{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Serviceaftale på ny bil
  • #1   20. feb 2019 Jeg har det på min nuværende bil og de to forrige. Fordelen er at garantien forlænger til så længe din service aftaler løber, og hvis man alligevel benytter det autoriserede værksted så koster det omtrent det samme.

Så er der den sikkerhed, at hvis de snyder på værkstedet, så er det sådan set dem selv de snyder, da de jo har det fulde ansvar med både service og garanti. Så på den måde er der bedre motivation til at udføre service som foreskrevet.

• #2   20. feb 2019 Hvad giver du pr md?

• #3   20. feb 2019 yder VW, (regner med det er golfen) ikke motorgaranti, hvis service er overholdt på original værksted ?

• #4   20. feb 2019 Jeg giver 377 pr. måned, for en Toyota Yaris Hybrid (forventet ca 15.000 km årlig), men det er klart at jo mere man køre og jo større og dyre en bil man her, jo mere koster det også pr. måned.

• #5   20. feb 2019 Tror der stod 620,- md ved den jeg så.

Nok billigere selv at sætte penge til side pr md

• #7   20. feb 2019 1912 og kun brugt i 2 år, så har den da stået stille et stykke tid XD

• #8   20. feb 2019 Jeg giver 83 i måneden. Dog kun over to år eller 40.000 km alt efter hvad der kommer først. Fint for mig. Gav mig en tryghed, specielt da jeg blandt andet har fået airconservice med indtil videre.

• #9   20. feb 2019 Min første bil var i1954
    og altid nye biler på nær den sidste Fra 2012 som var brugt i 2år.

Jeg har aldrig savnet en service aftale

• #10   20. feb 2019 Husk du kan forhandle om prisen. Det kan du ihvertfald ved Toyota, vi endte med at give 320kr om måneden for en Toyota Yaris, med 15.000km om året.

• #11   20. feb 2019 #10

Skal jeg huske til næste gang, alt er til forhandling og man skal have to tilbud for at være sikker.

• #12   21. feb 2019 Jeg har gratis serviceaftale på min Audi A6. Så det er ret billigt.

Og ja, så vil folk nok sige, at den reelt ikke har været gratis, fordi jeg bare er kommet til at betale mere for bilen. Det er nok også rigtigt, men det var hos en autoriseret forhandler, jeg købte den, og de måtte slet ikke sælge den uden. Det var firmaets politik smiley

• #13   21. feb 2019 #12
    Det er nok billiger alligevel, fordi dem som betaler for serviceaftalen, får ikke nødvendigvis mere rabat ved køb af den grund.

• #14   21. feb 2019 Hos Audi i Tyskland er der faktisk tilsyneladende ingen, der betaler for det. Det er bare en del af aftalen på alle deres nyere brugte biler smiley

Jeg købte den hos Audi i Frankfurt og fik den hjem.

• #15   21. feb 2019 #14
    Det burde også være sådan i Danmark, men de afgifter vi betaler så er det at vedligeholde og have en granti ret vigtigt.

• #16   21. feb 2019 Jeg har års serviceaftale og 4 års garanti. Det er i hvert fald rart nok. Men jeg tror ikke, jeg havde valgt det, hvis jeg skulle betale for det.

Skal så også køre til Tyskland for at gøre brug af det. Men med de priser, de tager hos Audi i Danmark, kan det også svare sig smiley
    (ca. 5.000 kr. for første service, som stort set bare er olieskift)

• #17   21. feb 2019 #16
    Priserne er uhyrlige i Danmark for alt, inkl. omlakering, rudeskift, og bare service. Men det er også et spørgsmål om lønniveau, afgifter og udbud og efterspørgsel.

• #18   21. feb 2019 Hvad bil snakker vi om?
    Kiggede selv og overvejede det på min tidligere Octavia, men valgte i stedet 3 års udvidet garanti for var det en 6-7000 kr. En service aftale ville have kostet en 6-700 kr. per måned.
    Første service efter to år eller 30.000 km. kostede 1895 kr. et 60.000 km. eller 4 år vel 4500 kr. På daværende tidspunkt ville en service aftale have kostet ved 600 kr. pr. måned i alt 28.800 kr. Altså ville jeg have haft 22.000 kr. at have haft det sjovt for. Afhængig af hvad muligheder man har er en sådan aftale en ret dyrt købt sikkerhed.

Kommentér på:
Serviceaftale på ny bil

Annonce