{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.663 visninger | Oprettet:

Audi vs skoda {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Vi går med tanken om at skifte vores nuværende bil ud.

Vi har set på 2 styks

En Skoda superb 2.0 tsi elegance combi 200hk med dsg
www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda/superb/20-tsi-elegance-combi-dsg-5d/3649214

En Audi a4 avant 2.0 tfsi multitronic med s-line optik
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/audi/a4/20-tfsi-180-avant-multitr-5d/3669973

Jeg har haft en Audi a4 b8 før og var rigtig glad for den, men er blevet lidt lun på sådan en Skoda, men er det noget billig lort som føles Platik i forhold til Audi siden der er pris forskel i forhold til KM og årgang.

Jeg tænkte også om man ikke kunne få en Skoda som en slags sports model ligesom Audi har s-line og BMW mtech.

Håber i kan komme med lidt input.

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi vs skoda
  • #2   19. maj 2018 Jeg ville finde en audi med s-tonic i stedet.
    Det køre bedre også er de også mere holdbare

S-tronic er bare dsg med et andet navn

Hver gang jeg ser en skoda tænker jeg bare, hold da kæft en børnekontainer

Men audi det er der sku stil over

• #3   19. maj 2018 Den Skoda jeg har kigget på har da også dsg?? smiley

• #4   19. maj 2018 Det er korrekt, siger også bare at hvis det var mig der skulle have ny bil, ville jeg finde en audi med s-tonic.

Den audi du linker til har multitronic som er en cvt gearkasse, føles mere sløv i gearskiftet, end dsg

• #5   19. maj 2018 Ja det har du ret i. Men igen skal jeg have en Audi vil jeg have S Line optik, og det er der ingen med s tronic tilsalg. Ved du om superb er i nogen mere sporty modeller smiley

• #6   19. maj 2018 Ved at skoda har nogle vrs modeller, som er i stil med audi's s-line.

Tror ikke du kan få en superb med det, ellers er der skoda Octavia vrs, priserne på dem er dog rimelig heftige, omkring 270000

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #8   19. maj 2018 Ud og prøv en. Jeg ville ikke på nogen måde frygte at tage Skoda frem for Audi.
    Nu kan jeg dog kun sammenligne med nyere modeller. Men har inden for det sidste 9 måneder både haft en A4, A6, Passat og en Superb.
    Og ville til hver en tid vælge Superb. Den føltes faktisk mere komfortabel at køre i en de andre, samt pladsen i den var meget bedre også.
    Jeg blev sgu overrasket selv da jeg kom i en A6 efter savnede jeg Superb’en.

Og kigger man så samtidigt på prisen. Eneste minus kan være når den skal sælges igen, der er den nok svære at sælge end en Audi.

• #9   19. maj 2018 Superb er en ret lækker og virkelig rumlig bil ifht konkurrenterne ifht pris smiley

• #10   20. maj 2018 min kammerat her en superb. godt nok en tdi men hold nu KÆFT den køre godt ! Jeg havde helt klart valgt superben

Kommentér på:
Audi vs skoda

Annonce