Bøvl med start af Polo Hit... {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg er den ellers lykkelige ejer af en Polo Hit fra '89.
(yes tro det eller ej - Er nu en dejlig bil
Hele sidste vinter startede den faktisk første gang, hver gang!
Men her de sidste par mdr. har det dælme været et helvede... Startede med lidt problemer af og til og er nu gået hen og blevet sådan at det nærmest tager 10-15 min. at få liv i den når den har stået stille en ½ dag.
Lige fået nyt batteri for 1 måned siden men da jeg skal ha' starteren i bund i laaaang tid har har jeg faktisk præsteret at 'tømme' det Har heldigvis været i T-Hansen og købe sådan en batteri 'kickstarter'
Har over en periode blandet karburatorprit i men ikke næget der har hjulpet det mindste...
Har dælme brug for et godt råd eller ti?
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh Kasper, Aalborg
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 28 Biler: 6 Emner: 193 Svar: 953
nov 2006
Følger: 36 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 132 Svar: 2.809
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 2.403
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 9 Emner: 65 Svar: 1.879
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 114
Mads & Asger --> Kunne da godt være man skulle prøve en gang nye tændrør & kabler. Det kan jo heller ikke koste alverden...
Tommy --> Har helt nyt batt. i så burde ikke være det der er problemet... Det bliver bare totalt drænet når jeg skal ha gang i starteren i et kvarter Men det er der jo nok ikke noget at sige til..
Klaus --> Det må jeg prøve... har jeg ikk lige prøvet før. Derimod skal den nærmest ha bundgas for at få det mindste host frem...
Motoren hopper forresten også rigtig meget i det indtil den rigtig er kørt varm... den skal virkelig køres ud i gearene for ikke at hoste / hoppe.
Kunne dett eogså være tegn på at den trænger til nye tændrør?
Der var for nylig en der fortalte mig at jeg skulle 'rense' / rengørre fordelerdækslet og så sprøjte eller smøre det med et eller andet indvendigt? Hva er det lige det er?
Mvh Kasper
nov 2006
Det kan også være automatchokeren den er gal med
jan 2006
Kunne lige læse et andet sted at jeg bør hive tændrørshætter af og give tændrør en tur også?
nov 2006
jan 2006
Bøvl med start af Polo Hit...