{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.522 visninger | Oprettet:

POLITIET ER NOGLE SVIN !!! {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes efterhånden, at det er pænt irriterende at høre på folks jammer om politiet og hvor store svin de er.

Bare et par hurtige eksempler som de fleste nok kan nikke genkendende til :

* Har folk indbrud i bilen, så er politiet altid fucking ligeglade.

* Bliver folk stoppet og får bøder, så er politiet nogle fucking magtmisbrugere.

Da jeg havde Civic'en, som havde mange ulovlige ændringer, der VIDSTE jeg det da jeg kørte rundt. Og alle andre som bliver knaldet for det ene eller andet, de kender da risiko'en det sekund man kører hjemmefra. Syntes fandme at det er utroligt, at når så folk bliver stoppet, så tuder de løs, og politiet er 'I SÅ HJERNEDØDE'.... i har ikke tænkt på, at politiet blot følger lovgivningen, og en misligholdelse af dette ville føre til korruption og anarki i vores lille samfund.
Så bliver i knaldet, så æd dog bøden og hold jeres kæft. Det er sgu ikke pansernes skyld at i har foretaget ændringer eller kørt råddent, som ifølge lovgivningen ikke er tilladt.

Og NEJ, jeg ELSKER ikke panserne. Jeg er ikke gift med en, eller er på anden måde i familie eller omgangskreds med en. Jeg syntes bare generelt ikke at de får den respekt og anerkendelse de fortjener. Hvis jeres forbandende tyveri-sag er blevet syltet, så er den nok blevet nedprioriteret for noget vigtigere. Og come on, et tyveri er sgu ikke altid det vigtigste her i lille DK, men sjovt nok kan folk ikke se det store billede så snart der er sket noget for lille dem.

Dette er ikke et forsvarende indlæg i den forstand, blot et anerkendende nik til den udøvende magt i dk, som jeg - trods alt - har stor professionel respekt for. Uden dem var vi satme ilde stedt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  POLITIET ER NOGLE SVIN !!!
  • #1   25. jun 2006 HØRT

• #2   25. jun 2006 jamen du har da ret... men med hvilket formål skriver du denne stil???

• #3   25. jun 2006 Jeg blev engang stoppet på cykel fordi jeg ikke havde lys på, og så tilbød de, at køre mig hjem fra min bytur.. Politiet er så absolut nogle rare mennesker!
    M!

• #5   25. jun 2006 ja helt enig... i dagens danmark gælder det for rigtig mange bare at komme først.. !

• #6   25. jun 2006 syntes ellers det er lang tid siden jeg har hørt nogen tude over dem. smiley

• #7   25. jun 2006 shyyy

• #8   25. jun 2006 for en gang skyld er jeg helt enig med Bjørn

• #9   25. jun 2006 thomas!

ja det er bare at betale og se glad ud!

• #10   25. jun 2006 Helt enig.
    De passer bare deres arbejde.

• #11   25. jun 2006 Hehe, jeg er fandme blevet stoppet af politiet mange gange. Har dog aldrig fået en bøde! Man skal bare snakke pænt, evt tilbyde en prøvetur smiley

• #12   25. jun 2006 De er jo også bare mennesker, så selvfølgelig er der også nogle røvhuller imellem dem... Lige som hos os andre!

• #14   25. jun 2006 du har helt ret..

• #15   25. jun 2006 Hehe - dejligt provokerende overskrift. Den skal nok live lang den her tråd. Og nej - jeg er basalt ikke uenig i dine generelle synspunkter.
    Dog forstår jeg ikke altid deres prioteringer. De kan ikke komme ud til et indbrud, men på din vej ned til stationen for at anmelde det, kan du få en bøde for at køre en smule for stærkt. Og til nogle af disse for vort land så vigtige opgaver, kan man til tider konstatere noget der minder om en overflod af betjente der formaner en om at man altså ikke må køre 10-15 km/t for stærkt på Hillerød motorvejen.
    I virkeligheden er der måske bare for få "rigtige" betjente??

• #16   25. jun 2006 Nå jo, har oplevet en som forslog at det nok var bedst at jeg skubbede bilen hjem istedet for at køre. Grinte bare og startede bilen, det sagde han ikke noget til, så jeg kørte. 15 km er vel også rimeligt langt at skubbe bilen smiley

• #17   25. jun 2006 thomas

helt enig!!

det er chancen i brancen jo!!

