{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Ingen respekt til Bilgalleri.dk ! {{forumTopicSubject}}

Hvorfor pokker udnævnes der ikke et par admins til at holde styr på denne side?
Nu har det været foreslået i over et år, og intet er sket.
Der vrimler med fakes, fuskere, løgnere, møgunger, racister, som stort set kan tillade sig ALT, inklusive at ødelægge dagen for os andre UDEN at der bliver grebet ind!
Det virker som om at Bilgalleri.dk består af éen mand, der logger sig på engang imellem klokken lort om aftenen og lige tager en hurtig kigger i forummet for at rense ud, der er næsten ingen engagement og der bliver lavet tiltag som "ansøg om venskab" når der er et kæmpeproblem med fakes og utroligt grimt sprogbrug i diverse indlæg samt kommentarer brugerne indbyrdes.
Jeg vil sige at Bilgalleri.dk har et alvorligt problem med prioriteringen.
Lige nu er det ikke Bilgalleri, men nærmere børnehavegalleri, og jeg er ikke den eneste der har det sådan.
Rens ud og smid admins på så vi alle kan drage nytte af siden igen!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen respekt til Bilgalleri.dk !
  • #1   18. okt 2004 Jeg synes nu det ser ud som om de gør hvad de kan.
    Jeg har også på fornemmelsen der er rigtigt mange besøgende, og der vil altid være nogen der ikke kan finde ud af at opfører sig ordentligt.
    Det kunne være der var en admin fra www.bilgalleri.dk der kunne skrive lidt om hvor mange besøgende, og hvor meget arbejde der er med at holde siden "ren".

Martin

• #2   18. okt 2004 HØRT. overvejer stærkt at trække mig fra siden...det har sgu ikke været fedt det sidste års tid...folk er mærkelige..

• #3   18. okt 2004 Helt seriøst, prøv at søge efter ord som: idiot, spasser, røvhul osv. hvordan kan det lade sig gøre at bare i forummet at der kommer resultater frem?? Tør slet ikke tænke på hvordan det ser ud under folks profiler.
    Grimt sprog og at svine en anden medgallerist til, burde få en konsekvens med det samme!
    Desuden har bilgalleri.dk aldrig nævnt et ord om admins, hvilket jeg finder foruroligende.

• #4   18. okt 2004 Helt enig!!

Admins kunne være løsningen et godt stykke hen af vejen!! Syntes også at sådan en som martin p (blev smidt ud i går) fik lov til at drive den lidt for vidt uden det fik konsekvenser!

Men mener dog at bilgalleri har snakket lidt om at udnævne et par brugere til admins før, der er bare ikke sket så meget siden!

Mvh
    Mikael

• #5   18. okt 2004 Nogen moderatorere ville gøre gavn, men så skal der også være et regelsæt for hvad der tolereres her på siden.

Har ikke været her så længe, men kan forstå at der er en del der er gået hen og blevet så utilfredse at de ikke vil være her længere.

For mig selv kan jeg kun sige at jeg ikke rigtig har set noget til alle de latterlige indlæg/tråde da jeg kun læser indlæg/tråde som jeg har lyst til.

• #6   18. okt 2004 jeg er 120% enig og ville med glæde lægge noget arb. i at holde siden 'ren'... jeg bruger alligevel en del tid på siden hver dag.... og det ville sq være rart at man kunne bruge det til noget igen...

Daniel

• #7   18. okt 2004 Tuder i videre her?

Det er meget enkelt. Hvis ikke man kan lide den måde bilgalleri.dk kører på så lad være med at indtaste siden og trykke enter? Der er ingen der tvinger jer til noget?

Så seriøs har den her side aldrig været anyway.

• #8   18. okt 2004 Prøv lige at tænke på at denne her side er en GRATIS! service til JER, hvis man nu begyndte at kræve 50 kr. om måneden for at være medlem, så kunne det være at der var råd til fuldtids admins, og NEJ det skal ikke være brugerer herfra, for det vil blive misbrugt på det groveste, som man ser andre steder f.eks. Jubii chat, det sidste vi behøver er 'kammerateri' som man ser så mange andre steder i den politiske verden. Men hvis I ikke er villige til at betale for et medlemsskab ja så må i jo finde jer i at stemningen nu engang er sådan her.

Desuden ville et medlemsskabs ordning holde de useriøse væk.

Bare min mening.

• #9   18. okt 2004 Thomas B... Jeg sys sq det er synd at i er hoppet fra....Det er ikke synd for jer .. Men synd for dem så godt vil have hjælp til at style/gejle og tune sin bil.. og få den lige så fed som jeres er... Tænk over det...

Kommentér på:
Ingen respekt til Bilgalleri.dk !

Annonce