmesser.dk/afholdte.php?id=326

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Din mening om DASU Streetrace
  • #1   16. sep 2013 DASU..... behøver jeg sige mere?

• #2   16. sep 2013 Det minder om en giraf unge der lige er født, for efter 30 at skulle flygte for sit liv til bens.

Konstruktiv kritik og åben dialog er vejen frem. Måske kan sjællandsringen bruges en anden gang hvis der er et godt sammenarbejde frem for at køre kanonerens i stilling.
    Jeg syntes skribenten på bilmessen.dk ødelægger lang mere en hvad en god leder kunne have indholdet.

Jeg var der ikke men bor 300 meter der fra. Ingen nabo brog er hørt. Deltager og publikum må have kørt pænt til og fra stedet så tak for det.

• #3   16. sep 2013 Lyder da i den grad udfra det link at de er klar over hvor ringe de har gjort det. Det bør kunne gøres langt bedre og alene den opførsel der har været fra dragracing siden bør udelukke dem.

DASU burde kigge efter anden samarbejdspartnere og ligeledes selv tage del i det. Ideen bag er jo super god, det kræver bare man vil det.

Kommentér på:
Din mening om DASU Streetrace

Annonce