• #18   25. jun 2006 Aaaarh hallo...

Hvis jeg bliver taget med over den tilladte fartgrænse så er jeg en forbryder...

Men hvis jeg toner mine vinduer og sætter fælg på med for stor tomme så er jeg også forbryder ?

Jeg må ikke engang skifte mit luftfilter for satan...
    Jeg er ikke sur på politiet, menpå lovgivningen, jeg har den dybeste respekt for fartregler og anvisninger i trafikken... SPECIELT inde i byen...

Men føler bare jeg har en pik i røven hver gang jeg skal sætte et lille stykke plastik på min bil...

• #19   25. jun 2006 Sadmir H; Vi er da enige om at loven om konstruktive ændringer på bilen er ret stram, men det er jo ikke politiets skyld, de håndhæver bare loven, de laver dem ikke...

• #20   25. jun 2006 politiet stopper aldrig.. de altid F - - - - - - - - - -

• #21   25. jun 2006 mange betjente er også ligeglade med hvor gejlet ens bil er hvis men bare køre pænt!

• #23   25. jun 2006 i need speed.... nej de er ikke

• #24   25. jun 2006 Men nogle af dem er sgu nogle dovne svin : )

• #25   25. jun 2006 Brian P: "Hvis jeg bliver taget med over den tilladte fartgrænse så er jeg en forbryder...

Men hvis jeg toner mine vinduer og sætter fælg på med for stor tomme så er jeg også forbryder ?"

Ja, hvis du gør noget der er imod dansk lovgivning er du forbryder, det er vel ret logisk..

Jeg har film i mine forreste sideruder, og kører rundt med risikoen for at blive knaldet for det og få 510 kr i bøde, det er så et valg jeg har foretaget, og derfor kan jeg ikke klage hvis det sker...

• #26   25. jun 2006 jo de fleste landbetjente hehe

• #27   25. jun 2006 JA JA det er meget godt de gør bare deres arbejde.. der vor vi boede var der en betjent der stoppede knallerter ved at køre ind i dem eller bruge døren til at stoppe dem med. flere jeg kender er blevet lagt i håndjern og så har de spændt ben for dem da de gik. de ligger og kører med 150 når de har folk med i bilen uden sirene.. ved godt alle ikke er sådan men nogen er sku idioter...

• #28   25. jun 2006 Kasper S...: Regn nærmere med 1500 KR fik jeg i bøde for det....!

• #29   25. jun 2006 Alpine R har i høj grad sagt nogenlunde det samme, som jeg ville sige smiley

Generelt gør politiet blot det, som de er sat til at gøre. Men det skal dog nævnes, at visse betjente kan være nævenyttigt emsige.

Og som Alpine R så rigtigt siger, så er der noget galt med tidsprioriteringen! Vi havde et grimt indbrud på mit gamle arbejde. De gad ikke rigtigt gøre noget ved det. Bevares de kom da ud og kiggede efter nogle timer, men mere blev det ikke til. Med andre ord, er det "gratis" at lave indbrud. Man kan også sætte alle de fingeraftryk man vil, det bliveråbenbart ikke tjekket.....

• #30   25. jun 2006 Kan kun følge dig i overskriften.

Jeg synes fra mit synspunkt ik politiet er særlig flinke.
    Er blevet stoppet mange gange og har fået jeg ved ik hvor mange bøder dog kun for småting aldrig for at kører vildt meget for stærkt eller sådan noget. Men ok fuck det der er ik andet at gøre end at betale. Hvad jeg ik er enig i er sq at de godt kan stoppe oz der har bil over det hele, men har man indbrud i bilen eller huset så gør de fandme aldrig en skid. Jeg havde engang indbrud hjemme ved mig og fik stjoldet div småting som tv, radio og lidt andet, men da politiet kom der ud kiggede de bare og mere skete der ik ved det.
    Så spørg du mig har jeg ingen respect for dem, og deler fuldstændig holdningen af din overskrift !

De gør bare deres job ja, men derfor behøver de sq da ik stoppe en 3 gange på en strækning af 30 km der stopper vi fandme.

