{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

DHB-stress! Ombygning af drifteren!:-P {{forumTopicSubject}}

Hey folks! Er der andre derude der har stress over at få bilerne klar til sommerens events? smiley
Vi havde regnet med at vi bare lige skulle skifte kobling, lave udstødning, nyt ledningsnet og have den kørt ind med den nye MS, men så fik jeg tilbudt en rullende karosse lige som min -bare (næsten) rustfri og dén kunne jeg ikke sige nej til, selvom det betød en masse ekstra arbejde lige pludselig! smiley

Karossen er i en farve som jeg slet ikke "kan arbejde med", så den skal omlakeres, opsætningen fra den gamle skal flyttes over i den nye og så skal der laves en hulens masse "småting" og bilen skal til indkøring inden DHB, så´e har lidt travlt! smiley
I skrivende stund er jeg i gang med projekt slibning -hvilket gudskelov snart er overstået for det er fucking kedeligt! smiley Kæresten er i gang med at dreje et fint og let alusvinghjul til mig og jeg glæder mig helt vildt til en noget bedre speederrespons og til at den bliver kørt ind med den nye ms!
Det bliver sku´fedt med et nyt look og optimeret opsætning i år, selvom alt er på et meget småt budget og jeg derfor må prioritere rigtig meget i forhold til hvad jeg gerne vil have og hvad der er realistisk. smiley

Hvis det har interesse, så kan I se det nye fotoalbum hvor langt vi indtil videre er nået og så vil jeg løbende smide nye billeder med opdateringer derind hen over de næste par mdr frem til DHB.
http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/tuningprojekter/166189-bmw_make_over_version_2_0

Hvad skruer I på og har I også liiiidt press i hjernen over deadline?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DHB-stress! Ombygning af drifteren!:-P
  • #1   27. mar 2015 keep up the good work. ser fedt ud med det svinghjul! smiley overvejede selv at købe steffens karosse, men det gjorde du istedet for smiley .. glæder mig til at se resultatet ! smiley
    jeg burde have travlt med min egen drifter, men der kommer lidt småting i vejen hele tiden, så det vil jeg sku ikke stresse over, har indset den ikke bliver færdig til dhb.


  • #2   27. mar 2015 Frakk: Så du har også haft et godt øje til den? Ja Steffen kom med en pris jeg ikke kunne sige nej til!:)
    Det irriterer mig lidt at jeg ikke har så meget tid til at fluekneppe detaljer og lave tingene lækkert og som jeg vil have dem, men jeg trøster mig med at vi får lavet et skønt 300 kvm værksted med varme, lift og hel pivtøjet i løbet af i år (hvilket bla er grunden til det meget skrabede bygge-projekt), så næste gang jeg ska bygge om, er forholdene i orden!??

    Jeg synes også bare at døgnet har for lidt timer og så har jeg en seriøs arbejdsskade der virkelig begrænser mig og jeg kan ikke bare buldre derud a' som jeg gerne vil, men jeg tager det i mit tempo og den skal nok komme ud og køre i år!??
    Hvad har du så købt for et driftprojekt, når nu du ikke investerede i den fine Touring-maskine???


  • #3   27. mar 2015 ja havde jeg hehe.. men fravalgte det da jeg jeg egentlig ikke havde brug for den - ville bare få mig hurtigere ud og køre! vil hellere selv bygge min egen op ( har en 2 dørs dansk e30'er med motor m30 motor i) så kan jeg selv gøre det som jeg vil have tingene skal være jo smiley sådan set kun derfor jeg ikke købte den.. har indset jeg ikke når dhb i år, så vil hellere tage mig god tid og gøre det i roligt tempo ( selvom jeg farer rundt generelt når jeg makker)

    det bliver lækkert når i har fået det lavet færdigt så. det der med at planlægge et byggeri, gleeem det smiley haha

    ja døgnet har sku for lidt timer i sig! især når man gerne vil have noget gjort. hvor meget mangler i på den? smiley

    og huske du døjede med nogle træk aksler på din bagbro, hvad gjorde du der? ( læste det inde på drift siden på facebook) har selv stået i den situation.. vil gerne lige høre din historie først smiley


Kommentér på:
DHB-stress! Ombygning af drifteren!:-P

Annonce