2.750 visninger
|
Oprettet:
striben københavn {{forumTopicSubject}}
er det bare mig eller er stribens side på facebook blevet lidt plat?
er godt nok træt at morten's spam på siden og kun ham som kan ligge noget op giver ikke nogen mening striben er jo alle os der kommer der ikke ham?
sep 2008
Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 46
dele dem på din egen profil.
stribens hjemme side skal vel være om striben og hvad der er nyt om striben og hvad der kommer til at ske
sep 2008
Det er sku da når vi selv vil bestem hvad skal op
sep 2008
tror du har misforstået konceptet af hvad striben er. det handler ikke om hvad du syntes er sjovt eller fedt. det handler om alle os som udgøre striben og hvad der er relevant for alle bruger af striben
sep 2008
Jep der er der og nej jeg har ik misforstå når og vis vi kun skriv der Sammer så gi flok ik at kig der ind som vi bliver nøde til at lægge når op og bare fordi ik er tysk er jo ik vores problem
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 75 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 4.072
Jeg fik lige en god ide..
Hvad med om du selv opretter en striben KBH side..?
okt 2014
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 130
jul 2003
Følger: 13 Følgere: 11 Biler: 11 Emner: 73 Svar: 2.063
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 82
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 19 Svar: 481
Og nej, jeg siger ikke at jeg kan gøre det bedre selv. Jeg har ikke selv tid til at lave sådan noget, men dét fratager mig ikke retten til at være utilfreds med måden det køres på..
feb 2008
Følger: 250 Følgere: 238 Emner: 194 Svar: 1.578
sep 2008
blokker alle som skriver du er en klaphat? bruger striben's side til alle dine latterlige indlæg, som ikke har noget som helst med striben at gøre, eller dens bruger. hvem ud over dig kan skrive inde på siden?? hvis folk ikke syntes det samme som dig bliver de blokket. fatter ikke folk vil lade dig misbruge striben's omdømme.
feb 2008
mar 2011
Følger: 66 Følgere: 65 Biler: 5 Emner: 69 Svar: 172
sep 2008
du har slet ikke forstået konceptet.
feb 2008
sep 2008
du slettet det da der kom kritik?? hmm mærkeligt.
du vil ikke lade folk skrive hvad de mener om din måde at misbruge striben's navn på.
okt 2014
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 130
feb 2008
jul 2003
I har trådt hinanden lidt over tæerne, men det er vel næppe en kæmpe tråd værd.
Man kan jo bare lade være med at møde op.
sep 2008
mar 2012
sep 2008
jul 2003
Der skal vel være plads til alle i et forum.
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 47 Svar: 354
sep 2008
griner sku i nu:-)
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 75 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 4.072
Hvis du har så ondt i røven over en fucking facebook side, og mener det er forkert at ham som har startet siden bruger den til det han har lyst til, hvad så med at pil fingeren ud af numsehullet og lav din egen side.
For Fucks Sake..!
Hvor svært kan det være..
Og hvis du mener det er så meget forkert det der sker på den side, så kan det jo næppe være svært for dig at få en endnu større og bedre side op og køre..
Det der barnlige pis med at sidde og tude over andres arbejde, istedet for selv at lette røven, det er sku for plat..
Og nej jeg griner ikke, jeg synes ikke det er hverken sjovt, underholdende eller værd at have på bilgalleri..
feb 2013
Følger: 6 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 8 Svar: 1.660
Glem nu de tosser og ta på striben og gør som man har gjort det sidste 15-20 år, før det kom en flok tosser der troede de styrede showet.
sep 2008
striben er alle dem som kommer hver weekend.
ikke en klaphat som har lavet en fan side som bruger striben's navn til sin egen fornøjelse. selv udråbt (talsmand) ligegyldige indlæg som intet har med striben at gøre, stiller op til interview og udtaler sig på alle andres vegne.
gå ind på striben. fortæl mig så hvad alle de ligegyldige indlæg har med striben at gøre.
der sku da ikke nogen som tager det seriøst.
at lave en side hjælper ikke på noget som helst. striben's omdømme er ødelagt
takket være en klaphat som bruger navnet til eget formål.
striben har aldrig været en mands mening.
mar 2012
Man behøver ikke nødvendigvis at kunne skrive et grammatisk fejlfrit dansk for at være administrator på en FB-side, men det er en klar fordel at kunne udtrykke sig, så det også kan forstås af andre end én selv...
sep 2008
vil tro jeg er kommet på striben siden 1999.
tror ikke du har læst det jeg har skrevet?
ikke en klaphat som har lavet en fan side som bruger striben's navn til sin egen fornøjelse. selv udråbt (talsmand) ligegyldige indlæg som intet har med striben at gøre, stiller op til interview og udtaler sig på alle andres vegne.
hvis man så gerne vil være (talsmand) for striben. skulle det gerne være med henblik på at gøre det for alle dem som bruger striben,
kan se du total har misforstået konceptet.
men hvis du ikke selv er en del af striben eller nogensinde har været det, så vil jeg næppe mene at du har noget som helst at skulle have sagt i forhold til hvem der tager et ansvar og dermed har ret til at styre showet, og hvem der ikke gør.
hvad fuck er det for noget gylle at skrive. der er ikke nogen som har RET til at styre striben.
det er ikke en forening.
tager ansvar??? hvor ved at står med en vest på? ved at ligge ligegyldige indlæg ind på sin fan side? hvad fuck har det med ansvar at gøre?
sorry men at bruge 5 md på at ligge egen interesser ind på striben's side, er at tage ansvar, kan jeg godt se undskyld du har helt ret.
så cirkus-kbh 2015 gælder om at tage en vest på og bruge det til eget formål?
