{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.346 visninger | Oprettet:

Nybegynder bil {{forumTopicSubject}}

Har ikke kørekort endnu, men starter til foråret,

har talt med min forsikring og snakket forsikringer, jeg har ikke råd til at forsikre noget størrer end 1.3. er nu heller ikke ude efter en racerbil, skal bare en øse så jeg kan hente min søn engang imellem

Har kigget meget på Kia Pride, Lille og fix, er der andre biler i samme prisklasse som er bedre,

mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nybegynder bil
  • #1   30. okt 2013 Man starter godt ud med en Corolla E10 1.3 smiley De er billige i køb, forsikring og vægtafgift, og så går de relativt fornuftigt på literen smiley

• #2   30. okt 2013 Hvad sker der, skal samtlige landets 17 og drenge oprette emner på bilgalleri i denne uge, om hvilken bil de skal købe????

• #3   30. okt 2013 Jeg synes en Scirocco 1.4 er lige dig. Det er også utrolig tæt på 1.3

• #4   30. okt 2013 Hej. køb for guds skyld ikke en kia pride!! kendte en der købte en i rigtig god stand af et familiemedlem med få km på bagen og nul rust.... efter vinteren var der direkte hul igennem alle 4 skærme mm.

• #6   30. okt 2013 Frederik P: Så har han sku nok heller ikke passet særlig godt på den.

• #7   30. okt 2013 min saxo?

• #8   30. okt 2013 Bmw e46 M3! Billig bil i indkøb, forsikring og vedligholdelse!
    Køb køb køb.

Eller køb en af de mange kneppede brian biler du bliver tilbudt nu her!

• #9   30. okt 2013 Hvorfor kan du ikke forsikre noget støre end 1.3, jeg skal som 18 årig give 8400 om året for en vw passat stc. 1.9 tdi, og så er jeg enda elitebilist efter 3 år?

• #10   30. okt 2013 Præsidenten du må undskylde jeg ikke er et omvandrende katalog for bilpriser.

Jeg ved ikke hvad en kia pride er. Omvendt så jeg heller ingen maks pris.

• #11   30. okt 2013 Mathias s jeg vil skyde på det er fordi han ikke har nok penge til at kører i noget dyrere?

• #12   30. okt 2013 Tag og snak med en anden forsikring evt. for en 1.6 kan jo alligevel være lige så sløv som en 1.3, så tror du skal prøve at snakke med en anden forsikring eller 2 smiley

• #14   30. okt 2013 @nogge, nu er det sådan at jeg har regnet lidt på det, da jeg selv snart(måske) skal have bil, og det vil kun koste mig 1000 kr mere om året at have den passat end for eksempel en skoda felicia 1.3 68hk og det vil koste mig det samme at have en vw golf 2 1.6 td 70hk, så det behøves da ikke at være dyrere?
    Jeg har taget højde for brændstof priser, grønne afgifter og forsikringspriser, det er udregnet med et kørsels behov på 15000 km årligt. Det skal siges at jeg ved de 3 nævnte biler kan blive elitebilist inden 3 år hvis jeg kører skadesfri og der er heller ingen selvrisiko.

• #15   30. okt 2013 jeg har ikke råd til at betale mere end de 3-4000 plus vægt afgiften,

Mit forsikringsselskab siger at forsikringen bliver dyrer hvis jeg vælger en 1.4 derfor er valget en 1.3,

Jeg kan ikke ha 3årige søn med på knallert, DERfor vil jeg gerne have en bil så jeg kan tage ham med i legoland eller andre børneforlystelses steder,

Jeg skal kun a til b, nu har jeg kun kigget på kia fordi den er under 10.000. og det er der prisen skal ligge, bare den er nysynet og kan holde et par år, til jeg får sparet 10000 sammen til en ny spand, ..

• #16   30. okt 2013 Jeg får en meget meget kedelig løn og jeg har også købt hus, (overtog det efter skilsmisse) og så længe jeg ikke får mere hver måned end det jeg får vil banken ikke give mig et bil lån, det var faktisk betingelsen i overtagelsen at jeg ikke kunne optage lån så længe har det dyre hus, Men 10000 måske 15000 kan jeg godt spare op NEJ ingen kviklån, og jeg vil heller ikke skylde en masse penge på en bil, så hellere spare op og købe en billig spand iøvrigt skal jeg højest kører 8000km om året, og med tiden ændrer indtægten sig nok,

• #17   30. okt 2013 Kompromis med sikkerheden, Ja det gør jeg nok lidt der, men jeg ser heller jeg er død end en grønsag, hvis man kan sige det sådan, Men ja en kia pride ser bestemt ikke solid ud, men det er KUN til jeg får noget ordentlig tilskud til min indkomst at jeg kan investere i en bedre bil.. HVIS jeg overhovedet får kørekort, for det skal der også spares op til, barn og hus koster mere end man regner med, ... jeg er heldig da jeg ikke ryger, så de penge jeg skulle ha brugt på cigaretter kan jeg lægge i bil og kørekort kassen he he

Håber i forstår mit dilemma, med hensyn til 0 billån, ingen forældre med mange penge, ... ingen kviklån .. kun opsparing,

• #18   30. okt 2013 Nu jeg lige var på dba og kigge alternativer så fandt jeg den kia jeg har kigget på

http://www.dba.dk/kia-pride-13-glxi-3-doers/id-1003028522/

http://www.dba.dk/kia-pride-13-de-luxe/id-1004206882/

den her en station car men er den så meget bedre for de ekstra 5000,-

http://www.dba.dk/kia-pride-13-glx-stcar-st/id-1004227942/

Jeg kunne selvfølgelig søge i gennem forummer, men jeg får ikke helt det samme ud af det som at spørge direkte

håber i er forstående

• #19   31. okt 2013 Sådan der Præsidenten.

det var det jeg ledte efter efter, Biler i samme klasse, og jeg vil da naturligvis tjekke Suzuki ud, dog havde min kammerat en liana, og den var bestemt ikke billig i dele, ... så derfor kiggede jeg i andre retninger, men 1000 tak for forslaget, ... det var præcis det jeg efterlyste biler i samme prisklasse, ... altså omkring 10000

• #20   31. okt 2013 http://www.dba.dk/nissan-micra-10-gx-1997-km/id-502609094/

hvad med sådan en der, den har en 1.0 motor, men er den nem og holde kørende

• #21   2. nov 2013 Hold dig fra sådan en Kia Pride, det er noget rigtig skrammel, kig efter noget Toyota, vw og mere gængse mærker, det vil du nemt kunne finde til under 10.000kr nysynet.
    så en polo coupe her den anden dag, helt nysynet til 5000kr

Kommentér på:
Nybegynder bil

Annonce