{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  let ridse
  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #1   8. aug 2016 Hvis den ikke er naaet ned i malingen kan den sikkert vandslibes og poleres vaek.Ind forbi en professionel og se hvad jan siger,maaske kan det reddes uden lakering smiley

• #2   8. aug 2016 Prøv at se denne video, det er noget der virker smiley

https://www.youtube.com/watch?v=2nYF46P7B2c

• #3   8. aug 2016 Jeg fik en dyb ridse i min bil, en lak stift kan gøre det, men hvis du vil have det pæneste resultat, så er det at slibe det ned og lakere igen..

• #4   8. aug 2016 Hej
    Med fordel kan du rengør ridsen grundigt og op fylde med en strib klar 2K lak.
    Evt et par gange indtil lak overfladen er på niveau med org lak.
    Vandslib med korn 1000/2000 og poler indtil finish er OK.
    Husk ingen gratteri så ondt bliver endnu ondere
    MVH KP

• #5   8. aug 2016 Philippe,

Jeg er ikke automaler, men jeg har (maskin) poleret rigtig mange biler gennem tiden.

En lille grundregel som aldrig har slået fejl for mig når jeg undersøger en ridse.

Hvis du køre din tommelfingernegel frem og tilbage på tværs af ridsen og der derved opstår en lille klikke-lyd så er ridsen næsten altid gået hele vejen gennem klarlakken og sådan en kan man godt "Kamuflere", men skal den helt væk er det en tur til maler.

Hvis der ikke er nogen klikke-lyd kan man stort set altid polerer ridsen helt væk. Nogen gange kræver det først vandslibepapir og der efter forskellige poler-creme med varierende slibeeffekt.

Det er som regel nogen kanske få 1000 del millimeter klarlak man sliber væk så det har ingen betydning for din laks holdbarhed.
    (Grunden til at man kan se selv små ridser skyldes måden lyset brydes på I forhold til den omgivende lak).

Forskellige mærker har foskellig hårhed af lak og nogen er lettere at korrigerer I end andre, men jeg

• #6   8. aug 2016 - Jeg vl lige undestrege at efter evt. vandslibepapir er det et arbejde der udføres med DA el. Rotery polermaskine.. - resultatet bliver aldrige (som i aldrig) lige så pænt hvis man forsøge sig med "håndarbejde"

• #7   8. aug 2016 tak for inputs allesammen smiley
    Må prøve at redde min pæne lak.

Fedt at nogle folk gør sådan noget ...

Kommentér på:
let ridse

Annonce