{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.321 visninger | Oprettet:

SVAR FRA DASU VEDR. DRIFT {{forumTopicSubject}}

DASU har desværre ikke drifting på programmet lige i øjeblikket, så vi kan ikke henvise til et sted, hvor du kan gå til det. Men jeg tror godt, at du kan regne med, at drifting bliver udbudt i forbindelse med Danmarks Hurtigste Bil.

Du har ret i, at det er meget opmærksomhed om drifting. Men i DASU´s system, er det sådan, at de enkelte sportsgrene er drevet af nogle udvalg, der har en interesse i sportsgrenen. Vi undersøgte sidste år, om der var nogle af vores nuværende udvalg, der vil tage drifting på programmet og det var der desværre ikke.

Så hvis drifting skal på programmet i DASU, skal følgende forudsætninger opfyldes.

1. Der er nogle af DASU´s klubber der skal have drifting på programmet. Hvis den lokale klub ikke vil have sportsgrenen, så kan man lave en klub - det kan DASU hjælpe Jer med at gøre.

2. Klubberne skal rette en henvendelse til DASU om at man gerne vil arbejde med drifting.
3. Der skal udarbejdes et reglement.

Dette lyder alt sammen meget formelt og tidskrævende – og det er det også.

Men hvis i er en gruppe der gerne vil det her, er der en mulighed for at i som gruppe kan rette en henvendelse og så vil DASU´s breddeudvalg kigge på den.

Hermed har jeg ikke lovet, at DASU vil lave drifting arrangementer, men vi vil snakke om mulighederne – Hvis der rent faktisk skal laves nogle arrangementer, er det nødvendigt at der er nogle personer der skal være arrangører. DASU har ikke en gruppe af folk man bare sender ud for at lave arrangementer – det er klubbernes opgave.

Der findes en mulighed for, at DASU kan gå ind og forsikre et drifting arrangement – det har vi gjort før. Men igen, det er ikke noget jeg kan love Jer.

Så alt i alt – hvis I er en gruppe der har noget mere konkret på hjertet, så lad os tale om det.

Jeg vender tilbage til dig, hvis der opstår en ny situation.

Med venlig hilsen

Rolf Grostøl

Breddekonsulent, DASU.

4326 2888

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SVAR FRA DASU VEDR. DRIFT
Kommentér på:
SVAR FRA DASU VEDR. DRIFT

Annonce