Men ok det er min mening i andre kan have jeres egen smiley

TB

• #31   25. jun 2006 Du har fat i noget at det rigtige der papi.
    Dejligt at se. smiley

• #32   25. jun 2006 Godt sagt bjørn... klap dig selv på skulderen... ej..

Men 9 ud af 10 gange så kan man snakke sig ud af en bøde... De fleste er sgu meget forstående... men der er bare mange der stiller sig op og råber op om hvorfor fanden de ikke har andet at tage sig til o.s.v.. Det er bare at sige pænt goddag... tage kørekortet frem inden de kommer hen til ruden... jeg blev da selv taget med 166km/t på motorvejen hvor man må køre 110.. og ja jeg viste at jeg havde værret oppe og kysse 230 på den strækning... så var letted da han sagde at de havde målt mig til 166. men jeg spurgte da også om der var noget man kunne gøre (Ja jeg snakkede for min syge moster..) men da sagde den ene betjent... hvis du havde kørt 120-130 så kunne vi måske se lidt igennem finger med det... men nu havde vi selv problemer med at fange dig så det gik sgu lidt forstærkt sagde han til at de kunne se igennem finger med det..

Men bare snak pænt til dem så er de også gode mod dig... ( med mindre du lige har røvet den lokal bank*g*)

• #33   25. jun 2006 MITZU. Det var ikke hvad jeg fik af køge politi... Men fuck det... var nu også pænt provo... hehe Men betalte da... var jo selv skyld i det

• #34   25. jun 2006 Mitzu og BomeX, ja whatever. strafudmålingen kan jeg heller ikke blande mig i

• #35   25. jun 2006 Griner...sjovt...på andre indlæg står der at panserne er nogle svin og alle giver dem ret...men idag er det anderledes....mon et er vejret..

• #36   25. jun 2006 giver dig helt ret i at folk der får bøder for at have tonet de forreste sideruder osv bare skal lade være med at tude .... for de ved der er en chance for at blive tager når de kører rundt med ulovlige ting osv ....

men syntes tilgengæld det er mærkeligt at politiet kan sige de ikke har tid til at tage sig af et indbrud når de har tid til at have 3-4 politibiler med hver 2 betjente i til bare at holde ude på striben i flere timer ....?

og sådan noget som at politiet ligger og køre for stærkt uden blink osv det syntes jeg heller ikke man skal finde sig i .... for politiet kan give os bøder for ikke at følge reglerne .. og det er også fair nok ... men så skal de sku også følge dem selv!

• #37   25. jun 2006 torben... inbrud .. de er sgu svære at opklare... Da tingene hurtigt bliver solgt vidre... og er svært at spore...
    Du har vel selv købt en lidt varm ting.. Så tænk over det næste gang du bliver tilbudt at anlæg til bilen.. der er en et sted i dk der er pissed over polisen ikke har fundet det du bliver tilbudt..

• #38   25. jun 2006 BomeX: Så ved du også godt hvorfor du fik 1500 i bøde, ikke?

• #39   25. jun 2006 Yep.. de er nogle homoer som din overskrift siger...

blev sigtet for handel med stoffer igår for at gå med 5 blunts??, wauw det må være deres store fangst at bruge 7 pansere en time lørdag aften på det :0P

+ jerg fik 500,- før på dagen for ulovligt usving hehe, men det var jo kun min egen skyld

• #41   25. jun 2006 Kaspar S.: Jo da de 1000 for at have tonede ruder & de 500 for at være provo... sikkert sådan den hang sammen, nu jeg tænker over det

• #42   25. jun 2006 Til dem der siger at de er "lidt" enige og politiet godt kunne være lidt "large" med ombygning af biler.... Det er jo ikke rigtig politiets beslutning, husk det..

• #43   25. jun 2006 Tja, har efterhånden haft brug for politiet et par gange, men hver gang siger de at det kan de ikke tage sig af. Samt nå de så gør det, skriver de forkert i rapporten, så forsikringen ikke vil betale, nå man ber dem rette raporten, siger de bare at det kan de ikke. Ja unsskyld mig, men de kan rende mig....

