{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Mht. billeder {{forumTopicSubject}}

Nu kan jeg vitterligt ikke holde det inde længere.

FOLKENS!!.. Når jeg kigger rundt på jeres biler herinde, er der nogle ting der virkelig undrer mig abnormt.

Bose..
Hvorfor tage et billed af et mere eller mindre standard anlæg, som bare lige har fået tilføjet en omgang fra Bose. Mærket kan for de fleste give lidt respekt, og så er der dem som er ret så ligeglad, eftersom det bare er et display med 'Bose sound' eller et gitter med et mærke, hvad er der så specielt ved det.
Har langt mere respekt for dem der har et anlæg der er opbygget, så man kan se der er lagt kreativitet og arbejde i det.. Iøvrigt så banker Focal Bose med flere længder mht lyd.

Bagagerum
Hvorfor i al verden er der nogen herinde der præsterer at tage et billed af et TOMT bagagerum ?¿
Selv tænker jeg 'Og!!?¿' når jeg ser sådan et billed.
Personligt vil jeg da vente til der ER noget i bagagerummet at kigge på, istedet for det bare ingenting.

Motorrummet
Et motorrum der ikke er blevet gjort noget udaf, eller i det hele taget gjort rent, synes jeg personligt er ret så trist at se på, hvis resten af bilen ellers er ret så flot at se på. Så er det trist at se "maskinrummet"

Interiør
Det er jo dét der efter min mening SKAL som minimum harmonere med det ydre. Jeg selv kigger efter det, og dukker man op med en bil der er nok så hamrende lækker på alle mulige leder og kanter, men har valgt ikke at tage et billed af det indvendige, er vel fordi man personligt ved det ikke harmonerer med det ydre. Hvordan skal man smide en fair bedømmelse, hvis man ikke kan danne sig et ordentligt HELhedsindtryk ?¿

Jeg vælger kun at nævne nogle få ting, eftersom folk nok allerede er blevet trætte af at læse hér til.. Men TÆNK over det, når i skal smide et "galleri" ind af jeres bil/er.

VH

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mht. billeder
  • #1   16. apr 2005 Hans J
    Lækker TT´er du har, men hva med et lidt mere fræk sæt fælge til den ?¿.. de ser jo lidt for "pæne" ud til den, det sæt du har nu.

• #2   16. apr 2005 hmm.. med hensyn til motor og bagage rum.. så viser man bare de 2 ting frem når man viser sin bil.. der mange herinde der kun er herinde for at kigge på biler og måske skrive kommentarer altså nogle mennesker der ikke går sindsyg meget op i deres bil men bare leder efter råd.. eller bare kan li at diskuterer med andre og høre på andres ting.. f.eks mig selv der har ham den gamles bil på min profil og han intrasserer sig ikke vildt meget for biler men alligevel vil vi godt se på andres biler

• #3   16. apr 2005 Niels: totalt enig..jeg viser et tomt bagagerum på mine pic's...men kan sgu da godt smide mine waders derom..så er der da noget i dét...

• #4   16. apr 2005 Niels L & Aardvark
    Stedet her skal forestille et galleri for BILinteresserede, er man ikke så meget interesseret i biler, kan man smutte ind på Bilbasen eller andre sider hvor der forhandles biler, hvor man kan se en masse TOMME bagagerum. Men eftersom det her skal forestille et galleri, kan jeg ikke se idéen i at kigge på et tomt bagagerum et sted som dette. Jeg tror ikke de inde på Scootergalleri.dk tager billeder af deres tomme handskerum eller tomme rum under sædet, jeg tror heller ikke de nogensinde begynder på det... Got my point ?¿

• #5   16. apr 2005 Brian> Vi lever i et demokrati (regner jeg med..)
    Ergo kan folk tage billeder af det de ønsker af deres bil.
    Jeg fx. har problemer med folk der tager billeder af deres speedometer mens de ligger og racer med 220-230 km/t osv...

Smag & Behag...

• #6   16. apr 2005 Aardvark
    Men det svarer stadig ikke ordentligt på spørgsmålet.

Speedometerbilled, kan jeg et sted godt fælge dig i, men er det f.eks. en Mascot, med 210 km/t kan det jo imponere lidt, eftersom man ikke lige forventer det af en sådan bil.

