{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.968 visninger | Oprettet:

Skrider fra at smække dør op i min bil {{forumTopicSubject}}

Hey

Vil lige starte med at sige, at der ikke er sket noget særligt. Dette er mere en slags whine-post.

Igår var jeg ude og købe nogle gaver til kæresten, hun var også ude og købe nogle gaver. Da jeg så skulle mødes med hende, vil jeg lige gå forbi bilen og smide gaverne ind bagi, så hun ikke lige ser hvor de er fra. Da jeg er ca 20-30 (dno) meter fra bilen kan jeg se at der er en mor, hendes søn og datter, der er ved at stige ind i deres bil, der holder ved siden af min. Børnene er ikke så gamle. Kan så høre at pigen bliver ved med at stå udenfor, og siger at "navn" altså smækkede døren op i bilen ved siden af - min bil. Jeg går hen til bilen, og kigger på moderen igennem ruden, så hun kan se at det er min bil. Får smidt gaven ind, og går med det samme om for at se om der er sket noget. De kører bare videre. Så jeg tager hurtigt telefonen frem og tager et billede af nummerpladen. Med det samme at hun ser min blitz stille skarpt og jeg derefter tager billedet, bremser hun op, og bakker tilbage ind i båsen. Hun kommer så ud osv, vi står og ser lidt på det, men kan ikke se en skid, da det var blevet mørkt. Vi kunne ikke se en bule eller noget, så hun kører igen.

Hva' fanden ligner det at prøve at "flygte" fra det hele - lige indtil hun kan se blitzen i spejlet, så bakker hun da tilbage og kommer ud. Så begyndte hun og ævle om, at hun troede da ikke at der var sket noget, og hun plejede da også at have sådan nogle gummi lister på kanten af døren (altså ned af kanten af døren, der hvor den lukker sammen - hun står og peger lidt) ja klart, hvem fanden kører med det? smiley

Anyway, syntes bare det er latterligt, når jeg fandme står og kigger på det, at hun så først bakker tilbage når hun ved at jeg kan finde hende igen! Det er latterligt at hun er første omgang skrider fra det. For vi kender jo små børn, de tænker jo ikke over, om de river døren op for fulde hammer, når de skal åbne den. Der kunne jo sagtens være kommet en kæmpe rids.

Kan så se idag, at hendes klamme røde lak sidder på min bil :| men tror da den er til at få af.. nogen råd til at få en anden lak af?

Mvh / Christopher


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skrider fra at smække dør op i min bil
  • #1   8. dec 2007 Svineri at folk skal løbe fra ulykker indtil de er taget på fersk gerning.

    Er det alvorligt nok til du mener der bør være en forsikringssag ud af det, synes jeg du skulle tage fat i dem straks.


  • #2   8. dec 2007 satans til folk ... de kan finde på alt..

  • #3   8. dec 2007 altså lakken fylder kun 1x1 cm, eller sånoget.. som sagt er det ikke så alvorligt, udover at jeg ik ved hvordan jeg fjerner lakken, uden at fjerne min egen også.. kan det poleres væk?

  • #4   8. dec 2007 Chrs> vil i hvertfald frabede alle former for stærke midler som sprit og lign.det går ud over din egen..

    giv det et forsøg med poleringen


  • #5   8. dec 2007 prøv med noget Lakrens smiley og en klud .. Hvis der er en bule meld det til forsikringen da du vil ærge dig over det i mange år

  • #6   8. dec 2007 ja det er utroligt at folk bare vil smutte fra sådan noget , jeg var knap så heldig som dig, kom ud til min bil efter jeg havde været inde og handle og så var der 2 ridser på 15 cm på den ene dør hold kæft, der var jeg hidsig , fandme sur røv !!!

  • #7   8. dec 2007 tommy garenteret en indkøbs vogn ..

    Vil sige når de bliver busted på færsk gerning fatter jeg ikke de overhoved prøvet at stikke af ..

    men vil satme edme også blive sur hvis en stak af for mig.


  • #8   8. dec 2007 jeg "tværet" lidt i det, med en finger, og det kunne komme lidt af. men der var noget der sad rimelig godt fast.. vil lige prøve med noget lakrens, så.. for det er sku ikke så pænt smiley

    Jamen det er fandme utroligt at folk bare skrider smiley


  • #9   8. dec 2007 Chris> ved ikke om det bare er mig, men når jeg holder sådanne steder forsøger jeg helt uden pis at finde et sted at holde hvor folk har en lidt nyere bil som holder ved siden af, du kan være sten sikker på de ikke banker døren op i din bil..

    Sådan hænger ting ofte sammen, har man givet en masse penge for noget passer man også på det.


  • #10   8. dec 2007 Hmm, ja. Men du kender jo også december måned, der er fandme mange mennesker, og man tager hvad man kan få.. Men ja, var faktisk et godt råd, kan godt være jeg skal til at tænke lidt over det i fremtiden smiley

  • #11   8. dec 2007 ja kunne godt ligne en indkøsvogn der lige har været for tæt på , for satan det er surt , men må bare få det lavet ikke andet og gøre !!

  • #12   8. dec 2007 man kan få sådan nogle gummihjul hos din lokale autolaker tror jeg. De kan sikkert fjerne det. De har ihvertdald fjernet alt klisterbånd fra mine sidelister, Så det er jo kanon.


  • #13   8. dec 2007 Det er så latterligt - jeg oplevede fornyligt at en kollega og jeg sad i bilen, på en stor parkeringsplads ved Århus. Vi sidder i bilen og tale i telefon på det håndfriesæt. Ligepludslig kommer der et par unge håndværkere i deres ret så smadret toyota. Kører helt op på siden af min bil, og smasker derefter døren op i min. Nu er min bil også en firmabil, men derfor passer jeg sgu da lidt på den. Det er også ok "at komme til" at åbne en dør op i en anden. Men den nar til lærling, prøver ikke engang at undskylde, så derfor ruller jeg vinduet ned og siger at han da godt må se sig lidt for. Idioten gir' mig fingeren, spytter på jorden for derefter at gå ind og handle.
    Jeg må bare sige, hvor fanden blev en smule pli' af? eller bare lidt respekt?
    Nå op i røven - det er stadig ham der kører rundt i en gammel slæde smiley


  • #14   8. dec 2007 ricky s..

    meld ham til told og skat.. det lyder som privat kørsel at handle ind.. altså hvis det ikk er til firmaet..


Kommentér på:
Skrider fra at smække dør op i min bil

Annonce