• #44   25. jun 2006 Alex l
    Ja self er man da blevet tilbudt varme ting, men har dog aldrig købt noget af det. Synes også det er fair nok at de gør deres job, men har ingen respect for dem. blev stoppet 3 gange af 3 forskellige betjente på en strækning af 30 km come on regn lidt på det så har der ca stået en hver 10 km. Det har de tid til men ved indbrud gør de ik en skid andet end lige at kigge og så var det det.
    Da jeg havde min gamle bil endnu, var der et fjols der trak en streg hele vejen over siden på den, og vi vidste hvem det var. vI besluttede dog at ringe efter politiet og de kom da også men selvom vi havde et billede af hvor han gik forbi bilen med nøgle ville de ik knalde ham og vi var 3 der havde set det.
    Skal lige siges at billedet var taget med en mobil og ik i god kvali men alligevel det var sq så tydelige, men nej de kørte igen og gjorde ik mere.
    Kan blive ved med at fortælle dårlige ting jeg har oplevet, men så sidder vi her i morgen endnu.
    Min mening er at de er nogle S*** og det ændre sig sq nok aldrig.

TB

• #45   25. jun 2006 tonet ruder er 500 kr! og ikke 500 pr rude!

mitzu!

køge politi kan bestemt ikke li solfilm hehe

• #46   25. jun 2006 Jeg bryder mig bestemt ikke om politiet! Og det kan gode argumenter og lange, fornuftige indlæg fra andre ikke lave om på! Har ingen positive oplevelser haft -tværtimod. Og eftersom man baserer sine holdninger og principper på de oplevelser man har, er der ikke noget at sige til at det ikke er alle der har et lige godt forhold til dem! Kan ikke klare at nogle skal føle at de som mennesker er mere værd end andre, grundet end uniform og en stav! Man er jo slet ikke på bølgeniveau, når man skal kommunikere med ordensmagten, og den tydelige arrogance over deres forhøjede position skinner igennem! Bestemt ikke nogle jeg har noget tilovers for!
    Paparazzi-fotografer gør også bare deres arbejde (hvilket også er at blande sig og overvåge andres færden) og dem har jeg heller ikke den store respekt for! Har ikke meget tilovers for folk der vil kontrolere andres liv, i en så ekstrem grad som det finder sted! Og det her intet at gøre med min færden i min bil, for den har ikke haft den store opsigt fra politiets sider! Respektere at andre mener de gør deres job, og gør det ordentligt, men jeg er af en anden mening...

• #48   25. jun 2006 Essal h

ENIG

• #49   25. jun 2006 Essal H: Papparazzi-fotografer kan vi godt undvære, hvad skulle vi gøre uden Politiet, som Pappi siger ville vi jo bare have et anarkitisk samfund, og det ville nok være værre

• #50   25. jun 2006 Kim H

FULDSTÆNDIGT ENIG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det samme gælder våbenlovgivningen og straffeloven. Virkningsløse hovsaløsninger, der skal se effektive ud, når hr. og fru Hansen læser avisen.

• #51   25. jun 2006 Meget appropos! Vi fik et bæreforbud mod knive med en klingelængde på mere end 7cm. Det blev indført p.g.a. de mange knivstikkerier. Har det ændret på noget? Overhovedet ikke!!!! Men nu snakker de også om et TOTAL BÆREFORBUD. Så må man ikke engang gå med en lille lommekniv.

Ææh goddaw do, tror i det hindrer folk i at dolke hinanden!??? Nej vel. De fortsatte jo også med knive med klinger over 7cm.

Hovsaløsninger i stedet for at gribe om roden smiley

• #52   25. jun 2006 Og mange herinde er nogle tudefjæs.
    Har kørt rundt i 6 år i min buggy- den er tunet og gejlet.
    Jeg er blevet stoppet 1 gang, og det var for at køre for stærkt.
    Møder en patrulie vogn næsten daglig, og næsten altid løfter jeg armen og hilser, og de hilser tilbage.
    Men jeg køre normalt også pænt, har ikke tændte tågelygter eller tonet forude, og jeg taler også pænt til dem når de er tilstede- fks på Holeby til ræs.
    Men jeg har ofte set at andre "brianer" skal provoker dem der- Så er i sgu selv ude om det. Hvis nogen provoker jer, så er i også parat til at nakke fjolset, hvis i møder ham igen!
    Politiet gør bare deres arbejde- og de er ligesom os andre, de bliver også sure hvis man pisser på dem- Så tal pænt hvis de stopper jer, så kan i slippe for meget vrøvl ( og bøder)
    Hilsen Niels Erik

