{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Første rids på bilen {{forumTopicSubject}}

Jeg var hos en af mine venner her forgårs.
Vi skulle en tur til byen hen af eftermiddagen på en højlys dag. Vi kørte i hans bil.
Da vi kom tilbage, løb jeg til min bil, da jeg fik kæmpe overraskelse.
I det tidsrum på én time, var der en der har givet min bil kæmpe rids fra baglygte til forlygte.
Det er så dybt, at det ikke kun er lakken og malingen, men ridset døren med, så det er slemt.

Tager det frem, da jeg er helt uforstående over hvilke slags mennesker der kan finde på at gøre sådan noget så klamt.
Men holder bare sine fingre (nøgle) væk fra andres biler. Om det er en Golf1 eller om det er en Merc SCK.

Hvad i h.... får man ud af det!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første rids på bilen
  • #1   28. aug 2008 fuck de personer som laver sådan noget lort. skyd dem alle sammen

  • #3   28. aug 2008 Dez .-nemlig, hehe, og lige par i siden men personen ligger ned

  • #4   28. aug 2008 Ja, jeg har omlakeret bilen for 3 mdr. siden.
    Det er så ærgeligt, og 1 mdr var jeg på ferie. Så har nydt det i 2 mdr og så kommer der en og gør sådan noget.
    Jeg kender ingen fra det område, så er også helt uforstående.


  • #6   28. aug 2008 Chris !-det er sgu alle mulige personer, der ikke synes at man skal have en flot bil

  • #7   28. aug 2008 Der findes rigeligt med utilpassede møgunger i dette land, der kan finde på den slags for lidt spænding eller sjov - desværre. Det er noget tarveligt svineri! Husk at melde det til politiet, så de kan lave en rapport på det. Det kan jo være, at den der har gjort det, bliver snuppet for at gøre det ved andre biler, og så kan politiet se, at der er fortilfælde.

    Jeg frygter også at den dag kommer, hvor det sker for mig. Det er sg' ikke billigt at få den slags lavet professionelt igen - og gør man det selv, så vil det altid kunne ses - hvis man da ikke selv er ekspert til den slags.


  • #8   28. aug 2008 små drenge der ikke kan klare at nogen har råd og god smag til at have sådan en fed bil...
    De vil makere sig for at sige at du ikk skal tro at du er noget..
    JANTELOVEN i den goe danske stil.... føj..

    Jeg føler med dig... man blir virkelig harm...


  • #10   28. aug 2008 Ja, Janteloven er et godt eksempel på nutidens danmark.
    Altså jeg læser og arbejder. Så det er ikke fordi jeg har røven fuld af penge.

    Men, det er én som godt kender til prisniveauet, da han har taget bagsiden, døren og gav den også en streg på fronten. Så det er hele højre side der skal lakeres.
    Trøsten er, at farven er så ny, så man kan ikke se det.

    Phuck @lot ~:
    Det er meldt til politet og der er også lavet rapport. Håber de finder de usle svin, så det ikke sker for andre.

    Nu tager forsikringselskabet sig af det med at få det lavet professionelt.


  • #11   28. aug 2008 Det er sq ærgelig sådan noget Bellus 1....

    Skal du skal til lakere igen eller venter du ?


  • #12   28. aug 2008 Vac:
    Jamen forsikringsselskabet har fået det af vide.
    Så de kontakter mitsubishi som sørger for at den bliver lakeret igen hos en autolakør.


  • #13   28. aug 2008 Ok lækkert.. synes ikke jeg ser din bil så tit i V.. mere.. er du flyttet ?

  • #14   28. aug 2008 Nej, det er jeg ikke. Jeg går i skole i N. Så kører frem og tilbage.Ligesom sidste år.
    Jeg arbejder dog stadig samme sted, 2 gange om ugen.


  • #15   28. aug 2008 nej hvor surt typisk ...jeg var nede ved min mor i to timer i min gamle porsche hvor da jeg kom ud havde de spray malet min kalesce sølv :0(

  • #16   28. aug 2008 Per W.
    Det er også så latterligt sådan noget.

    Hvordan fik du egentlig klaret det med at få egen farve igen?


  • #17   28. aug 2008 brugte alt på det tidspunkt. men min nabo havde noget vidunder sæbe som ku ta malingen ellers havde det kostet kassen :0)

Kommentér på:
Første rids på bilen

Annonce