Omregistrering! {{forumTopicSubject}}
Jeg forstår det virkelig ikke! Findes der ingen mennesker i dette land som er ærlige? Ærgeligt man skal pille pladerne af en bil hver gang man sælger! Byttede min Peugeot 306'er med en Golf 3 TD for en måned siden - Vedkommende sælger den så videre kort tid efter uden at omregistrere den, og den som så køber den siger "ja ja, jeg skal nok lige få den omregistreret", men der sker ikke en skid.. Han sælger den så videre igen, uden at omregistrere.. Gider ikke det lort mere, melder forsikring af og melder bilen stjålet - og i værste tilfælde skal jeg nok hente pladerne selv! Men jeg er sikkert ikke den eneste som har prøvet det her går jeg ud fra Så vil da gerne have nogen forslag til hvad i andre eventuelt har gjort
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 351 Svar: 6.064
okt 2004
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 5 Emner: 5 Svar: 557
men man kan lave en rød afmelding eller hvad de kalder det gennem din forsikring, også tager politiet sig af det.
du har vel oplysningerne på ham der købte den af dig?
det er rigeligt, hvad han så har gjordt vedkommer ikke dig
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 72 Svar: 5.735
Det er sgu da kun sund fornuft at be folk om at tage et forsikringsbevis med når de køber en bil, for så kan du selv smide den ind omkring motorkontoret og vupti så er du fri for alle de problemer...
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 4 Emner: 9 Svar: 19
**BDOG**: Hvorfor skulle det være en falsk anmeldelse? Jeg har en slutseddel på ham jeg byttede bil med, og han har skrevet under på han ville omregistrere bilen 3 uger efter d. 18/6.. Jeg kan i øvrigt da ikke afmelde den på motorkontoret når jeg inden plader har
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 4 Emner: 9 Svar: 19
Jeg har skam navn, adresse, telefonnummer og det hele på ham som har solgt den videre.. Har endda prøvet at ringe til ham, men der sker ikke en pind
Kim M: Tro mig, det er 2.gang jeg prøvet det her.. HAR lært af det og omregistrerer som sagt også selv bilen for vedkommende næste gang, så må de blive sure eller hvad de vil, men så ved man jo sikkert at de bliver sure fordi de i virkeligheden ville have fusket med det
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 344
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 200 Svar: 7.886
Næste gang, må du sørge for at bilen er omregistreret, inden du overdrager nøglerne til en ny ejer.
apr 2003
Følger: 59 Følgere: 60 Biler: 24 Emner: 60 Svar: 1.490
aug 2003
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 442
aug 2005
Følger: 33 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 337 Svar: 2.194
du skal ikke have hverken plader eller reg. attest med, har lige ringet og spurgt idag.
du skal finde en blanket med nr.21065, ellers skriv mig en Pm. så skal jeg linke siden til dig.
dec 2003
Følgere: 1 Biler: 2 Svar: 700
bevis og så har jeg selv gået op og lavet en omreg. på bilen.
Så er den potte ikke længer.
nov 2003
Følger: 248 Følgere: 240 Biler: 9 Emner: 123 Svar: 1.215
BILEN KAN AFMELDES UDEN AT DU HAR NUMMERPLADERNE.....BARE LIGE TIL INFO
Omregistrering!