{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.511 visninger | Oprettet:

Ny bil - bremser piver af helvedes til. {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Jeg har købt en "brugt" bil hos forhandler. - en Opel Astra 1.4T fra 2011, der har kørt 60.000km.
Jeg har et halvt års garanti på den.

Bremserne begyndte at pive efter et par få dage. (Jeg linker en video, som jeg uploader her på BG.)
Hyle lyden kommer i perioder, og er meget høje. Dog stopper de, så snart man bremser (derfor jeg tror det er bremserne).

Den har nu været hos forhandleren 3 gange med pive lyden, i håb om at fikse den. Hver gang fortæller de, at de enten ikke har kunnet hører noget når de prøve kører den eller, at den intet fejler - altså at det hele er som det skal være, og den bare er blevet smurt igen.
For det første bliver venstre bag fælg brændende varmt, hvor du dissideret kan brænde hånden på fælgen, for det andet synes jeg heller ikke ligefrem at lyden er en lav piven.

De har installeret BT i den, da det stod på salgs skiltet i bilen, hvor det dog ikke var installeret i forvejen (fejl fra deres side af)
Når jeg connecter telefonen, er det som om der kommer "støj på linjen". Der er en baggrunds støj, og kvalitet er super ringe, når man sammenligner med AUX og FM-Radio.

Derudover er der også en slags rasle lyd, der også kommer og går. Ved ikke hvad fanden det kan være, eller forbindes med. Lyder som en cylinder der kører op og ned, eller noget der rasler ind i hinanden hele tiden.

Samtidig har den også en "rem" lyd. Lyden er der også i tomgang, så tænker det er en tør rem af en art - dette vidste de heller ikke hvad var, og har yderligere "kun smurt dem"

Hvad har i af forlag over tingene? For jeg er ret pissed over at skulle på værksted for 4. Gang, med en bil jeg har haft siden 1/6.

Er der nogle regler i form for at lade handlen gå tilbage, når de åbenbart ikke kan hjælpe mig?

Mvh. Lasse.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bil - bremser piver af helvedes til.
Kommentér på:
Ny bil - bremser piver af helvedes til.

Annonce