{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.273 visninger | Oprettet:

Skoda Superb VS VW Passat model 15/16 {{forumTopicSubject}}

Står og skal af med min dejlige Volvo V60, men hvad skal den erstattes med?

De bliver begge udstyret med 2.0 diesel, 150 heste og DSG gearkasse.
Hvis det bliver Passat'en bliver det Highline+ og tilsvarende udstyr i Skoda'en.
Skoda'en er min favorit da det jo næsten er samme bil, men billigere.

Hvad havde i gjort?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda Superb VS VW Passat model 15/16
  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #1   20. dec 2016 Tror personligt jeg havde taget Superb pga pris og plads.

• #2   20. dec 2016 Det med pladsen giver god mening.

• #3   20. dec 2016 Skoda'en da der langt bedre plads på bagsædet smiley

• #4   20. dec 2016 Plus ved skoda er plads, og langturskomfort. Men hvis du ikke skal have folk bagi så passat..
    Skodaerne er stadig svære at sælge desværre, kontra vw/audi, folk er så forblændede og vil snydes. Men der er mest bil i superb. Den nye octavia er også fed. Overvej den

• #5   20. dec 2016 Havde beholdt volvo en. Eller kigget på Kia Optima istedet. Både volvo og Kia er en bedre bil.
    Superb er rimelig fin men VAG teknik gør den ustabil og VAG navn gør den uberettiget dyr.

• #6   20. dec 2016 Helt klart Skoda
    Vi var selv ude og se på ny firmabil, hvor Passat og Superb var op at vende.

Da vi hurtigt blev enige om vi ville kede os ihjel i passaten.

Skodaen er lidt sjovere i interiøret, lyset langs dørene osv..

Bagagerummet i begge er næsten lige bredde og dybe.
    Skoda - 95 cm Bred og 105 Dyb

Passat - 93 cm Bred og 106 Dyb

De mål er nok plus minus 1-2 centimeter.

• #7   20. dec 2016 Jeg er 2 meter høj, og jeg var ude og prøve begge dele og faldt pladask for en Superb fra 2015, og jeg er sindssyg glad for den.
    Jeg ved at passat 3c og Passat CC var overdrevet plaget af rust i bagklap, dørfalser osv, så jeg "turde" sgu ikke satse på en Passat.
    Så derfor faldt valget på en superb. Men du skal være sikker på at gearkasserne har overholdt service, for det er vigtigt for DSG kasserne.

• #8   20. dec 2016 skoda uden tvivl

• #9   20. dec 2016 Hej
    Min næste skal ubetinget være en Superb dog ikke DSG.
    MVH KP

• #10   20. dec 2016 Jeg havde også snuppet Superben, var lige ude at prøve den i weekenden samt Passaten... Den havde bare lige det ekstra plads der gjorde at man følte sig "større" i trafikken smiley
    Jeg ender nok med en Leon i stedet den passer lidt bedre til pengepungen smiley

• #11   9. feb 2017 Opdatering....
    Vi har sadlet fuldstændig om, da det ikke er optimalt med 3 børnesæder i en normal personbil og valget er faldet på.........
    Den nye VW Touran Highline 2.0 TDI 150 med DSG, komfortpakke 2, led lygter, del læder med alcantara, massage i sæderne, adaptiv fartpilot, elbagklap som også kan åbnes med fødderne under kofangeren, spejlpakke osv.
    Jeg modtager bilen om små 3 måneder og så håber jeg at jeg kan få familiecontaineren godkendt af jer?
    Tak for alle jeres kommentarer.

• #12   9. feb 2017 De kører super lækkert! Har kørt mange km i firma i sådan en 2,0'er
    Tilykke med den smiley

Kommentér på:
Skoda Superb VS VW Passat model 15/16

Annonce