629 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

citroen 2.0 vts erfaring citroen 2.0 vts erfaring

Hej BG, jeg har kigget lidt på en citroen xsara 2.0 vts 136hk modellen, men jeg kender ikke så meget til bilen dog, jeg har ikke været ude og kigge på den endnu, men vil lige høre jer om de har nogle kendte fejl man skal være opmærksom på?

Er der evt nogle der kan fortælle mig hvad motor der ligger i, for jeg tror ikke det er en fransk motor?

Prisen jeg skal give er 13k, men håber på at jeg kan få den ned på 8-10 eftersom den har været til salg i godt et år
Lidt info om bilen

Kørt 230xxx, argang 03, 3dørs, Nr plade vh45072

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  citroen 2.0 vts erfaring
  • #1   12. feb Det er en PSA EW10 motor der ligger i den.

• #2   12. feb Motor er fin. Ikke mange problemer der. Selve bilen kan have rust specielt i skærme og paneler. Bagbro sætter sig fast på dem eller bliver slidt op så hjul hælder ind for oven.
    Den er tørstig, men ikke super hurtig.
    Men det var en fin bil da den kom frem.

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

Emner: 24 Svar: 1.299
    #3   12. feb som der bliver skrevet bagbro (kan købes renoveret til ok priser) og panelrust , de er supertynde , selv der hvor der ikke er rust er der meget lidt at svejse i
    derud over er det en mere end 20 år gammel fransk bil , der er mange ting der kan være noget trætte efterhånden , især det elektriske kan være noget af en udfordring

• #4   12. feb Xsara er fra en tid hvor de havde smidt deres gl ry med dårlig el, det fik citroen rimelig styr på ved årtusinde skiftet.
    Men det er en gl bil. Gear bøsninger og slid dele. Kan være trætte. Men det er en nem bil at arbejde på. Billig dele.
    Men igen EW10 motor går i snit Ca 12 kml. For sine sølle 136 hk.
    Men den ligger godt på vejen.

• #5   12. feb Jeg forventer et eller andet sted at skulle smide 10 efter den, hvis jeg ender med at købe den, jeg har en mek i familien så kan få de fleste dele ret så billigt, og den er hovedsageligt en bil som jeg bare skal kunne hygge mig med hvor der sker lidt når man trykker på pedalen, og ikke ligesom min corolla

Og så er det ikke en bil man ser ret tit længere, så det kunne være fed at holde lidt liv i den, men skal høre ejeren om den har stået ude i det år, for så tror jeg at jeg springer fra

• #6   13. feb Skulle den ikke have 167hk eller der noget jeg har glemt? .

• #7   13. feb Jeg mener den er i 3 modeller, 110,136 og 167hk så vidt jeg husker

• #8   13. feb Den kan fåes i to versioner vtr og vts. Og med to type Motor 136 og 167 HK.

Kommentér på:
citroen 2.0 vts erfaring

Annonce