{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Bøvl med start af Polo Hit... {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg er den ellers lykkelige ejer af en Polo Hit fra '89.
(yes tro det eller ej - Er nu en dejlig bil smiley
Hele sidste vinter startede den faktisk første gang, hver gang!
Men her de sidste par mdr. har det dælme været et helvede... Startede med lidt problemer af og til og er nu gået hen og blevet sådan at det nærmest tager 10-15 min. at få liv i den når den har stået stille en ½ dag.
Lige fået nyt batteri for 1 måned siden men da jeg skal ha' starteren i bund i laaaang tid har har jeg faktisk præsteret at 'tømme' det smiley Har heldigvis været i T-Hansen og købe sådan en batteri 'kickstarter' smiley

Har over en periode blandet karburatorprit i men ikke næget der har hjulpet det mindste...

Har dælme brug for et godt råd eller ti? smiley

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Kasper, Aalborg

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bøvl med start af Polo Hit...
  • #1   11. feb 2008 prøv med 4 nye tændrør

• #2   11. feb 2008 Nye tændkabler fordeler dæksel og evt platiner og kondensator hvis der er det på sådan en vogn

• #3   11. feb 2008 min var ikke så glad om vinteren så afladet batteriet når der var for fugtugt i vejeret

• #4   11. feb 2008 Bare giv den et par tryk på speederen før du drejer nøglen, gør det et par gange og så starter den.. Det gjorde min den gamle i hvert fald:) Håber det hjælper lidt..

• #5   11. feb 2008 Helt kanon med den hurtige respons...!

Mads & Asger --> Kunne da godt være man skulle prøve en gang nye tændrør & kabler. Det kan jo heller ikke koste alverden...

Tommy --> Har helt nyt batt. i så burde ikke være det der er problemet... Det bliver bare totalt drænet når jeg skal ha gang i starteren i et kvarter smiley Men det er der jo nok ikke noget at sige til..

Klaus --> Det må jeg prøve... har jeg ikk lige prøvet før. Derimod skal den nærmest ha bundgas for at få det mindste host frem...

Motoren hopper forresten også rigtig meget i det indtil den rigtig er kørt varm... den skal virkelig køres ud i gearene for ikke at hoste / hoppe.
    Kunne dett eogså være tegn på at den trænger til nye tændrør?

Der var for nylig en der fortalte mig at jeg skulle 'rense' / rengørre fordelerdækslet og så sprøjte eller smøre det med et eller andet indvendigt? Hva er det lige det er?

Mvh Kasper

• #6   11. feb 2008 Det er prontro. Det er et scilikone midde´l.
    Det kan også være automatchokeren den er gal med

• #7   11. feb 2008 Asger --> Yes, det var lige det jeg ledte efter. Nok jeg bare lige puster dækslet rent og tører det med en klud og så giver det et skud Pronto? Eller skal de 4 små metal´tapper' (ved ikke hvad de hedder?) der sidder rundt i dækslet have en større tur?
    Kunne lige læse et andet sted at jeg bør hive tændrørshætter af og give tændrør en tur også?

• #8   11. feb 2008 jamen bare giv det hele kabler og dæksel et godt pust. men metaldimserne skal nok være rimelig rene da der skal være bedst mulig forbindelse

• #9   11. feb 2008 Jamen det må være mit projekt for i morgen så... smiley

Kommentér på:
Bøvl med start af Polo Hit...

Annonce