{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

lorte aften igår. {{forumTopicSubject}}

Jeg har et spørgsmål angående frakendelse af kørekortet. Her igår aftes (klokken ca. 21.45 på skovvejen ved Jyderup) blev vi over en strækning på omkring et par kilometer, jagtet/presset af en bagfra kørende bil, den kørte lige bagved os og rammer os en enkelt gang. Den kører op på siden og forsøger at presse os af vejen. Der sidder 3-4 personer i bilen. Dette var MEGET ubehageligt da vi sidder 4(min dame mig, en ven og hans dame) i bilen, derfor beslutter jeg at prøve at køre fra dem. Dette resulterer i at jeg, umiddelbart efter, får overhalet en civil politibil. Han følger efter os, uden blink og horn, så vi føler os stadig forfulgt. Da han er ca. 5 meter fra os tænder han blinket og vi holder ind til siden med det samme. Han fortæller at han har målt os til 151km/t (fartbegrænsningen var 80km/t) jeg kører normalt ikke for stærkt, slet ikke når jeg har passagerer med i bilen, da jeg i forvejen har en betinget frakendelse af mit kørekort i tre år. Da jeg blev stoppet erkendte jeg ikke min fartoverskridelse, da jeg vil have det for en dommer fordi jeg selv opfatter det som en formildende omstændighed at jeg bliver presset. Hvad skal jeg gøre? Kan jeg forvente at jeg mister mit kørekort? eller er det at jeg bliver presset, er bange og føler mig forfulgt en formildende omstændighed.

*normalt ville jeg ha stoppet og brugt min ratlås*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lorte aften igår.
Kommentér på:
lorte aften igår.

Annonce