{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.984 visninger | Oprettet:

Til folk der har problemer med SKAT.dk {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Jeg syntes generelt at det er for svært at få godkendt selv små ændringer på biler, og når SKAT.dk ikke selv kan finde ud af hvad de vil have og hvordan det skal foregå er der vel et reelt problem.

Siderne jeg henviser til på Facebook er ikke mine, men nogle jeg personligt følger med stor interesse og håb for at man ved at stå sammen måske kunne påvirke sagerne i positiv retning.

Kort beskrivelse:
BMW e30 med V8 motor - godkendt - har ventet på afgift i næsten 2år!. Nuværende vurdering er urealistisk høj og vurderet ud fra et ikke eksisterende marked.

https://www.facebook.com/groups/1408696912741841/


Her er en mand der kæmper for de som er blevet decideret snydt af Skat.dk.
Replica biler, f.eks AC CobrCobra har kørt som godkendt (inkl afgift) i op til 6 år.
Pludselig vil skat have flere penge og bilerne er nu ulovlige.
Ejeren af FB siden har været i kontakt med politikere osv - men mangler opbakning.

https://www.facebook.com/classicinvestmentcars?fref=ts





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til folk der har problemer med SKAT.dk
  • #1   27. jun 2014 Vi mangler "likes" på begge sider.

    De vil blive omtalt i Bil Magasinet senere på året, og håber på at vi kan få nogle reelle eksempler fra folk der føler sig uretfærdigt behandlet, urealistisk høje vurderinger på ombygninger mv.

    Vi håber at kunne samle nok erfaringer og dokumenterede sager til at kunne gå videre med dette til div medier.

    Hvis der i forvejen findes en FB side der tager fat på samme problem hører jeg gerne fra dig.

    Carsten


  • #3   30. jul 2014 Hej, og tak for indlægget smiley

    Ja de er ikke til at have med at gøre, hvis du har lyst vil vi meget gerne høre din historie på Facebook siden. Vi håber at folk har lyst til at dele konstruktive historier på siden, med tiden er det planen at samle oplysninger ind og gå videre med sagen igennem f.eks FDM eller andre der har forstand på Jura


Kommentér på:
Til folk der har problemer med SKAT.dk

Annonce