{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E60 svagheder
  • #2   12. okt 2016 520i 2,2 170 hk automatgear. Service er overholdt.

• #4   12. okt 2016 Nu ved jeg ikke om du har prøvekørt den endnu, men har fået at vide af en kammerat, som har haft 2 x 520i'ere, at de er lav gearet og langsomme.

• #5   12. okt 2016 Den er hård denne nød.

BMW E60 er på mange måder en rigtig tidsvarene bil at kikke på.

Designet er meget veltalen for mange køber. Man får helt vildt sindsygt meget luxus og design for pengene. Den er ok rustbeskyttet.

Den er sindsyg billig i reservedele og ellers findes alt i brugt og i hobetal.
    Her af skal det ikke skramme en og købe en bil med 250,000km for de virker og ellers er der 125,000 gearkasser eller motor til salg.

Desværre er mange af dem misvedligeholdt, det gør dem til en kosmetisk katastrofe.
    kedeligt udstyret, for du kan altid med 5000 ekstra lige finde en model med det mere udstyr, to år nyer eller de færre kilometer. Men så den i en kedelige farve.

En E60 er en dejlig bil. Den skal vedligeholdes. Den koster flere tusinde kroner om året i grøn ejer afgift og den køre ikke langt på literen.

Total økonomien er gennemsnit 2500,- om måneden højre en ny bil og så er den forbandet langsom med under 200 hk.

• #6   13. okt 2016 Køre selv 530i med autgear det spiller bare har nu kørt 225xxx og det fejler intet .. mennn en 530i er bare for sløv til bil så find en 530i hvis du vil have en der kan bare lidt ..... dyr at have næææ ikk spec køre 10km/l i snit så det er ok af en 3,0 ....
    men igen self dyre en en øko kasse

• #7   13. okt 2016 Gearkasserne er ikke svage, de er faktisk mega stærke.

Men har bilen været ejet af 5 bonderøve, der hellere spenderede penge på brede alifælge, end service. Så kan den blive et dyrt bekendtskab at rette op på.

Som andre skriver. Vælg den der er 5-10000kr dyrere, uden lir på, og i den kedelige farve.. så får du en god kvalitetsbil

• #8   13. okt 2016 Jeg har fået tilbudt en fin og velholdt 520i 2,2 med 219 tkm på tælleren. Den er topudstyret med alt. Læder, soltag og skærme i nakkestøtterne monteret hos BMW.

Ingen rust, synet for 9 mdr siden uden anmærkninger. Den er nyserviceret med alle olier i motor og gearkasse.

Prisen ligger på 120 k?

Hvordan lyder den i jeres ører?

• #10   13. okt 2016 Jeg valgte en e39 540i istedet. Mange flere kræfter lig større køreglæde. Og så synes jeg E39'eren er ligeså fed som e60'eren

• #11   11. nov 2016 Jeg synes en stor del af køreglæden og hele oplevelsen ved en bil i den klasse som 5-serien er, er en 6 cylindret motor. Må være en flad fornemmelse med en pint 2,2'er.

Har haft 3 forskellige 5'ere, dog kun 6 og 8 cyl. Kørt lidt i en 520d E61 den trækker ok og er helt lydsvag.

Kommentér på:
BMW E60 svagheder

Annonce