{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.446 visninger | Oprettet:

bilbatteri {{forumTopicSubject}}

Jeg har førhen købt bilbatteri hos T.Hansen. Men syntes de er dårlige, de vil ikke holde strøm efter et år, hvilket jeg har prøvet med flere forskellige biler. syntes efterhånden det er ved at værre irriterende.
Nogen der kender til dette?
Og gerne et sted hvor man kan købe batteri der holder længere end 1 år?

mvh Nikolaj

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bilbatteri
  • #1   11. okt 2015 Optima, bosch, varta eller lign af de kvalitets mærker. men hvad hulan gør du ved de batterier siden du kan aflive dem så hurtigt? Prøvet med en lader?

• #2   11. okt 2015 Jeg sætter dem i og køre som normalt.
    Tror simpelthen at kvaliteten er dårlig, ellers har jeg bare været uheldig.
    Jeg har også ladt dem op, men så går der 1-2 uger, så er det start problemer igen. Hvis jeg ikke er ude at køre hele weekenden, er der ikke noget strøm mandag morgen.

så hurtigt burde de jo ikke aflade.

• #3   11. okt 2015
    Thansen handler udelukkende med mærket exide, og de yder 3 års garanti på ALLE batterier. Dvs hvis det dør inden får 3 år så går man ned i butikken, de tester det (tager 30 sek), og man får et nyt, igen med 3 års garanti.... Det er meget få batterier der kommer retur hos thansen i forhold til hvor mange de sælger. Så de har efter min opfattelse ikke en lavere kvalitetet eller holdbarhed end fx varta, som er et anderkendt mærke i DK

• #4   11. okt 2015 Peter r: tak for svare, så må jeg ned i T.Hansen. Jeg har nok bare været uheldig.

• #5   11. okt 2015 Ja eller også så aflader din bil et eller andet sted, det er også en meget sandsynlig mulighed...

• #6   11. okt 2015 Det har jeg også tænkt, men jeg har prøvet det med 3 forskellige biler, en VW sharan, Peugeot 206 og nu en bmw e39. og tror nu ikke at de alle tre havde problemer med at de aflade.

• #7   11. okt 2015 Ja det lyder noget underligt, men så har du godt nok også været uheldig med batterierne eller bilerne hvis det er så meget galt. Det er ikke fordi du har mange dybe afladninger pga brug af radio/fyr/udstyr uden bilen er tændt? Men hvis der er garenti så bare i thansen og få det byttet da smiley

• #8   11. okt 2015 Jeg køre bare med de billige fra jem og fix, det jeg har i nu, har kørt 6år og jeg har også lidt anlæg i, så ser ikke noget grund til at gi over 900kr fra et anderkendt mærke.

• #9   11. okt 2015 Jeg bruger ikke radio/fyr eller andet udstyr når bilen er slukket. Jeg må ned og bytte det.

• #10   11. okt 2015 Du skriver selv, at din bil ikke kan starte, hvis du ikke bruger den i weekenden. Bilen har et forbrug et eller andet sted.
    Netop at batteriet bliver delvis eller helt afladet, og derefter ladet op igen ødelægger batteriet på sigt.
    Få fundet el-fejlen i din bil, så er problemet løst, og dit batteri vil holde mere end et år.

• #11   11. okt 2015 Ja, det er rigtigt nok. Men bare mystisk når det har været det samme på 3 forskellige biler.

• #12   11. okt 2015 Det ikke fordi du har haft samme radio og forstærker i dine biler?

hvis nej, så du vidst ualmindelig uheldig med strømforbrug

• #13   11. okt 2015 Nej, forskellige radioer i alle biler.
    Nyt nyt nyt... smiley

• #14   11. okt 2015 Meget uheldigt at du har haft 3 forskellige mærker biler og de alle har haft samme el-fejl.

Kommentér på:
bilbatteri

Annonce