{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Mercedes AirCap {{forumTopicSubject}}

Hej

Da jeg går og overvejer at sælge min nuværende stationcar til noget mere sommerligt. Jeg har jeg kigget lidt på en Cabriolet, jeg har overvejet at importere en E350CDI Cabriolet fra 2014 med 110.000 km på klokken. Bilen har AirCap funktion som Mercedes har på nogle af deres modeller, er der nogle af jer der har erfaringer med det system, og som har prøvet det? Jeg et nervøs om den spoiler der stikker op over forruden støjer i vinden? Jeg bruger selv aldrig mit elektriske panoramatag i min BMW netop fordi den spoiler med stof i støjer helt vild!

Håber nogle af jer herinde har prøvet en Mercedes med AirCap funktion og kan komme med lidt erfaring.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Mercedes AirCap
  • Simon.
    Simon. Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
    #1   17. feb 2019 Vildt smart ! Jeg kørte med taget nede igår i 11c og sol i motorvejsfart med spoileren oppe og varmluft tændt i nakken.

    Jeg har haft både uden og med, og det forlænger helt klart sæsonen.

    Jeg oplever ingen ekstra støj. Der er mere støj i en cabriolet i 110 km/t, end i en BMW med åbent panoramatag.


  • #3   25. feb 2019 Okay spændende! Fedt at hører jeres erfaringer! Jeg må se at få en hjem på plader smiley

Kommentér på:
Erfaringer med Mercedes AirCap

Annonce