{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  transport af truck
  • #1   26. sep 2013 ring til en vognmand, kan være de har en tur i nærheden, jeg kunne godt hjælpe, men bor 170km væk, så det bliver ædt op i tid,

• #2   26. sep 2013 Kan du ikke køre den på en af de trailere de bruger til minigravgeder - måske kender du en som har en - og som lige kan køre for dig.

• #4   26. sep 2013 den er max 140 bred

• #5   26. sep 2013 det er sgu da bare på en 2500kg's maskin trailer.....den smule overvægt skal den nok klare.

• #6   26. sep 2013 grease monkey, ja hvis man blæser på reglerne, kan alt lade sig gøre... man kan også køre uden kørekort, man kan også slæbe traileren med en fiat uno.. osv osv.. det er jo ik noget at gøre med, om traileren kan holde til det.!

• #8   26. sep 2013 ja ja brian, hvis vi alle var ligeså hellige som dig ville verden være et bedre sted smiley

• #9   26. sep 2013 det er da intet med at være hellig, regler/love er der vel for at blive overholdt, ellers var der ingen grund til de var der. det er sku da dumt at gøre det bevidst, hvis man trækker det med en 2500kgs maskintrailer, dvs. du har 1 ton i overlæs.

• #10   26. sep 2013 nej i danmark har vi love og regler for at staten kan få flere penge i kassen, hvis du kører med 300kg i overvægt på en trailer der må laste 2500kg, burde man i følge mit hovedet kun få en lille advarsel......

Men det er min holdning til tingene og det kan vi diskutere i en uendelighed uden at vi kommer vidre, så det kan egentligt være ligemeget.

• #11   26. sep 2013 du får ik lov til at køre videre, du må max ha 7% overlæs, du får bøde, samt du får lov at læse af, til din totalvægt passer. de 300kg kan gøre om lille thomas på vejen overlever, eller du køre ham ned, fordi din bremse længde bliver meget længere. det er de 8 meter din bremse længde er blivet længere, der kunne ha reddet hans liv. det er intet at gøre med om bil/trailer kan holde til det, men det er sikkerhed.. uanset hvor gode dine bremser er, bliver din bremselængde længere, jo mere vægt der er på køretøjet

Kommentér på:
transport af truck

Annonce