• #7   16. apr 2005 følge even

• #8   16. apr 2005 hehe.. det er meget sjovere med folk der kører over 200.. wow hvor vildt, det gør jeg da næsten hver anden gang jeg er ud og køre, overdrivelse fremmer forståelsen, hehe.. jeg har taget billeder af motorrum på blandt andet min 924'er og min 911'er det er ikke et stort krom bling bling, men det er originalt, og folk ville som du selv siger danne sig et helheds intryk, så det er da relevant??

• #9   16. apr 2005 at de så ikke er blevet vasket for at smide nogle billeder ind.. ja.. det er så også det

• #11   16. apr 2005 Alexander
    Som du vil bemærke, når du læser det jeg har skrevet mht motorrummet, så har jeg ikke krav på at det skal være bling bling eller det ekstreme osv. Men motorrummet må gerne være "klar" til et billed, hvis du forstår ?¿ =o)

• #12   16. apr 2005 Nu kan det jo være at der sidder folk herinde som ikke ligefrem mener at dioder og andet plastikpis er det mest banebrydende til biler?!

Når folk herinde kommentér biler, så skal der altid lige siges hvad man skal montere istedet for osv. Fat dog at vi ikke alle mener at en bil skal skamstyles med alt det "fedeste" fra Thansen.

Men jeg kan godt se at det er svært at forstå at der er nogen der syntes at deres bil er pæn fra fabrikken.

At du ikke kan lide og se hvordan et tomt bagagerum ser ud er da ikke vores problem, men dit.

Fx synes jeg at det billede du har lavet med hende skinken er total grimt. Men du synes at din bil bliver fremvist bedst på den måde, og det er det der tæller.

• #13   16. apr 2005 Thomas 22
    2 Useriøse !!?¿.. Jeg kan forstå det ene (mht kvinden)

Men de 2 andre er vist som det jeg har af fremtidsplaner med "Tøsen" (PhotoShop & fælgen), såfremt du mener det er useriøst at give folk en lille illusion af hvad der er af fremtdsplaner, så vil jeg se hele din Svensker som værende useriøs.

• #14   16. apr 2005 Henrik M
    Grunden til jeg har lavet det billed, er at få andre herinde til at kunne trække lidt på smilebåndet, andet er der ikke i det.

• #15   16. apr 2005 Henrik M du er en vis mand!!

• #16   16. apr 2005 Ligegyldigt pjat mht. anlæg.... Hvis der nogensinde er nogen der piller sit sindsyge nye Bose anlæg ud af sin nyebil til fordel for et lamt sony hu, burde de skyde sig selv.

• #17   16. apr 2005 glem alt hvad jeg skrev smiley

mener bare, jeg vil hellere have de bose anlæg der sidder standard i de nyere biler, end jeg vil have noget thansen anlæg smiley

• #19   16. apr 2005 Thomas
    Takker!!..
    Jeg elsker bare at skabe lidt røre/debat, bare for at sikre mig folk ikke er faldet hélt hen endnu ;o)

• #20   16. apr 2005 Rasmus J
    Jeg ville personligt lade være med at investere i det (eftersom jeg kender lidt til det mærke) og bruge pengene på noget jeg VED er bedre.

• #21   16. apr 2005 Sony's billige serier er til at brække sig over, men tag ikke fejl af Sony, for det de selv producerer, og den min søster kører rundt med er i bedste kvali. man kan vist heller ikke købe dyrere Sony hu

• #22   16. apr 2005 Brian - Ja og det er helt fint at du vil have det. Om det så virker, det kan så diskuteres.

Men jeg mener nu stadig at et billede af bagagerummet er en vigtig del af bilen. Fx kunne man bruge det til og se hvor meget de forskellige biler kan rumme.

Men igen, det er jo ikke vigtigt, for hvad fanden skal man bruge et lastrum til, andet end glasskår og bas..

Håber du kan se hvad jeg mener, det er ikke så meget møntet på dig, men mere hele bilgalleri-sjælen.

Prøv fx og se på Mads H herinde, han kan kun give mig ret.

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=17877

Kommentér på:
Mht. billeder

Annonce