• #53   25. jun 2006 Niels erik k

Sjovt nok snakker jeg altid pænt til dem hvis de da ik lige stopper mig 3 gange i træk, men synes altid de begynder at snakke grimt til mig og provokerer og så får de igen. Er sq ligeglad om de har stjerner på trøjen eller hvad de har snakker de ik pænt til mig snakker jeg heller ik pænt til dem. sådan er det

TB

• #54   25. jun 2006 Claes

Har sq prøvet at vinke til dem for at hilse men blev sq stoppet af dem lige efter så nej det stoppede jeg hurtigt med

TB

• #56   25. jun 2006 Steffen R

Helt enig

Er også blevet stoppet engang da jeg ville hjem igen fra den dansk tyske grænse i padborg efter jeg havde været nede og hente en kofanger til min bil.
    De toldere der tog mig syntes også lige at jeg skulle tjekkes så det gjorde de. Jeg skulle havde været på arbejde 2 timer efter jeg blev stoppet og da jeg skulle være på arbejde fik jeg først lov til at smutte. De brugte 2 timer på at tjekke min bil og div dele de havde skilt af skulle jeg sq selv samle inden jeg måtte kører videre.
    Det er sq heller ik fair.
    Og de fandt ik en skid

TB

• #58   25. jun 2006 Jeg havde sq ik noget med.
    Jo kun min kofanger og den lå på bagsædet godt nok sådan skævt over det andet forsæde, men havde sq ik noget ulovligt med

TB

• #59   25. jun 2006 Claes

Håber sq aldrig jeg kommer til at kører i en minivan hehe

TB

• #60   25. jun 2006 Claes

hehe har du sikkert ret i

men hpber da ik det blir før jeg blir rigtig gammel hehe

TB

• #61   25. jun 2006 claes

Tror jeg på, men lad hellere vær med at smule det pis for en eller anden dag knalder de dig sikkert og så bliver mor sq nok skuffet hehe

TB

• #62   25. jun 2006 Heller ik her

TB

• #63   25. jun 2006 Jeg syns måske det er lidt underligt at når jeg kører i vores bil, kan jeg køre forbi den ene politi bil efter den anden, havde øjenkontakt med dem osv, uden at blive stoppet! Har bla ingen nr plade på foran lige pt, men de kigger bare og kører videre..Det samme da vi havde solfilm foran, jeg ender sjovt nok ret tit på siden af politiet ved rødt lys..;-/ Men når så min kæreste kører så kan de sgu godt finde ud af at hive ham ind til siden og give ham et par gule sedler med hjem!..Det burde man self være lidt glad for, men det må da være lidt diskriminerene at kvinder slipper tydeligvis væk med mere end mænderne gør i en lettere stylet bil..

• #64   26. jun 2006 nej faktisk ikke..En lille tattoe på underarmen, der jo kun ville være til syne om sommeren med nedrullede vinduer..De syns måske mere han ligner en drengerøv når han sidder der..faktisk mener jeg primært at han bliver stoppet når han har kasket på!
    Der var en gang at en smartass golf kom drønene forbi os på roskildevejen,og ville køre ræs hvor vi bare grinede af ham,da han blev hevet ind til siden længere nede, men så hev de fanme også os ind til siden, hvor de var rigtig dumme at høre på politiet, de måtte til sidst indrømme at de ikke havde kunne måle da vi ikke ville sige at vi havde kørt over det tilladte..! Nøj hvor de blev ved med at prøve at få min kæreste til at sige at han havde kørt for stærkt..Men da truede de med at give bøder for alt muligt hvis vi blev ved med at snakke til dem..Talte enda pænt til dem. Men de havde allerede sat os og bilen i bås og mente vi kørte ræs..Da mistede jeg en hel del for dem..Især da den ene familie bil efter den anden drønede forbi med meget mere end de tilladte 50-60kmT.! Og vi havde fanme ikke kørt for stærkt, vi lå og trillede og opførte os sgu næsten som bestefar og mor på søndags tur!

• #65   7. aug 2006 SÅDAN !!!!

Kommentér på:
POLITIET ER NOGLE SVIN !!!

Annonce