Skrider fra at smække dør op i min bil {{forumTopicSubject}}
Hey
Vil lige starte med at sige, at der ikke er sket noget særligt. Dette er mere en slags whine-post.
Igår var jeg ude og købe nogle gaver til kæresten, hun var også ude og købe nogle gaver. Da jeg så skulle mødes med hende, vil jeg lige gå forbi bilen og smide gaverne ind bagi, så hun ikke lige ser hvor de er fra. Da jeg er ca 20-30 (dno) meter fra bilen kan jeg se at der er en mor, hendes søn og datter, der er ved at stige ind i deres bil, der holder ved siden af min. Børnene er ikke så gamle. Kan så høre at pigen bliver ved med at stå udenfor, og siger at "navn" altså smækkede døren op i bilen ved siden af - min bil. Jeg går hen til bilen, og kigger på moderen igennem ruden, så hun kan se at det er min bil. Får smidt gaven ind, og går med det samme om for at se om der er sket noget. De kører bare videre. Så jeg tager hurtigt telefonen frem og tager et billede af nummerpladen. Med det samme at hun ser min blitz stille skarpt og jeg derefter tager billedet, bremser hun op, og bakker tilbage ind i båsen. Hun kommer så ud osv, vi står og ser lidt på det, men kan ikke se en skid, da det var blevet mørkt. Vi kunne ikke se en bule eller noget, så hun kører igen.
Hva' fanden ligner det at prøve at "flygte" fra det hele - lige indtil hun kan se blitzen i spejlet, så bakker hun da tilbage og kommer ud. Så begyndte hun og ævle om, at hun troede da ikke at der var sket noget, og hun plejede da også at have sådan nogle gummi lister på kanten af døren (altså ned af kanten af døren, der hvor den lukker sammen - hun står og peger lidt) ja klart, hvem fanden kører med det?
Anyway, syntes bare det er latterligt, når jeg fandme står og kigger på det, at hun så først bakker tilbage når hun ved at jeg kan finde hende igen! Det er latterligt at hun er første omgang skrider fra det. For vi kender jo små børn, de tænker jo ikke over, om de river døren op for fulde hammer, når de skal åbne den. Der kunne jo sagtens være kommet en kæmpe rids.
Kan så se idag, at hendes klamme røde lak sidder på min bil :| men tror da den er til at få af.. nogen råd til at få en anden lak af?
Mvh / Christopher
jun 2006
Følger: 86 Følgere: 63 Biler: 14 Emner: 570 Svar: 4.465
Er det alvorligt nok til du mener der bør være en forsikringssag ud af det, synes jeg du skulle tage fat i dem straks.
mar 2004
Følger: 2 Følgere: 78 Biler: 6 Emner: 385 Svar: 4.344
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 162 Svar: 1.885
jun 2006
giv det et forsøg med poleringen
mar 2004
okt 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 1.133
mar 2004
Vil sige når de bliver busted på færsk gerning fatter jeg ikke de overhoved prøvet at stikke af ..
men vil satme edme også blive sur hvis en stak af for mig.
okt 2005
Jamen det er fandme utroligt at folk bare skrider
jun 2006
Sådan hænger ting ofte sammen, har man givet en masse penge for noget passer man også på det.
okt 2005
okt 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 1.133
jan 2006
Følger: 141 Følgere: 140 Biler: 4 Emner: 45 Svar: 115
okt 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 20 Svar: 219
Jeg må bare sige, hvor fanden blev en smule pli' af? eller bare lidt respekt?
Nå op i røven - det er stadig ham der kører rundt i en gammel slæde
okt 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 109 Svar: 1.091
meld ham til told og skat.. det lyder som privat kørsel at handle ind.. altså hvis det ikk er til firmaet..
Skrider fra at smække dør op i min bil