{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Striben @ København
  • #1   28. mar 2014 Er der meget politi som der er blevet advaret om på facebook ?

• #3   28. mar 2014 Har kun set en enkelt bil, indtil videre, i den times tid jeg var været her

• #4   28. mar 2014 Så 2

• #5   28. mar 2014 Jeg har været der.. smiley ligger nu på langs smiley

Proppet? Der var faktisk talt FYLDT!!! smiley

• #7   28. mar 2014 Manglede sku nogle politifolk til at snuppe de idioter der mener at der ok at køre aidelængs ud fra p plads området lave spind køre 60-70km/t ved Vejen ned til p-pladserne. Ved krydset hvor ud fra stedet hvor folk heller ikke kunne køre ordentligt
    Mere held end forstand at det ikke blev påkørt nogle/noget. Så en pige på en mc som var ved at blive plukket at en modkørende bil der lige sku lave spind og skyde den af. Med den kørsel jeg så idag tænker jeg at det klart forsikringen er dyr for unge. Har selv kørt bukket men har ikke kørt sådan inde ved IKEA. Det sørgeligt og sygt.

Hørte en Audis ABS knurre på vej den ned mod p området. Det må bare ikke ske. Havde sku håbet politiet hade troppet op og skrevet et par af dem en Lille bøde. Så de måske kan vente med den useriøse kørsel til startlinien ved selve racet

• #8   29. mar 2014 Var der så race igår? For kørte der ved 10 tiden

• #9   29. mar 2014 Det er kun for bøsser og lesbiske.
    Find en lukket bane istedet. Og nej, ingen vil sponsorere sådan en flok møgunger der ikke kan overholde reglerne.

• #10   29. mar 2014 Der vidst en der ikk fik noget fisse igår var? Eller er du til det modsatte køn!

• #12   29. mar 2014 Ja, er til modsatte køn

• #13   30. mar 2014 Sebastian.
    Hvordan de køre ude ved race t er jeg fløjtene ligeglad med. Folk der kommer kender risikoen og ved det er ulovligt. Men kunne de ikke køre pænt inde ved IKEA. Ser tit fædre komme med deres sønner for at se på flotte biler og hygge sig. Så skal de satmer da ikke være udtrykke ved at krydse vejen for at få en burger og en cola.

Var kørt forbi idag og der var en Audi A3 der syntes han sku skyde den af flere gange. Sku surt folk ikke kan respektere det et sted man mødes og hygger og ikke køre race

• #14   30. mar 2014
    Ikke alle har ligeså stort et lem som dig. Så hvad foreslår du ellers, at de gutter med en meget kort pik skal imponere tøserne med?

• #16   30. mar 2014 Kom i snak med dem er de til hurtige biler så få dem med i bilen og træd til den på en motorvejsrampe. ( alt bliver hurtigere nå tyngdekraften hjælper). Det meget at forlænge og grænseoverskridende. Er selv ret genert nå det gælder om at rage kontakt til tøsser men har endnu ikke prøvet en pige blev imponeret over jeg lavede hjulspind eller kørte med klampen i kælderen væk fra dem. ??
    Syntes det fedt folk kommer ind og viser de har en interesse i biler of har de brug for at køre bukket så det også fint med mig. Bare det ikke et et sted hvor der er træf. Det må vente til de køre vidre

Kommentér på:
Striben @ København

Annonce