{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.482 visninger | Oprettet:

Mads J
Mads J
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 31

Taksator + vurdering af bil {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg har nu fået totalt skadet min bil og skal nu have vuderet min bil da det ikke kan betale sig at lave den. Hvis taksator giver mig mindre end jeg vil have, hvad kan jeg så gøre? Det kan da ikke passe jeg bare skal tage imod det han vil give. Man må da have nogle rettigheder =)

Mvh Mads

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Taksator + vurdering af bil
  • #1   19. jun 2008 De sammenligner jo med biler af samme årgang og km...og hvis det er prislejet...så er det jo ikke at gøre ved.

Ville også ha haft en million for min fiat...men han ville kun give 43...så måtte jeg nøjes med det.

Ved faktisk ikke hvad man kan gøre...har altid bare accepteret...

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    apr 2007

#2   19. jun 2008 klamt.. hvad ville i vurdere en fiat 1,2 60 star fra 1997 med 130.xxx km ? =)

• #3   19. jun 2008 du skal sige til ham så må du finde en bil til mig i stedet i samme stand som den min bil var i.

• #4   19. jun 2008 Du kan sagtens handle med taksatoren...
    Det er bare at snakke for dine syge bedste... smiley

• #5   19. jun 2008 tror han tilbyder dig 25 kilo smiley

• #6   19. jun 2008 du skal bare sige at det ikke er nok, ti lat finde ne bil magen til i samme gode stand, som din, og uden rust. osv..

jo mere du smøre på jo bedre. smiley

• #7   19. jun 2008 nu er det ikke helt det samme godt nok, men havde engang en scooter som jeg havde gjort rigtig meget ud af (kan se lidt i mit foto album)
    og alle andre standard scootere som er halv smadret blev jo solgt for ingenting i div aviser,
    så da han vurderede min meget lavt, blev jeg så negativ og brokkede mig meget over ham. det endte så med, at jeg fik en anden taksator, og prisen blev en del bedre.

så hvis du ikke er helt enig, så kæmp lidt for det. kan jo give bonus til dig

• #8   19. jun 2008 jeg arbejder i et forsikringsselskab og her er hvad du gør:

1. Du finder priser på bilbasen for biler magen til din (gerne en 5 stykker) - dvs. samme mærke, model, stand, km-tal og årgang..., så du har dokumentation for hvad den reele pris er.. HUSK - det skal være fra FORANDLER og IKKE privat.

2. du skriver et brev til dit forsikringsselskab hvori du gør opmærksomt på dette og vedlægger dokumentationen. Send mig en PM hvis du vil have hjælp med formuleringen.

3. AFVENTER. Er det et negativt svar, så lader du den gå til forsikringsankenævnet.. det koster dig den nette sum af 150 kr hvis du IKKE får medhold.

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    apr 2007

#9   19. jun 2008 Bilen var i super stand intet fejl og omlakeret og hele pivtøjet.. men squirrel vil gerne lige skrive et par ord med dig.

• #10   19. jun 2008 tja - kommer an på forsikringsselskabet.. nogle er ret så nærrige når det gælder erstatning... så man skal altid være på vagt.. især ET selskab jeg IKKE skal nævne har deres egne taksatore og benytter derfor IKKE taksatorringen... DE er baaaaaaaaaare nærrige.. men... jeg skal IKKE hænge nogen ud, glem alt om at spørge mig ud om hvem det er.. jeg nævner det ene og alene for at sige, at man baaaaare skal være på vagt og ikke altid tage den pris de sætter for gode varer!

• #11   19. jun 2008 bare send en PM - så tager vi den derfra :o))

• Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    apr 2007

#12   19. jun 2008 Yes det er gjort.. det er nemlig det med at blive snydt jeg vil undgå =) , men har lidt erfaring fra sidst.. kun et halvt år siden jeg fik totalt skadet min anden bil :()

• #13   19. jun 2008 Jeg er firmaindehaver, og har en god del erfaring i netop det du beskriver.

Vi har glimrende og realistiske erfaringer med Codan og Tryg samt Topsikring.

Vi vil ALDRIG bruge GF

Og det udsagn vil jeg gerne ligge navn til

Jan

Kommentér på:
Taksator + vurdering af bil

Annonce