{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er politiet nogle miljøsvin?
  • #1   22. mar 2012 Med de biler nogle folk har, så det kun fair nok de har de biler smiley

Men at give politiet diesel biler, giver da kun travhed på værkstedet, for den holder da bare slet ikke til kolde tæsk smiley

- Men hvor skal alle de minister biler være A8'er og store 7-serie BMW'er ?

Giv dem et bus kort eller en Fiat 500, så kan de også spare en masse chauffør lønninger

• #2   22. mar 2012 hahahaha ! smiley

"Vi har nogle nogle enkelte af de her hurtige Skoda Superb'er som det vi kalder færdselsbiler. De er firehjulstrukne, så man kan eftersætte på mere ufremkommelige områder som grusstier og har desuden kræfter til at følge med de fleste familiebiler"

Tror vist ikk det er familiebilerne der er sværest at fange smiley

• #3   22. mar 2012 for min skyld kunne de Som i Italien Få et par lamboer

eller bare et på Skyliner

• #4   22. mar 2012 de får vel ikke så mange koldstarter.. flere af dem har da motorvarmere monteret,

• #5   22. mar 2012 Det er ren hykleri det der. Men der er jo altid nogle hippie-flipper-klaphatte der skal være på tværs.

Så la' da vær'

Politiets mindre miljøvenlige biler er jo en minoritet ifht. alle de andre mindre miljøvenlige biler der kører i DK.

• #6   22. mar 2012 Hvis de nu nedsatte reg. afgiften herhjemme, så havde vi jo råd til at købe miljø venlige biler..men med de 180% vi skal give i afgift, så køre folk jo rundt i 10-20 år gamle biler..de skyder sig selv i foden

• #7   22. mar 2012 Kæft hvor latterligt at det overhovedet kan komme op til diskussion ...

• #8   22. mar 2012 Agurketid!! Kan overhovedet ikke se noget galt i at de skal have et hurtigt komfortabelt køretøj. Og som sagt diesel giver ingen mening i politisammenhæng. For min skyld kunne de køre med 500 hk. Jo hurtigere biler, jo hurtigere kommer de til færdselsudheld, og jo hurtigere får de stoppet flugtbilisterne, og dermed til míndre fare for alle os andre. Jeg ser dem tit i skodaen, og man kan da tydeligt se de kommer langt hurtigere frem i alt terræn, og især om vinteren i sne. Det er så meget nemmere at håndtere en bil med 4 hjulstræk. At eb overhovedet kan finde på at skrive en artikel om sådan noget småligt pis kan istedet bringe mit pis i kog. Og det viser bare endnu en gang hvor gerne de vil styre landet. Sørgeligt. Sørgeligt eb, Men vent nu til en af deres forpulede journalister får sig en på tandkassen på striben en sted i landet, så synes de nok det helt ok at politiet har hurtige biler, og ikke skal vente en time på at der kommer en Picanto. Men synes at vedkommende der har skrevet artiklen skal smides i jern, og ind på bagsædet af en Lupo og køres rundt i en halv times tid, måske skifter han mening. Ekstra Bladet tør hvor andre tier!! Hurraaa

• #9   22. mar 2012 Beklager så at jeg ikke så det var et læserbrev! Men fedt de bringer det så.

• #10   22. mar 2012 de skal da bare nogen focus rs`er smiley

og de der milijø bong hoveder skal bare lukke!

• #11   22. mar 2012 ja alle politi biler burde være el biler.......
    når de alligevel holder og æder kage kan de få den ladet op..
    god idé

• #12   22. mar 2012 Latterligt at det overhovedet kan komme op som en diskussion. Synes det siger rimeligt meget om det latterlige land vi lever i - helt ærligt...

• #13   22. mar 2012 Det har en dejligt præventiv virkning på de som måtte have lov til at forsøge at stikke af fra politiet, at man ved at de har en Superb 3,6 4x4 lige i nabolaget smiley

Passer mig glimrende at politiet har nogle små-vulgære biler! Politiet trykker den jo ikke af konstant så deres forurening er ikke så slem altid og derudover er deres motorer nærmest altid varme = mindre udledning.
    Derudover, selvfølgelig skal politiet have noget ordenligt at køre i! De har de biler som deres arbejdsplads og sidder der 6-8 timer om dagen, de kan da ikke ligge og køre Aygo/Up! og andet pislort uden motor!

• #14   22. mar 2012 Det er da helt iorden, dog kan de nu ikke bruge 4wd til meget, hvis jeg vælger at gå offroad:)

• #15   22. mar 2012 anders det er da vidst osse den eneste mulighed du har kan sådan en hun slæbes over 80 km/t?

• #16   23. mar 2012 Anders N nej men den kan de heldigvis løbe ind så de er godt nok

• #17   23. mar 2012 De skal selvfølgelig have elbler, skal de

Kommentér på:
Er politiet nogle miljøsvin?

Annonce