{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bil?
  • #1   13. sep 2015 Vildt nok at han i artiklen er citeret:
    "Jeg har aldrig solgt en bil, så det bliver hårdt nu at skulle sælge dem alle på én gang."

Gad vide hvilken af dem der var hans hverdagsbil.? smiley eller mon han har holdt dem alle kørende, så han havde lidt at skifte imellem..?

Man sku næsten tro han havde en 'almindelig bil' til normale dagligdags ting, som at handle og sådan.. Det er da noget af et sats at parkere en af de eksklusive biler på bilkas parkeringsplads ihvertfald..

• #2   13. sep 2015 Som man også kan læse i artiklen, så var det en hobby som hans kone og ham havde og måske minder disse biler alt for meget om det de begge var fælles om.

Jeg er ret sikker på at det ikke er beløbet på de 300 mill som trækker ved ham, men udelukkende at han vil af med alle disse skønheder til folk som higer efter disse unikke modeller. Og jeg er nu ret sikker på at der nok skal dukke en masse araber op med dybe lommer som skal eje en af disse biler.

• #3   13. sep 2015 Var oppe og se hele samlingen for et par år siden.
    Helt fantastisk syn. De biler har en bedre garage end mit ejet hjem smiley '
    Mener han havde en Mercedes s600 og noget Rolls Roys eller Bentley til hverdag, men er ikke sikker:)
    Han har en mekaniker til at gå der har arbejdet hos Rolls Roys danmark engang...fedt job !

Kommentér på:
Ny bil?

Annonce