mar 2012
sep 2008
men du forholder dig ikke til det der bliver skrevet. striben skal ikke bruges til eget formål, og nej der har ikke været styr på striben de sidste 5 år. og det har ikke hjulpet med den nye selv udråbt (talsmand)
link lige til hvad det er de har gjort for striben. ud over at tage en vest på?
glæder mig til at se det link. hvor du beviser alt det de har gjort??
hvis du tror at folk høre efter hvad (talsmand) siger kommer du hvis ikke på striben.
folk smider affald, køre som de har lyst til. der ikke nogen som tager morten seriøst sorry men sådan er virkeligheden.
der vil blive kørt hver weekend om cirkus-kbh er der eller ej.
har aldrig skulle betale for at komme til ulovligt race.
striben er ikke det samme i 2015 som 1999.
gad godt se (talsmand) gå ud og sige til folk de skal pis af hvis de ikke gør hvad han siger lool tror du selv på det?
det rigtig fint der nogen som vil bruge deres tid på at tage en vest på og stille sig ud på vejen og risikere at blive kørt ned:-) ej spøg til side.
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 27
1. Det burde være sådan at man kun køre ræs ned ad langsiden - ikke imellem de forskellige steder - ikke på returvejen ned imod alle tilskuerne.
2. Fatter ikke at folk har behov for at smide alt deres skrald ud af bilerne.
3. Jeg har intet imod ordblinde. Men at lægge de forskellige oplæg ud på Facebook - hvor folk ikke kan tyde hvad der står - betragter jeg som "en fejl på siden" der skal rettes.
4. Kan Striben lave det sådan så det er nemmere at blive oplyst om hvor der bliver kørt? - I kan til tider være svære at finde.
Hvis de ting bliver rettet - bliver det et fedt sted at komme. Som tingene er nu er det et spørgsmål om tid før næste ulykke sker.
sep 2008
hvis ikke der blev kørt noget race ville der ikke komme nogen.
som du selv skriver har du kørt din del af race. du kom ikke på grund af en lille flok som tror de styre det, eller hvad??
tror du selv at 1(talsmand) og 5-8 hjælpere udgøre striben?
angående siden fremtræder den som striben's offisiell side. ikke en fan side
det er den såkaldte (talsmand) som bruger den til eget formål. altså selvstyre.
ikke til at oplyse brugerne af striben.
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
Støtter ikke Deres Street race men møder ofte op om aftene til træffet før de køre vidre.
hvem der styre hvad osv er jeg bedøvende med. .
at folk sviner er pisse irriterende men desvære er folk pisse ligeglade med det. "Det jo væk dagen efter nå de kommer igen så det gå nok" tænker de fleste. Tager altid mit efter affald og det jeg nu engang stødder på, på min vej til skraldespanden
mar 2009
Følger: 19 Følgere: 38 Biler: 8 Emner: 22 Svar: 594
Jeg har set ræs 2 gange, jeg orker simpelhent ikke at se på de samme Golf'er der kører hver gang.
Jeg mener dog heller ikke, at man kan tage en forholdsvis stor Facebook side seriøst, hvor administratoren er ordblind
feb 2013
Følger: 6 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 8 Svar: 1.660
Men lad dem da bare tro de er "crew"
dec 2010
Følger: 38 Følgere: 32 Biler: 6 Emner: 7 Svar: 27
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.121
erik m - det hedder ikke " griner i nu" - det er fandme lige så ordblindt som det Morten skriver. Det hedder "Endnu" - hvis man skal være efter en ordblind er det mindste man kan gøre sgu at holde sin egen stavekontrol up to date.
Oven i det vil jeg gerne høre hvilke steder du kom i 1999
Når det er sagt synes jeg det er svært a sige hvad der er okay og ikke er okay for en facebook fan side som er startet af en privat. Hvis man ikke kan lide sådan som det bliver kørt på. Så kan man da bare finde et andet bageri? Det er vel ikke værre eller sværere.
sep 2008
nu da du vil være så klog med at stave hvor er alle dine , , , , , , , , , , , , , , , ,?
hvis det var en fan side, og kun en fan side, ville jeg være ligeglad.
siden fremtræder som striben's offisiell side.
HVOR bliver den såkaldte (talsmand) AF?? han kan lige finde ud af at trykke på like til andres indlæg. ja det lige sådan en (talsmand) striben har manglet.
ses til cirkus-kbh 2015:-)
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.121
P.S jeg forstår udemærket han ikke gider bruge mere krudt på dig i denne tråd Gider ikke gøre mig klog på den facebook side. Men det eneste der egentlig står er at folk skal opføre sig ordentlig og bruge hovedet. Hvilket mange nok burde læse en gang mere. Samtidig ved jeg at disse mennesker er dem der går og fjerne skrald når alle andre har tømt deres bil for lort og er kørt.
sep 2008
hans motto? slet alt kritik, ligegyldig info, like indlæg, fremstår som leder.
motto er en motivation eller et kendetegn, hvor man med korte, vise ord, eller et ordsprog eller valgsprog, kan indikere sit værdigrundlag og inspirere sine omgivelser. Det er for det meste kejsere, og generaler der har mottoer, men også organisationer bruger ofte et motto til at profilere sig.
hvis jeg forstår dig ret, mener du at han har denne kompetence
slut her fra. (talsmanden) kan ikke argumentere for sig selv? sørgeligt.
sep 2008
så prøver jeg lige på en måde som alle kan forstå,
hvis (talsmand for striben) fik et møde med en politiker, om at få en bane?
politikeren beder om lidt materiale om striben.
ja her kig på vores side, politikeren tak for mødet, har vigtigere ting at tage mig til ville han sige.
min pointe er, siden gør mere skade, end gavn, med den måde den bliver administreret på.
det min mening.
SLUT.
striben københavn