834 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

ang. lån - kassekredit ang. lån - kassekredit

ved ikk det store om lån osv så spørg lige så jeg ikk dummer mig nede i banken smiley Jeg skal låne 50k men er det muligt som et alm forbrugslån eller kan man lave en kassekredit på 50k? Skal bruge dem på bil, men gider ikk et billån så ville de have sikkerhed i bilen og hvis så lånet er på 3-4år så har jeg givet 80k i forsikring alene, bilen koster ca 40k idag og om 3-4år sikkert 25k, så ville låne 50k på en anden måde så jeg selv kan styre hvornår jeg ikk gider kasko på mere efter 1-2år.. det er en Fiat Bravo 1.6 som koster ca 40kg, kasko forsikring 23k ca ( by bilist ) og så vægtafgift oven i.. har selv 20k til bil.. så skal låne resten.. hva er det beste måde at gøre på uden de skal have sikkerhed i bilen

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang. lån - kassekredit
  • #1   5. jan 2007 Hvis nu de siger ja til et alm forbrugslån på 50k og de spørg hvad jeg skal bruge de penge på kan jeg så godt sige det er til en bil? eller ville de så sige nej så skal du have et billån?

• #2   5. jan 2007 Det er ikke altid at banken påkræver pant i vognen eller kasko, min bank har fx intet at sku ha sagt omkring mine biler. Selvom MR2 kører over et lån.

• #3   5. jan 2007 Christina J
    okay. os når man kun er 18år og så skal låne 50k til en bil..

• #5   5. jan 2007 Jesper G

okay.. det må man godt?? men når bilen koster 40k og jeg så skal låne 10k ud over hva den koster til forsikringen.. kan man det ?? skal KUN på det beløb bilen koster

• #6   5. jan 2007 OttZeN [Århus]
    ja det er MEGA surt.. har snakke med alle forsikre tror jeg og det billigste jeg har kunne få er hos topdanmark.. en livs forsikring 24/7 op til 500.000kr og så den kasko med en selvri. på 10kg smiley som ny billist så kunne jeg få det for 23.xxxkr samlet

• #7   5. jan 2007 jeg har en kassekredit som jeg giver 4 % på hvor jeg hvis jeg sku ha et lå sku gi 10% plus en kasko på bilen så jeg ville hvis jeg var dig tage en kassekredit

• #8   5. jan 2007 Thomas - Jeg var 19, da jeg lånte 60k til vogn, dog havde jeg en krikke til salg for 50 og de ville få de penge så snart den blev solgt. Men jeg har aldrig haft problemer, og har hævet lånet adskillige gange. Hvis blot du er i stand til at betale af, så er der ikk det du ikk kan smiley

• #9   5. jan 2007 plus jeg ville ringe til sorø brandforsikring på 58 52 72 70 han er sikker for en billig ansvar

• #10   5. jan 2007 Christina J
    okay.. jamen har ikk de store udgifter.. og har fast arbejde.. og får mellem 10 og 11kg efter skat og ser man hurtig på det er der :

bo hjemme 1500kr
    mobil: ca 300-500kr
    div. tøj, pizza osv 700-1000kr

efter
    bo hjemme 1500kr
    mobil: ca 300-500kr
    div. tøj, pizza osv 700-1000kr
    ca 2000kr til benzin
    2500kr til forsikring og evt rep som går ind på en anden konto
    og så fx 1000-1300kr på lån
    og resten til sjov til bilen smiley

• #11   5. jan 2007 BG's morfar !

ja men ville godt have kasko på den i starten selvom det er mange penge men de små 10kg det koster mere end ansvar kan være givet godt ud hvis det går galt.. som ny og så bil til så "mange" penge.. 40k er da meget at tabe på ingen tid..

• #12   5. jan 2007 Thomas - Jeg betalte ikk mere end 500 af hver måned de første 2år pga udd. Men valgte så også at smide 6-8k/md de mdr jeg havde rigtig god indtægt. Det nemmeste er du sætter dig med din bankrådgiver og drøfter sagen og hvis han/hun ikker medgørlig, så find en anden bank. De lever trods alt fedt på vores lån smiley

• #13   5. jan 2007 Svend O
    lige nu bor jeg i 4300 Holbæk men skal snart flytte til kbh.. 2400 nørrebro smiley

• #14   5. jan 2007 Christina J
    okay.. ja det må jeg gøre.. så fuck dem så finder jeg en anden bank så kan det jo være de ombestemmer sig eller så det bare over i en anden og rundt til en siger ja hehe.. skulle bare gerne være sådan remlig hurtigt

• #15   5. jan 2007 Provectus Aka. Lars -

ja men har ikk tid til at fare rundt smiley arbejder fra 7 til 16 hver dag og banken lukker jo klokken 6 så er der torsdag der har jeg en time der kan jeg jo ikk noget meget og så selvF fredag men dem er der jo ikk mange af på en uge hehe

• #16   5. jan 2007 Bankers forsikring er nogen gange billige, min bank skal fx ha 24.000 for ansvar på MR2, men jeg gir 5800 for kasko ved Tryg - så min bank er IKKE én af dem ;D

Aftal et møde med din bank, medbring lønsedler for 3mdr, lav et budget, evt årsopgørelse og så fremlæg dine ønsker. Så virker du også som om det er velovervejet det du søger og det kan måske gavne din sag, men ellers ryk bank.

• #17   5. jan 2007 Christina J
    ja det må jeg prøve.. troede bare ikk man måtte låne som et forbrugslån og så bruge dem på en bil

• #18   5. jan 2007 Mit lån blir brugt til det hele, når der er brug for penge i de perioder, hvor jeg ikk tjener nok. Jeg gider ikke en kassekredit.

• #19   5. jan 2007 Dez .
    ja ved godt at et billån er billigere med en bil i den prisklasse så nej...så længe billånet køre skal der være kasko på bilen.. som er lidt over 20k om året og hvis lånet er på 4år så er det over 80kg bare i forsikring..og til den tid er bilen måske 20-25kg værd..

• #20   5. jan 2007

• #21   5. jan 2007 så kob en bil som er billigere i forsikring--...
    Da jeg blev 20 havde jeg sku lånt 150.000 i banken.
    men det var så heller ikke et lån kun til bel men mange andre ting...=(

• #22   29. jul 2007 bare be om et forbrugslån så kan de ikke røre din bil jeg tog selv et forbrugs lån til bil

Kommentér på:
ang. lån - kassekredit

Annonce