{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Striben København {{forumTopicSubject}}

Dav
Det kan undre mig rigtig meget at folk tit brokker sig over politi når der skal køres ræs på striben Kbh. Og når der så er en aften som igår hvor der ikke er politi og det lækkert vejr så gider folk ik og køre og køre hjem. Meget mærkeligt...?!

Det var lige lidt brok fra min side af

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Striben København
  • #1   16. maj 2014 Efter min mening bliver det for kedeligt når man har stået og set de samme to biler køre mod hinanden i 1 time smiley men syntes nu opbud af ikke værdagen biler var god smiley

• #2   16. maj 2014 Jeg nåede ik at være der så længe igår da vi har 80km dertil smiley
    Ja det måske rigtig nok, men så der vel være nogle andre der kan køre :)!
    Men hvad mener du med det sidste

• #3   16. maj 2014 Her er modsvar fra mig - fordi jeg var en af dem der kørte hjem. Helt ærlig, gider simpelthen ikke køre i 20min til Køge. For det første benzinforbruget (mindre detalje). MEN stedet - Køge - det er jo decideret elendigt sted!! Elendige p-muligheder, efter endt ræs, skal man køre 2km for at komme tilbage for at køre. HVER gang jeg har set ordenligt ræs, har det været i Glostrup eller på Holmen!!

Derfor valgte mig, og 4 kammerater i hver vores bil at køre hjem

• #4   16. maj 2014 Sjovt folk brokker sig over at sku køre i 20 minutter. Når vi er mange som køre 80km og nogle længere for at komme.
    Jeg synes nu der massere parkerings muligheder, kommer bare an på hvor doven man er :). Køre du selv for hvis du har en sjov bil du vil bruge så det mindste sku da den tur tilbage til stregen ?

• #5   16. maj 2014 det er sku lig meger om der er i køge eller Glostrup så kør flok tidlige hjem og der har hvad så der sidet stykke tid

• #6   16. maj 2014 Jeg køre nogle gange selv - i min hverdags bil.

Men Holmstrøm - fordi at DU gider køre 80km, er det ikk ensbetydende med at vi andre gider det!

Går heller ikke udfra at du har lyst til at tage en bombe om Maven og sprænge lortet, fordi en masse andre gør det?

• #7   16. maj 2014 Jeg har på intet tidspunkt sagt jeg køre fordi andre gør det.
    Jeg køre den distance det kræver for at kunne nyde min hobby...

Jeg sådan set fløjtende ligeglad om der er tilskuere eller ej. For minskyld ku striben nøjes med at fortælle dem som vil køre hvor der skal køres. Så kan alle der vil sparke dæk og som kun kigger på biler blive ved IKEA smiley

Så der ikke nogle der brokker sig over afstand, for dem der køre er det klart fedest at køre hvor det sikkert og ik hvor tilskuere synes det bedst / rundt om hjørnet
    Så ville der også blive kørt ordentligt mellem de forskellige " race spots" smiley

• #8   16. maj 2014 Men David mit brok var ikke rettet mod dem fra IKEA der kørte hjem. Men folk ude i Køge som kørte hjem

• #9   16. maj 2014 Okay :). Det var nu heller ikke et angreb imod dig - nok snarere et forsvar af mig selv. Da jeg jo var en af mange der kørte hjem fra Ikea.

Lad os håbe der kommer godt gang i den igen.
    Gerne i en djævlens fart smiley

• #10   16. maj 2014 Enig smiley

• #11   16. maj 2014 Skulle lige til at arrangere et ræs med dig - indtil jeg så du var en kvinde. Hahaha. Jeg skal fandeme ikke ha baghjul af en kvinde !!!

• #12   16. maj 2014 Hah det kan godt være jeg afviger lidt fra min Beskrivelse smiley
    Men jeg da altid på et ræs

• #13   16. maj 2014 jeg ville også hilse og sige jeg også køre ca de 80 km vær vej smiley inte problem når det noget man gider smiley

• #14   17. maj 2014 Præcis Casper smiley

Kommentér på:
Striben København

Annonce